לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

סוכנות יהודית, שנה בארה"ב וברזילאי סקסי אחד :)


אני חייבת לציין שזו אחת הכותרות היותר הזויות שיצא לי לתת לפוסט אי פעם.. אבל היי -  זה שווה את הכניסה שלכם!

נכון, לא כתבתי פה שבועות.... אבל עובדה שהנה - אחרי יום עבודה מפרך מצאתי לי זמן...

אז איפה להתחיל....

לפני חודש שלחתי את קורות החיים שלי לסוכנות היהודית להדרכה במחנה קיץ לחודשיים בלבד בארה"ב...

שבוע לאחר מכן קיבלתי טלפון, הם התרשמו מהנתונים ששלחתי אליהם בקורות החיים שלי, והציעו לי הצעה מפתה מצד אחד וקשה מצד שני:

הם הציעו לי לצאת לשליחות קהילתית באחת מהקהילות היהודיות בארה"ב..

השנה כוללת הדרכת סטודנטים יהודים, השתתפות בפעילויות קהילתיות שהם מבצעים וכל מיני כאלה, הסוכנות היהודית כמובן מממנת את הכל - מגורים, כרטיסי טיסה, מצרכים, ואף יש תשלום חודשי.

נורא נורא נורא הופתעתי מהטלפון הזה ובלי לחשוב פעמיים ביקשתי מהם לשלוח לי את כל הטפסים שצריך ושיקבעו לי ראיון בנסיון להתקבל לתכנית.

עכשיו זה מדבר על החורף הקרוב (ינואר-פברואר) או הקיץ הבא (מאי-יוני-יולי) ומתייחס לשנה שלמה עם אופצייה לשנתיים.

היו בראשי כל כך הרבה דילמות אם לנסות או לא

מה אני רוצה לעשות עם העתיד שלי כרגע אני זורמת - לאן שייקחו אותי החיים אני שם.

מצד אחד יש לי חוזה על הדירה עד הקיץ הבא כך שלטוס החורף הקרוב לא יהיה אפשרי וגם אין מצב שאני אחסוך מספיק כסף עד אז..

המיונים עצמם נורא נורא קשים, למרות שהם אלה שפנו אליי שזו מחמאה אדירה, יהיה קשה להתקבל כי רק אחדים מתוך מאות מתקבלים סופית לשליחות.

בחמישי בקרוב יש לי ראיון אצל הסוכנות ההניין הראשי שלהם בירושלים, רק לראיון אני אמורה להביא תיק שלם שלי שכולל - 4 המלצות מקצועיות, תמונות פספורט, 5 מסמכים שהם ביקשו למלא, קורות חיים בעברית ואנגלית ועוד המון דברים.

אני מקווה שיילך לי טוב, אחרי הכל אם אני מחליטה ללכת על זה - זה עד הסוף... אז... wish me luck

 

לפני שבועיים הגיע למוקד ברזילאי אחד

סקסי, גבוה ושובה ...

בהחלט הטעם שלי

בלי לחשוב פעמיים ניגשתי אליו אחרי משמרת ארוכה ומעייפת ושאלתי אותו אם בא לו ללכת לשתות משו

הבחור נענה בחיוב

יצאנו, הכרנו ומסתבר שיש לנו כל כך הרב דברים משותפים

בפעם הראשונה מאז הקיבוצניק שטס לאוסטרליה (לפני 10 חודשים) הרגשתי שמשו בפנים אומר לי שהוא הבן זוג האידיאלי בשבילי כרגע

הלילה הסתיים בנשיקה על הלחי, אחרי לחיים כואבות מחיוכים והשדונית שלכם הגיע הביתה מרוצה

בשבוע שאחרי זה היינו ביחד והכרנו קצת יותר טוב ואז...בים...הגיעה הנשיקה, השפתיים הבשרניות והמתוקות של הברזילאי הזה עשו לי את זה ואז...הגיעו הפרפרים..

הוא בן 22, המוצא שלו מורכב מ-איטלקי, פורטוגזי,מרוקאי וברזילאי, יש לו עיניים מלוכסנות, הוא לבד בארץ - השתחרר לפני חצי שנה והיה חייל בודד כל השירות שלו (המשפחה חזרה לברזיל אחרי שניסו להשתלב בארץ ולא הלך...)

כרגע אנחנו לוקחים הכל באיזי כי שנינו הסכמנו שאנחנו רוצים ללכת על קטע רציני אז - כל הזמן לפנינו

לאחר מכן התברר לי שכל המוקד מתזז אחריו (במיוחד הבחורות) וטפחתי לעצמי על השכם על כך שקפצתי ראשונה על המציאה ואזרתי אומץ להתחיל איתו...

שדונית קבלי ח"ח!! :)

 

חוצמזה הכל כרגיל

הספקתי להיות בחתונה בזמן האחרון,

הספקתי להיות במסיבת יומולדת עם עוד קיבוצניקים מסוקסים

הספקתי להיות בפרידה מענת (שכבר הספיקה לחזור אלינו מסקוטלנד)

הספקתי לארח את טיוטס ואניגמה אצלי בדירה החדשה

רק שעכשיו גם יש בחור בתמונה

ברצינות עכשיו - בפעם הראשונה מזה המון זמן אני יכולה להגיד

ששום דבר לא חסר לי

שאני קמה עם חיוך כבר שבועיים

ושאין הרגשה טובה יותר מלא להיות לבד יותר...

מכך שאני משיגה לאט לאט כל מה שאני רוצה

 

ואף אחד לא יעצור אותי :]

 

viva la Brazil

 

 



 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 20/8/2007 23:47  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)