לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

ואז אני נשארת לבד...עם 2 השדונים ...


לילה.. כן כן הלילות שלי ממשיכים להיות בודדים ושקטים .... קצת קשה האמת להמשיך עם המעגל הלא נחוץ הזה שאני נמצאת בו עם האקס.. כל השבוע לא מדברים, ואז בסופ"ש הוא מחליט לקפוץ להגיד שלום, אני משכנעת את עצמי שהתגברתי עליו וברגע שהוא נכנס אני לא רוצה שיילך... כל הכמה שעות שהוא אצלי אנחנו מתאפקים ומתים לקפוץ אחד על השני... כל פעם שאני מביטה בעיניים שלו מופיעים  2 שדונים - שדון בכל אוזן ... אחד שאומר לי לא לדפוק חשבון ולקפוץ עליו ולזיין לו תצורה השני אומר לי לא לעשות את זה כי זה יחזיר את כל מה שהרגשתי אליו ושוב אני בנקודת התחלה והאמת? נשבר לי כבר........ ואני נלחמת עם עצמי ועם 2 השדונים האלה ועם הלהתאפק הזה... והוא ממשיך לזרוק לעברי משפטים כמו "את חזקה,קטן עלייך, תמשיכי הלאה, נשאר ידידים או שתבחרי להוציא אותי מהחיים שלך, גם ככה הדרכים שלנו ייפרדו כי אני טס קרוב מהצפויי, אני לא יכול להוריד ממך את הידיים אבל חייב כי אני לא רוצה שיקרה משו ששנינו נתחרט עליו"

 נשמע לכן מוכר?!! ואז הוא הולך, ואני נשארת לבד. עם השדונים .. והוא חוזר ומדביק לי נשיקה מהפנטת שמשאירה אותי פעורת פה... לרגע אני מרגישה שהלב שלי התאחה לו ואז נשבר במכה אחת שוב... ואז חברה מתקשרת לבטל יציאה ואני מוצאת את עצמי בשישי בערב, לבד.. שבורת לב (בפעם המי-יודע-כמה) ובודדה..עם כל המחשבות, הכאב והדמעות .. ממש סופ"ש אידיאלי!! זה ממש להתעלל בעצמי ... אחחחח כמה שאני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל אני שונאת את האהבה שלי אליו! שונאת ... רוצה לקום בוקר אחד וזה ייעלם!! רק שדילמה אחת עומדת בפניי.... להחליט אם לנתק איתו תקשר ולהמשיך הלאה....... עם כל הכאב, הרגשות הפחד המטורף הזה שאהיה לבד ..... או.. להיות איתו בקשר שבהדרגה יילך ויירד כי הוא גם ככה יטוס בקרוב מהצפויי .... קיצר החיים באהבה קשים ..

כל השבוע החיים שלי דבש.. (חוץ מסופי השבוע המתסכלים עם האקס) העבודה  מתקתקת הכל טוב, אני  נהנית מהעבודה, חוזרת בכיף והולכת בכיף. החברים אחלה, היומולדת ממשיך להתקרב (ה21 לחודש) ..

חוצמזה .. הכל טוב! 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 8/12/2006 23:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בירה טיטוס, בקצף דובדבנים ...


אלווהה !
אז לאלה שהתבלבלו קצת מהכותרת...... ;)
בשישישבת אירחתי לי את טיטוס ואניגמה כהן הנכבדים !
כן כן זה היה שינוי האמת, נוסטלגיה במילה אחת ..
עבר המון זמן מאז ששלושתנו נפגשנו ויצאנו לפאב כששלושתנו רווקים!!
אז שישי הגיעה אליי אניגמונת והתחלנו את דרכנו בבנק! כן אתמול נכנסה משכורת והייתי צריכה להתחיל לשלם חשבונות, שכר דירה וכו' וכו' וכו'...

