לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  DamnQueen.

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

להשתזף


 

אוךךך כמה בא לי להשתזף בשמש, אני דיי מתגעגעת לקייץ אבל לא מכל הבחינות.

 

בקיץ לא כל כך נעים כי מזיעים וזה מגעיל, הרבה יתושים מעופפים למינהם ומוצצים את הדם אבל מצד שני הולכים לים

ונהנים, משתזפים בשמש החמה...וזה כל כך כייף.

 

חוצמזה שאני יותר מידיי לבנה, נו לא יותר מידיי אבל יחסית לבנה...ואני יודעת שזה מסוכן להשתזף  ובלה בלה בלה

אבל כל דבר בימינו מסוכן.

 

בקיצור, אני סתם לא יודעת על מה לעדכן.

 

אנשים תשעשעו אותי !!!!1

נכתב על ידי DamnQueen. , 12/11/2005 21:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDamnQueen. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DamnQueen. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)