לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  DamnQueen.

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

פשוט לפעמים לאנשים מגיע המוות.


 

זה כל כך מעצבן.

 

למה יש  קרציות כאלו בעולם????

 

הם כמו עלוקות כאלו שנדבקות אלייך ומוצצות את כל הדם .

 

דאמנ, זה מכעיס אותי!

 

אנשים כאלו  מעלים לי את הפיוזים!! בא לי לבעוט בהם! להוציא להם כל איבר אפשרי מהגוף! פשוט ככה!

 

סובלת כאלו אנשים! כאילו מה הבעייה שלהם? למה הם צריכים לחיות על חשבון אחרים? על חשבון הצדדים החלשים של אחרים?

 

בגלל שהם כל כך חלשים וטיפשים ושונאת אותם בעעעעע

 

אנשים כאלו אני מתעבת.

לא מגיע להם שום יחס

אבל משום מה הם מצליחים לקבל יחס.

זה גם עוד דבר שמכעיס.

 

 

מקווה לעולם טוב יותר- בלי העלוקות האלו.

נכתב על ידי DamnQueen. , 13/11/2005 21:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDamnQueen. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DamnQueen. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)