הוצאנו כמה שצריך מהבנק ויצאתי משם כועסת אחרי שהתברר לי שהחברה שאני עובדת בה לוקחת לי כסף שהיא לא ראויה לו! מיד התקשרתי למוקד ! דיברתי עם הבוסג ואני מקווה שאני אקבל זיכוי הוגן כי לקבל 500 שקל פחות במשכורת זה לא כיף! במיוחד כשאני בתחילת דרכי וכל שקל חשוב לי...

אחרי הבנק חתכנו לאיקיאה, טיטוס הבטיח מתנת יומולדת חמודה - תוספות חשובות שחסרות לי לחדר כמו שמיכת חורף זוגית ..

וכמובן שאניגמה החליטה אחרי סיור קצר באיקיאה שאנחנו עושים לי חדר (שעד אתמול היה ריק לגמרי..) בסגנון יפני !!

אמרתי טוב והתחלנו לחפש אלמנטים נחמדים לחדר, מצאנו מצעים סיניים עם נגיעה של נמרים, אהיל נחמד למנורה ועוד כל מיני קשקושים ...

אז עשינו סיור במעצמה השוודית (שאגב פתחה שם גם חנות עם מוצרים שוודים ... מוזר...) וכך התמלאה לה עגלה במוצרי-בית חשובים שהכרחיים לכל דייר חדש!

היה מצחיק מאד ועכשיו כשאנחנו יושבות וחושבות למה...אנחנו לא ממש זוכרות .. אז פשוט תצטרכו להאמין לנו D:

אחרי איקיאה טיטוס נכנס לתמונה, הלכנו איתו לקנות עוד מצעים וחלוק רחצה למידה שלי שלשם שינוי היה קל למצוא.. :)

התחנה הבא שלנו הייתה כל חנות חומרי עבודה כדי  לקנות  מסמרים לתליית תמונות ועוד כל מיני שטויות ..

הזמן עבר די מהר ובלי ששמנו לב כבר היה 2 וחצי ועוד לא קנינו אוכל ולא אכלנו מהבוקר שומדבר!!

מרוב שהתרגשנו מהמפגש הנדיר שכחנו לאכול ... אז מיד נכנסנו לאוטו מרוצים עם מסמרים ...

הלכנו לעשות קניות לשישיבת - אוכל ומיד אחרי זה טרפנו פרגיות בפיתה בקניון .. שמנים !!!

שבעים ומחוייכים חזרנו אלי הביתה, אניגמה לא עזבה לשניה את טיטוס המסכן שכל רצונו היה לישון ..... וכל רצונה היה ... לא לישון!!! אבל בסופו של דבר התעייפנו מכל היום והחלטנו ללכת לישון בסנדוויץ' מתקתק ...  ואניגמה היא זו שנרדמה בסופו של דבר למרות שהיא בעונת היחום ... שזו בעצם עונה רב-שנתית P:

אז הסנדוויץ' היה חם רצח! חדר קטן וחמוד ואנחנו 3 חרמנים מכווצים לסנדוויץ' אחד ...

באיזה שהוא שלב פשוט יצאתי כי כבר לא היה מספיק אוויר .... 

בסופו של דבר כל אחד נרדם לשעה ומשו וקמנו בערב לבשל ארוחת ערב... טחחח בטח.... לבשל .. לחמם אולי .. :)

פתחנו שקית שניצלים דחפנו לתנור, עשינו אורז שכבר היה מוכן עם רוטב והכל בסיר.. והיו תוספות כמו חומוס וחלת שבת :)

היה טעים מאד בשביל אוכל מוכן ..

סיימנו לאכול וכמובן דחינו את הכלים למחר (וכמובן אני שטפתי אותם!) והתארגנו ליציאה..

המליצו לנו על פאב נחמד בנתניה , ואז כשהתקשרתי לבקש חוות דעת נוספת .... זה השתנה לפאב אחר..

