לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

שני הורים גרושים, ערב בMike's Place וחנוכת בית לרומאי


כמה הכותרת מובנת אהה?

כן אני קצרה וקולעת מה לעשות, לא צריך לבחוש במים יותר מדי.. או שזה במרק?... לא זוכרת :S

אז הכותרת די מבהירה את עצמה ואת החלק שלא כתבתי לגבי האמריקאי שלקחתי בלב שלם, אחרי הכל נתקעתי איתו בשלב שלא יכלתי להמשיך לשומקום..

הרגשתי תקועה לגמרי באי יכלת להרגיש או לבטא פיזי מה שאני.... לא כל כך הרגשתי :/

הכל אופן אחרי חודש שבו ניסיתי לברר לאן זה ייתקדם קטעתי את זה לפני שזה היה מאוחר מדי והחלטתי לומר לו שלום.

חוצמזה שהאקס באוסטרלייה קשור להכל בכך שהרגשות אליו חזקים מאד ומונעים ממני ליצור רגשות לאנשים אחרים..

השבוע היה לי מאד לחוץ

עזבו את זה שאת היום חופש היחידה שהיה לי העברתי בלהעיד לגירושים של ההורים שלי :S ומעט מאד בלצייר

ההורים התגרשו סופית, מה שכן יצא שמאד מאד השקעתי להגיע לרבנות בחיפה בזמן (קמתי ב5 בבוקר כדי להיות שם ב8!!) וההורים איחרו ב3 שעות (!!!) והגיעו לשם רק ב11..... מה שהכעיס אותי עוד יותר..

בסוף בכלל הסתבר שלא הייתי אמורה להעיד ..וסתם התבזבז לו יום עבודה ..

והעברתי את היום בלקבל ביקורת על איך אני חייה את החיים שלי בצורה לא נכונה והמון שטויות שאפשר לטחון עד מחר...

זה מה שמטריד אותי בכל המפגשי הורים-שדונית האלה ; לא משנה באיזה שהוא שלב - יגיע הקטע שהם יתחילו להעביר ביקורת ולהעיר על איך אני מעבירה את הזמן בחיי- בעבודה, בעבודה ובעבודה.....  אהה ובחדר כושר.. ובעבודה... מילא ביקורת בונה אבל לא... ביקורת הורסת, דרכים עקיפות ללומר "את עושה את זה ואתה זה לא בסדר....." להשתגע...

המפגשים איתם יוצרים אצלי בלבול ומזכיר לי כמה הצביעות התפשטה במשפחה שלי... 

איך אחרי כל מה שעברתי, כל מה שהם גרמו לי לעבור, יש להם את החוצפה להעביר ביקורת על החיים שלי - שבשנים האחרונות הם בכלל לא לקחו בהם חלק!

אני שמחה שהם הגיעו סוף סוף להחלטה הזו של להתגרש אחרי הכל הם נשארו ביחד רק כי חיכו שהאחים שלי יגדול ויבינו את המעשה הזה... לכו תבינו...

אבל כמו שאני תמיד אומרת..אני מסתכלת קדימה ואשאיר את מה שהיה... למה שהיה...

את ערב שני אחרי היום-גירושים המתיש העברתי בהלתפרק קצת בMike's Place עם המולדובית וחברים מהעבודה.

שוב אזרתי אומץ ואחרי אימונים רבים עליתי עם המולדובית לשיר את הקאבר לשיר Michel-Anouk והקהל אהב אותנו, היו מחיאות כפיים וכל ערב שני שם הוא חוויה

סוף סוף זו הייתה הפעם השלישית שלי שם ברציפות וגמאני קיבלתי חולצה של המקום (עכשיו אני רשמית חברת מועדון ;) ) שאני גאה בה מאד!

