לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

תל אביב לצהריים, חצי בקבוק וודקה לערב, וסטוץ אחד לילי ומייגע..


בשני (אתמול) היה לי יום חופש מהעבודה (אני עובדת 6 ימים בשבוע) וחלמתי על היום הזה כללל הסופ"ש מהסיבה הפשוטה שידעתי שאני אפנק את עצמי בקצת בגדי חורף מZARA ת"א..

לא אני ממש לא בחורה של מותגים אבל גם לי מותר לפעמים !

כשקיבלתי טלפון מאניגמה שממש ממש במקרה הוציאו אותה באותו היום באותה שעה הביתה מהבסיס כדי להיות באיזו פעילות בוינגייט לא חשבנו פעמיים ונפגשנו בעזריאלי מיד אחרי המפגש שלי לראשונה עם חנות ZARA בדיזינגוף סנטר!

ישבנו לנו ואכלנו ארוחות בריאות (ארוחת סלט עסקית בשבילי!) דיברנו על הא ודה, ושחייבים לעשות שידור חוזר לחנוכת בית של טיטוס מהסיבה שנהננו שם כל כך!!

אחרי שעה אניגמה הייתה חייבת לעוף וכבר החלטתי גם שהספיק לי מת"א -

הנזק הכספי של אותו היום -

נסיעות הלוך חזור נתניה - ת"א - 26 שקל

סכיני גילוח - 11.90 ש"ח

ג'ינס - 249 ש"ח

סריג אדום - 129 ש"ח

ארוחת בריאות - 34 ש"ח

בסה"כ - 449.9 ש"ח ביום תל אביב אחד

השדונית תחייה עם זה, אחרי שבחוכמה חילקה לתשלומים את הקניות לZARA :)

 

כשחזרתי לביתי הקט הזכירו לי שבאותו יום בערב יש לנו ערב צוות...  לא הספקתי לפשפש בשקיות עם הביגוד החדש וישר הגיעו לאסוף אותי (הפסדתי ערב במייקס פלייס לטובת זה...)  

בפארק בעיר מגוריי החלטנו לחגוג את ניצחון הצוות במרתון-  בעל האש, אלכוהול חופשי ואנשי הצוות מהעבודה :)

חבורה של צעירים גילאי 20-31 שזכו בבזבוז של 70 שקל כל אחד (20 איש) על מה שבא לנו, זה היה עדיף על פני סינמה סיטי ... תסכימו איתי?

ובכן הערב התחיל בכמות קטנה של אנשים, רובם איחרו בשעה בערך...

כשכולם הגיעו החלטנו להתחיל לשתות קצת (המון בירות, וודקות ויין...) אני החלטתי להתלבש על איזה בקבוק וודקה נחמד - מה שלא אופייני לי בכלל!

שתיתי עוד כוס של וודקה תפוזים עד שנגמר חצי בקבוק ושילבתי עם זה אוכל ..... ככה שהרגשתי שזה ייגמר ברע...

את כל ההתהוללות שהלכה מסביב (הרבה צחוקים, בשר על האש, פלאשים של מצלמה) לאט לאט הרגשתי ככאב ראש אחד גדול .. ואחרי שעה של צחוקים ותמונות מטורפות עם כולם התחלתי להרגיש עייפות מטורפת וגם הייתי חרמנית נורא...

אחד מהצוות שלי יצא לדרכו הביתה החלטתי לקחת איתו טרמפ, הוא שם אותי בבית ויכלתי ממש ממש להתנפל עליו אבל הוא היה תפוס והשדונית לא עושה תפוסים!

ישבתי לי על הספה מול המחשב, התחלתי לקבל הודעות למקושרים ממישו שעובד איתי שנתקלתי בו פעם-פעמיים בעבודה, לא יותר מזה.. אין לי מושג איך הוא מצא אותי.. מה שכן הוא היה נמוך ממני ונראה טוב

לאט לאט האלכוהול המשיך להשפיע והגעתי לרמות מסטוליות מטורפות...הקאתי 3 פעמים את כל הבשר שאכלתי שעה לפני (פרגיות, קבבים, המבורגרים, נקניקיות..)

האסלה נהייתה החברה המאד טובה שלי באותו הערב... היה יחסית מוקדם רק 10 בלילה כשהגעתי הביתה

אחרי כל ההודעות מהבחור שאני לא מכירה מהעבודה..נקרא לו "הסטוץ המייגע"  איכשהו מרוב שכרון זה נגמר בזה שהתוודינו שנינו על רמות חרמנות והוא היה אצלי תוך שעה... הסקס היה נוראי...מצחיק אותי לקרוא לזה "סקס" אפילו ! :S 

לבן אדם יש גוף סקסי שמפצה על חבילה קטנטנה ביותר... שאממ בואו נגדיר את זה ככה - הזרת ביד שלי באורך של ה%@# שלו... הוא (ניסה) לזיין אותי..אני הייתי קצת שיכורה אז זרמתי... כשהוא עשה לי ביד זה היה יותר טוב כי הרגשתי משו !!!

זייפתי כמובן כדי לא לבאס אותו ושלחתי את הבחור הביתה אחרי כמה זיופים... ועשירית גמירה...

אז מה למדנו?

מסקנה 1 -  לא לשתות אלכוהול ואחרי זה לאכול בכמויות

מסקנה 2 -  לא לשתות יותר מדי 

מסקנה 3 -  לא להשתכר ואז להתכתב עם זרים

מסקנה 4 -  לא לשכב עם אנשים מהעבודה

מסקנה 5 -  נמוכים לא עושים לך את זה!!!

מסקנה 6 -  לקנות קונדומים (כי נגמרו לך... אחח איזה בזבוז...)

 

קמתי הבוקר, עם האנג אובר, כשכמה קונדומים פזורים ברחבי דירתי והשאלה הראשונה שעלתה במוחי לנוכח רעשי המקדחה מהדירה הצמודה זה WHAT THE" FUCK קרה אתמול בלילה?!?!" ... עד שהכל התחיל להתבהר לי... ובמהרה התחלתי לפלס לי את הדרך לתיק החדר כושר ויצאתי לעוד אימון שבמהלכו כמעט התרסקתי על ההליכון במהלך ריצה בזיגזגים (מי אמר שחדר כושר זה משעמם?!) ומשמרת שאחרי כוס קפה שחור הוסיפה לי עוד 15$ בונוס למשכורת של חודש שעבר..

 

ועכשיו לתכנון החדש שעלה היום לחצי שנה הקרובה -

יש מצב לטיול לתאילנד עם החברות בינואר (יש! סוף סוף חו"ל!!) לחודש בערך

אחרי זה לחזור בפברואר, להמשיך לעבוד עד יוני בעבודה הנוכחית

ואז להחליט - להשאר לעבוד פה בארץ ולחתום על חוזה שכירות לעוד שנה

או לטוס לחו"ל לעבוד במשו חוקי עם רווחים גדולים יותר

 

החלטתי שאני כבר שנה אחרי הצבא, כל השנה הזו קרעתי את עצמי בעבודה נון סטופ מסביב לשעון ומגיע לי להנות קצת מהחיים

 

(ושאני צריכה כזה שלט לדירה שלי...)

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 16/10/2007 23:09  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)