לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

סופ"ש אריזות וסקס על הבוקר לתחילת השבוע האחרון בדירתי


אז הכותרת מתומצתת כדי לעורר בכם סקרנות ועניין אבל בגלל שחלקכם מכירים את ההיסטוריה, אתם בטח צופים מראש מה יהיה כתוב - אני לעומת זאת - אשתדל להיות הכי לא צפוייה שיש

אז ככה,

זה התחיל בחמישי אחרי משמרת בוקר, מחוייכת ומאושרת יצאתי לי מהמוקד בידיעה שהפעם האחרונה שאני חוזרת לעבודה זה שבוע למחרת ביום ראשון ורק בערב, מה שנתן לי בטוטאל כמעט 3 ימי חופש ! הפעם האחרונה שזה קרה..לפני שנה אוליי - חיכיתי לזה כל כך!

באותו היום חגגו גם ל"ג בעומר, אז שלחתי את אחותי להנות קצת עם חברות מה שהותיר לי לילה של פרטיות ואינטימיות עם עצמי, ישנתי לאלכסון כמו גדולה, ולא רבתי בלילה עם אף אחד על השמיכה הזוגית שלי

למחרת קמתי לריצת בוקר מרעננת, לאחר מכן עשיתי מנקלחת טובה, לבשתי חצאית קצרצרה וגופיה דקיקה ויצאתי לקרוע את העיר (כן, בטח)

הסתובבתי לי והתפנקתי בקצת חולצות חדשות, הסתובבתי בקניון, אכלתי סנדויץ' טונה בארומה (אחרי הכל - חלבונים אחרי הריצה חשוב מאד) וחזרתי בסביבות הצהריים הביתה. אז אחותי כבר חזרה, הכנתי משהו מרענן לאכול עד שקיבלתי טלפון מכמה חבר'ה שהכרתי בתאילנד והם החליטו שעושים מפגש נוסטלגי עם כולם שבאים מרחבי הארץ רק בשביל המפגש הזה - צפון, דרום מזרח ומערב רק כדי להפגש

לא היו לי תוכניות ונעניתי בחיוב

באותו הערב ישבנו בתל אביב באיזה מקום שהאמת רוב האוכלוסייה בו הייתה מבוגרת אבל זה היה נעים כי הייתי עם אחלה אנשים ולא כל כך ייחסנו חשיבות למה שקורה סביבנו. התרכזנו בלהעלות חוויות, זכרונות וכמו שחשבנו כשהיינו בתאילנד - צחקנו על הכל וזה היה כל כך מוזר ומשחרר לראות אנשים שבפעם הראשונה פגשנו בחו"ל וגם שם הייתה הפעם האחרונה שראינו אותם - לא היה לי דבר כזה לעולם - אבל יש פעם ראשונה לכל דבר

בסוף המפגש כמובן שתיעדנו בתמונות, אחרי הכל - לתעד כל רגע טוב זה חשוב כדי שיהיה לי במה להזכר כשאהיה באנגליה

לתומי אני חוזרת לי לדירתי הקטנה, אחותי כבר בחלום החמישי, קיבלתי SMS מאניגמה שהיא זקוקה למקום להזרק בו ללילה ושתגיע אליי לפנות בוקר להתארח

ב5 בבוקר דפיקות רכות על הדלת

אני פותחת וחצי ישנה מסדרת לה מקום לישון על הספה בדירתי

למחרת מתעוררות ב11 בבוקר, מתארגנות וישר לים שנמצא מרחק ירידה מעלית מדירתי

בים כמובן ששוב תיעדנו במצלמה את גופנו המוכנים לקיץ מכל הבחינות  וכמה סצנות שיצאו פרונוגרפיות לגמרי אבל בקטנה, היה כיף

תפסנו קצת צבע (אני שחום ואניגמה אדום ) ואחרי כמה שעות חתכנו הביתה - ומאותו הרגע לא נחתי לשניה

הכנתי ארוחת צהריים לאחותי ואניגמה, התחלתי לארוז את הבית, מצאתי כל כך הרבה ג'אנק מלפני שנים - מכתבים מהצבא, מהלימודי י"ג, מהתיכון, מהקייטנה שהדרכתי בגיל 16, דברים הזויים לגמרי..

וברור שגם הייתי חייבת להפטר ממלא ממלא ג'אנק מיותר לגמרי

הסתבר שאספתי קילו או שניים של שקיות שאין לי מושג מה לעשות איתם...

וזרקתי 3 שקיות אשפה של זבל שהיה מאוחסן אצלי במקומות שונים בבית

את הרוב הספקתי לארוז, מה שנשאר זה רק הבגדים והכלי אוכל ... את זה אני אעשה יום לפני המעבר כדי להחליט מה נשאר בארץ ומה טס איתי לאנגליה

אני מריחה את הטיסה כבר

זה ממש קרוב ואין מתרגשת ממני לקראתה

 

אתמול בערב קיבלתי הודעה מהסטודנט לרפואה

הוא חזר לחופשת סמסטר בארץ

הציע להפגש בבוקר "לסבן לי את הגב אחרי ריצת הבוקר" אחרי שהפעם האחרונה שנפגשנו הייתה לפני שנה להזכירם  שנגמרה ב...טוב תכנסו ללינק זה בדיוק שניה!