קיבלתי כמה טפיחות על השכם וכמה איומים שאם לא אגיע גם בשני הבא עם איזה שיר יבואו לקחת אותי מהבית :]

בהחלט הייתה זקוקה לערב הזה.... השתחררתי קצת ונהניתי מכל רגע ורגע בחברת כולם שם :) האווירה המשפחתית הזו באמת הייתה במקום..

 

בחמישי (אתמול) חגגנו טיטוס היקר חנוכת בית,

יצאתי שעתיים מוקדם מהעבודה בנתניה כדי להגיע לחיפה כמה שיותר מוקדם כדי לטעום ממגוון מטעמיהם של ענת וטיטוס

הגעתי לדירתו החדשה של הרומאי שם חיכו לפחות 6 אנשים שלא פגשתי מימיי, אנה, ענת ואניגמה.

ענת הייתה כבר כמעט שיכורה (טבעית או לא...זה לא ברור) ואניגמה ישבה לה שם מנשנשת מקערה של צ'יפס וביגל'ה "מה כבר קינוח?" - חשבתי לעצמי

עד שהסתכלתי לשמאלי וראיתי שולחן של 8 אנשים כשבמרכזו קערה ענקית של פסטה בשמנת ופטריות, מוקפץ בריאותי ואז ענת ישר זעקה "פספסת את הפטריות!!"

יופי, דווקא שאני מחבבת את כל המאכלי בריאות האלה, דווקא אני מפספסת אותם..... לא נורא, הסתפקתי בפסטה והמוקפץ (שייצאו משו משו!!) וישר טיטוס פינה אותי לפינת הנשנושים-בירה-בלוגריות שם התאקלמתי מהר מאד והצחוקים התחילו להתגלגל

אתמול היתה הוכחה נפלאה להשפעה שלי על הסביבה,

תוך 15 דקות התחילו להשמע צחקוקים שהתפשטו ברחבי חנוכת הבית

האווירה המסטולית-טבעית נמשכה כל הערב, כולם גילו שכולם נמצאים במצב כפית מטורף וערבוב של חבר'ה טובים, נשנושים, אוכל טוב והמון גולדסטאר אפשר להגיע למצבים משעשעים :)

הכרתי אנשים חדשים, הגעתי למסקנה שכמעט כולם נמצאים בFACEBOOK, שלאכול צ'יפס, ביג'לה ועוגת גבינה זה טוב רק אם אין מצפון, שspider-pig מהסרט the simpson's זה אחד הקטעים היותר מצחיקים שאי פעם נכתבו, ש"גולדסטאר" עדיפה על פני "מכבי" (כאילו שלא ידענו את זה קודם...), שבפעם הבאה שאני אשאל מישו מה להביא לחנוכת בית והוא יגיד לי "בקבוק יין" אני באמת אצטרך להביא את זה כי אתמול זה בדיוק מה שהיה חסר לי!!, שהערבוב שלי ענת ואגנימה הוא אחד הערבובים היותר מצחיקים-משוגעים שקיימים, ושתמיד טוב שיש משפחה כזו מדי פעם..

אתמול בערב באמת הייתה הצלחה בחנוכת בית של טיטוס, נהנינו מכל רגע ותתחדש על הדירה החדשה!!

 

את הבוקר שלי התחלתי בלהתעורר ב7 וחצי בבוקר, ללגום כוס מיץ ענבים, ולתפוס אוטובוס מחיפה לנתניה כדי להספיק לאימון בחדר כושר ומיד אחרי זה משמרת ערב שממנה חזרתי לא מזמן...

ושוב השדונית מתחילה לה סופ"ש, רווקה שוב, עם כמה חברים שנוספו לרשימת הFACEBOOK שלה, עם ציור חדש שהיא די גאה בו, סנדלי ערב חדשים לחתונה המתקרבת ובאה של אחיה הגדול, ו20$ בונוס למשכורת של החודש הבא :)

 

זו תמונה שצילמתי את עצמי וציירתי אותה



 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 12/10/2007 22:33  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)