לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התמלא לי

Life is a good thinG

כינוי: 

בן: 51

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

כבוד


·   כוס יין שניה של Caroso כבר כמעט נגמרה.

 

·                                                                                                 הדו"ח נראה הרבה יותר טוב, ומחר תצא לדרכה הטיוטה השניה.

·

          בחוץ רעש של חורף, ובפנים ~ כרגיל ~ צוברת תאוצה הריקנות.

·

                                                                                                                         לה יש יומולדת, אז נא לברך, זה עושה טוב, וזה די קל.

·   

       שחר פאר משחקת טוב, אז גם מגיע לה כבוד. אבל לא רק כשהיא מנצחת.

·   

       INXS שרים שיר אחד שקולע בול. כשאני פוגש אישה שזה כל מה שאני רוצה לעשות איתה, אז אני יודע.

·   

       ביום חמישי, העינים שלה תפשו אותי בדרך לת"א. והיתה בינינו זכוכית, אבל הם גרמו לי לגמגם.

·   

       זאת כותבת כמו שאני רוצה שהיא תחשוב עלי. אבל היא, זה לאו דווקא זאת. היא, זה מסיפור אחר.

·   

                                                                                                                    לכולן כבוד.

 

·     

                                                   הגיע הזמן לראות שוב את ה - Shawshank Redemption 

נכתב על ידי , 21/1/2007 23:45  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמשגיח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המשגיח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)