לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טימי טימ טימ *קק*


פפיייייייייפפפפפ *קק*.......


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

חזרה לשגרה...........


אז כן כן.. עוד כמה ימים מתחיל (מתחדש) הסיוט..בית ספר, שיגרה,לחץ,פסיכומטרי,אין זמן,אין חיים, אין כלום!!!!!!

אני מרגישה כאילו לא היה חופש.. אני צריכה עוד קצת חחחח

 

אז איך היה לי החופש?

היה סבבבה.. יש לי חבר חמוד בשם אבי :)

יש לי עבודה חדשה "במרום הפקות" בטלמיטינג.. אחלה מקום וסידרתי שם גם לשלומי ולמאשה אז בכלל שכונה שם..

היה לי זמן פנוי לשם שינוי,וזמן לעצמי,

חידשתי כמה קשרים עם חברות שלא ראיתי הרבה זמן..וזה סבבה:)

האמת כל החופש רק עבדתי אם זה במסעדה,במרום,בהפעלות..דוגרי נירא לי אני מכורה לעבודה..

ולא, לא לכסף.. הכסף בורח לי בין האצבעות..וזה לא באמת משהו שמעניין אותי..

 

יאלללה תמונווווווווווות:



 



 



 

 



 



 

 



 

 

יאללה פלצנים שיהיה לכם סופשבוע נעים

נכתב על ידי , 29/8/2008 20:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 32

ICQ: 239841317 

תמונה




4,649
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטשקה קקשקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטשקה קקשקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)