ו.....למרבית הפתעתי הסכמתי להפגש

אמנם זה היה בשעת בוקר מוקדמת, 9:00 בבוקר

ועל ריצת הבוקר ויתרתי (רציתי להיות מלאת אנרגיות לקראתו)

ובלי אלכוהול כי לשנינו הייתה משמרת להגיע אליה בצהריים

זה התחיל בלשבת ולדסקס על הא ודה

כי תכלס, בלי אלכוהול, אחרי ששנה לא ראיתי תבן אדם (והוא נשאר מסוקס מתמיד), רק מסייבר סקס איתו פה ושם..דיי מוזר פתאום לקפוץ למיטה

אבל זה קרה, באיזה שהוא שלב הוא לקח לי את היד, הקים אותי מהספה והצמיד אותי אליו

ברגע שהתנשקנו הכל חזר אליי

התשוקה, החוסר פעימה, השריטות, הלהט הזה.

הוא רכן מעליי והתחלנו להתנשק... הוא אחז בירכיי שעטפו אותו והעביר את ידיו לאורך גופי.. ואז

טלפון...

"הלו?"

"כן אמא?"

"אני מפריעה לך?"

"אהמממ.. לא אמא ממש לא.."

לא אמא, את ממש לא מפריעה לי באמצע סצנת פורנו מטורפת!!!

אני לא מאמינה! מה נסגר? מה הסיכוי שדווקא אז יהיה טלפון? רררררר סיימתי את השיחה כמה שיותר מהר וחזרתי לענייני

מהר מאד החזייה השחורה והסקסית שלי נעלמה, וגם חולצתו שחשפה גוף שרירי מוצק וחלקלק (והכל טבעי!)

הכל קרה כל כך מהר, עד שמצאתי את עצמי עירומה כביום היוולדי נהנית מפור פליי מטורף שגרם לגופי לרקוד לקצב לשונו בדיוק כמו בפעם הקודמת

מה שמדהים לי, שגם אחרי שנה, אין לי בעיה להפתח ולהיות הכי אני לידו

אחרי גמירה אחת, הקרניים התחילו לצמוח לי והשכבתי אותו על הגב, לאט לאט נישקתי את הצוואר, עם לשוני הארוכה ירדתי למטה לכיוון הטבור

פה ושם נושכת בקלות את עורו החלק, והוא בתגובה גונח ברכות

המכנסיים נשלפו במהירות ואחריהם הבוקסר

איברו נחשף מולי ובלי לחשוב פעמיים התנפלתי עליו

ביד אחת מחזיקה את איברו ואת ידי השניה העברתי לאורך גופו, שורטת קצת את שריריו

כעבור מספר דקות הוא מתחיל לגנוח, ועוצר את עצמו מלגמור.

מתרומם לכיווני, סירבתי

עשיתי לו סימן שישאר לשכב

לקחתי קונדום, קרעתי את העטיפה..הצד הרע שבי התחיל להתעורר

עטפתי את איברו בקונדום ומיד רכנתי מעליו

זה לקח בדיוק 5 דקות עד ששנינו גמרנו גמירה אחת חזקה ומטורפת ביחד

אחרי הכל....קצת הרבה זמן בלי סקס לשנינו...עם כאלו יצרים.... היה שווה כל רגע

הוא התעייף לו (ממש כמו בפעם הקודמת) ואותי זה רק העיר

החלטנו שאנחנו רעבים..עשינו מקלחת נעימה והלכנו לאכול ארוחת בוקר בארומה בעיר

דיברנו כמו שלא דיברנו המון זמן פנים מול פנים

ונפדרנו לשלום

מאושרת זורחת וקורנת הגעתי למשמרת ערב

אף אחד לא הבין במה זכיתי שנראיתי ככה

"זה מה שסקס על הבוקר עושה"

"זונה..." זרקה לעברי אחת מהבכירות

מה לעשות גם לי מגיע להנות לפעמים בעיקר עכשיו

אז הנה אני מתחילה את השבוע האחרון בדירתי שלי, הדירה ששירתה אותי במשך שנה לשינה, בישולים,  בכי, שמחה ,משפחה, חברים, בחורים, סקס טוב (או לא..), זכרונות, חלומות, רגעים יפים, מכסה מפני הגשם והקור בחורף ומהחום הנוראי בקיץ, והאמת הגשמה אחת מכובדת הדירה הזו הגשימה לי וזה לגור על חוף הים כמו שתמיד רציתי בתור ילדה קטנה..

 

בהחלט יהיה לי קשה לעזוב, אבל לכל התחלה יש סוף ואני מקווה שזה סוף לקראת התחלה חדשה

 

ממני אליכם

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 25/5/2008 23:10  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)