לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

סייבר סקס רפואי, אירוח לפנות בוקר ווידוי אמריקאי...


 

הגעתי אחרי משמרת ערב מתישה בערב שישי, עם כאב בטן בלי מוסבר

ישבתי לי בספה כשאני מקבלת טלפון מאניגמה  ומהסמטי"ת להצטרף אליהן למסיבה באיזה מושב בשרון

5 דקות אחרי שוב טלפון מהאופנוענית שרצתה שאסע איתן למסיבה האיזה מושב בצפון

לשתי ההצעות סירבתי, הכאבי בטם התחזקו וגם ידעתי שהאמריקאי אמור לבקר אותי אחרי משמרת לילה ב3 בבוקר

לפתע תקף אותי רעב, השדונית לא היססה והכינה סיר מלא באורז עם תבשיל שניסיתי פעם ראשונה (ובשביל פעם ראשונה יצא טעים :])

ישבתי לי מול הנייד צופה בפרקים של האוס, עם קערת אורז ענקית נהנית מהשקט שלי והזמן שלי עם עצמי.

לפתע נכנס לו למסנג'ר הסטודנט לרפואה שעליו קראתם פה בעבר - יותר מפעם אחת, איכשהו, כל שיחה שלי איתו לא משנה באיזה מצב, באיזו שעה, באיזה יום... אנחנו תמיד בסופו של דבר נגיע למצב שנדבר על הקטע המיני והסוחף ששנינו חווינו ביחד לפני 3 חודשים, איך שזה השפיע על שנינו איך היינו חוזרים לזה שוב, אחרי כל שיחה איתו אני יוצאת חרמנית עוד יותר ממה שאני בד"כ... הפעם לקחנו את זה שלב קצת יותר קדימה והשדונית חוותה סייבר סקס מתקתק ועדין :)

דרך נעימה וסקסית להעביר את שישי עד ש...!!!

השעה הייתה בערך 2:45 לפנות בוקר, בדיוק הורדתי את החזייה וצחצחתי שיניים, התכוננתי ללכת לישון עד שהאמריקאי יתקשר לומר שהוא יוצא לכיווני.

לפתע קיבלתי טלפון מאניגמה שטענה שהיא והסמטי"ת נמצאות ליד הבית שלי בדקו אם אני ערה (ואם הם לא מפריעים באמצע משו...) לא הספקתי להגיד "בדיוק-סיימתי-סייבר-סקס-עם-הסטודנט" והם דפקו על דלת דירתי.

אחרי נישוקים וחיבוקות הם התיישבו מותשים ומצוחקקים בסלון ביתי והחלו בסיפורי דרכם הארוכה.

על הסלקציה-גטו שעברו באיזה מועדון לילה, שבסופו של דבר מצאו את עצמם יושבים בבית קפה בנתניה שותים משקאות חמים ואוכלים סופלה שוקולד (איפה אני הייתי!? אה נכון באמצע סקס-וירטואלי...)

הסמטי"ת ישר התחברה למחשב הנייד שלי והחליטה לכתוב פוסט באותם רגעים שזה קרה :)

אניגמה ו"הילד הכי יפה בגן" (בגן של אניגמה) היו דביקים אחד בשני ואני ישבתי וצחקקתי איתם על כל דבר אפשרי, היינו שפוכים מעט מעייפות הצטלמנו בתנוחות חמודות ומצחיקות (תמונות שמורות [כרגיל] במערכת) עד שהשעה הייתה 4 וחצי בבוקר האמריקאי סיים משמרת מאד מאוחר והגיע אליי בסופו של דבר, שנינו היינו עייפים מאד וישר למיטה.

משו מוזר קורה לי עם האמריקאי, יש לי אליו רגש מסויים, משו לא מוגדר... אבל הקטע של המשיכה בא לי לאט לאט

אני שתמיד דגלתי בזה שמשיכה זה אחד הדברים היותר חשובים במעכרת יחסים בניתי חומת משיכה? זה לא הגיוני .. יש לי משיכה לסטודנט לרפואה בסייבר סקס ולא יהיה לי משיכה לאירמקאי שגבוה ומסוקס הרבה יותר ממנו? מה עובר עלי לעזעזל?!?.... זה משו שאני צריכה לפתור כי העניינים האינטימיים בינינו די לא מתקדמים לשומקום בגלל זה ..

אולי כי גיליתי ביום אחד בהיר שהוא בתול !!!

כן כן השדונית נפלה שוב על בחור מסוקס ובתול ממש כמו האקס האוסטרלי בדיוק באותה סצנה בקטע של "תקשיבי, אני לא יודע להגיד את זה אבל.... אני בתול"

למה השדונית נופלת על בתולים?! אלה שהם רציניים הכוונה ... למה הםה חייבים להיות בתולים? את האקס האוסטרלי אני מבינה... בוא היה בן 21..ובתלתי אותו כמו גדולה אבל האמריקאי? רק מהשם שנתתי לו פה אתם לא מאמינים אה? הוא בן 24! גבוה, בלונדיני, עיניים ירוקות, חמוד מצחיק... קצת ילד אבל זה משעשע....

איך איך שוב נפלתי על זה... אולי זה מה שמרחיק אותי ממנו קצת פיזית?

אני מפחדת שיקרה לי מה שקרה עם האקס? שאחרי שהיינו שנתיים ביחד ובתלתי אותו הוא עזב לאוסטרלייה להתנסות בחוויות אחרות?

אולי מרגישה שזו אחריות גדולה מדי עכשיו לבתול מישו?

רררר זה מחרפן אותי..

 

בכל מקרה התעוררנו לנו אחרי שינה טובה ב12 בצהריים, הכנתי לנו כרובית ובטטות מטוגנות בשמן זית ותבלינים (ושוב בתור פעם ראשונה יצא משו משו, האמריקאי נהנה) ויצאתי לי לעבודה.

 

והנה אני כאן

אחרי שהאקס האוסטרלי מתקשר כבר 4 ימים ברציפות ואני מסננת

(וחוזרת בי כי הוא התקשר הרגע, אחרי שיחה של 30 דקות אני שוב כבר לא בטוחה..)

אחרי סייבר סקס עם הסטודנט לרפואה

ותסבוך בתולים עם האמריקאי..

 

מי אמר שקל להיות רווקה?...

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 6/10/2007 22:45  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)