נסענו ל"אוראנוס" שנמצא בלב העיר נתניה באיזו סמטה שכוחת-אל ונכנסנ לנו פנימה, היינו כמובן לבד כי השעה הייתה רק 10 וחצי בערך ... יותר טוב ..היה שקט ואינטימי אבל חשוך מדי!!

עד שהצלחנו להאיר עם הפלאפונים את התפריט בחרנו לנו כל אחד את השתיה הקבועה שלו - אניגמה עם איזה קוקטייל צבעוני, טיטוס והגינס ואני ווינשטפן...וצלחת ענקית של צ'יפס..   ממש ערב מושלם!

  עכשיו בקשר לצ'יפס....קיבלנו איתו 2 בקבוקים לחיצים כאלה של קטשופ ועוד נוזל שנראה ממש כמו אלף האיים ... ובאותו ערב הייתי מצוננת לי, וחוש הריח והטעם בגדו בי מעט..

בעודי בטוחה שהנוזל הוא רוטב אלף האיים המשכתי לי לאכול את זה בכמויות מטורפות בניגובים עם הצ'יפס עד שטיטוס החליט שהגיע הזמן ליידע אותי שזה מיונז ולא הרוטב שחשבתי!!! באותו רגע עברה בי בחילה..  ולא האמנתי שאכלתי כמות כזו גדולה של מיונז....  !! מיד עברתי לקטשופ..

שתיתי לי את החצי ווינשטפן וכבר בשלוק הראשון זה עלה לי לראש ...

וכמובן שטיטוס ואניגמה ינצלו זאת כדי להוכיח עד כמה אני שיכורה בשאילת שאלות מוזרות ומטופשות והתשובות היו בהתאם..

הדבר שאני הכי לא אשכח זה את ההתערבות החמורה שלהם לגבי "כמה זמן ייקח עד ששדונית תחליט לזיין" אניגמה זרקה "שבועיים אין מצב שיותר" וטיטוס מיד מסכים שלא יעבור חודש עד שאמצא לי זיון .....

למרות שהייתי תפוסת ראש ניסיתי להסביר להם שאין לי זמן, חשק וכוח לעשות סקס ואז הם התחילו לשכנע אותי לקנות קונדומים .......  דיברתי סינית?!? מכל השכנועים שלי הם הגיעו למסקנה שאני צריכה קונדומים ... לכו תבינו ...

אחרי החצי בירה שלי התחלתי להיות ממש עייפה, אז החלטנו לחתוך הביתה וברגע שיצאנו מהפאד חזרתי להיות ערנית אז קיפצתי ודיברתי שטויות..נראה לי... :/

הגענו הביתה, ספוגים בריח של סיגריות אך מרוצים מהפאב, קפצנו למיטה לראות איזה סרט נחמד אך נרדמתי באמצע וחתכתי לנמנם ...... עכשיו בגלל שהאף שלי היה סתום לגמרי לא הצלחתי לישון כי בכל פעם שהתחלתי להרדם ... הפסקתי לנשום והתעוררתי מזה....

אז ביקשתי מאניגמה האמא הטובה למצוא לי תרסיס לאף שיפתח לי את דרכי הנשימה ויעזור לי לישון ...

וכך היא עשתה ...... ומיד אחרי שנרדמתי היא נעלמה ורק למחרת בבוקר ראיתי אותה ... ;))

התעוררנו בבוקר, טיטוס והסטיות שלו להתעורר מוקדם ..... טחחחחחחחח חתול משועמם ... :))

אז קמתי מוקדם ואכלנו לנו משו .... היינו כל הצהריים אצלי עד שטיטוס התחיל לאותת נטישה והחליט לחזור צפונה לביתו הקט ללימודים .....

וככה נשארנו אני ואניגמה ..שתי תמימות ... אוכלות מגש שלם של פיצה וכותבות בבלוג... D:  

 

אז אנחנו נלך להמשיך לבדר את עצמנו עם שטויות על פיצה וקטיושות ....

 

שיהיה אחלה של שבוע!

 



נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 2/12/2006 13:36  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)