לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיאטה בדרך בריאה



Avatarכינוי:  health.

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

יום 3 לדיאטה


אז החג לא הלך כל כך טוב, אכלתי ואכלתי ורק בלסתי כל הזמן אבל אני ממשיכה ובאופטימיות :]

היום הלך די טוב, הייתי עם חברות שלי בבריכה והן הביאו מלא בורקסים וקוראסונים ולא נגעתי בשום דבר והאמת שלא היה חסר לי גם, אני ממש אוהבת להיות איתן כי אנחנו כל הזמן מעודדות אחת את השניה להתמיד בדיאטה גם עם הקשיים בצבא, וזה נורא כיף שיש איתך מישהו שמזדהה וחווה את אותו הדבר.

 

בוקר- נס קפה, 1 וחצי מנגו

צהריים- משולש עוף, קצת אורז וסלט

 

היום בערב אני הולכת לראות נעלי נייק, כי אני מתה לקנות כאלה שמיועדות לריצה


 

(בקרוב, אלה יהיו הבייבי החדשות שלי)

 

עוד מעט אני אעשה קצת אימון ואעדכן, חשבתי לנסות את אתגר הסקוואטים-

 

אתגר ה-30 יום: סקוואט אתגר מומלץ מאוד, אחריו אין סיכוי שלא יהיה לך את הגוף הכי משגע באיזור!
הכי חשוב זה התמדה, ובשביל שכולם יוכלו להתמיד, יש את הימי מנוחה.
אפשר להשתמש בכל סוג סקוואט שתרצו, העיקר, העיקר, העיקר- ההתמדה!
לא לוותר לא משנה כמה השרירים שלכם תפוסים או כמה אתם עייפים.
תקדישו לעצמכם רבע שעה ביום כדי לעשות באמת בשבילכם ובשביל הגוף שלכם.

יום 1 50 squats יום 16 Rest
יום 2 55 squats יום 17 150 squats
יום 3 60 squats יום 18 155 squats
יום 4 Rest יום 19 160 squats
יום 5 70 squats יום 20 Rest
יום 6 75 squats יום 21 180 squats
יום 7 80 squats יום 22 185 squats
יום 8 Rest יום 23 190 squats
יום 9 100 squats יום 24 Rest
יום 10 105 squats יום 25 220 squats
יום 11 110 squats יום 26 225 squats
יום 12 Rest יום 27 230 squats
יום 13 130 squats יום 28 Rest
יום 14 135 squats יום 29 240 squats
יום 15 140 squats יום 30 250 squats

 

שיהיה לכולן המשך יום ספורטיבי ומוצלח :)



 

נכתב על ידי health. , 7/9/2013 15:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה חדשה+ ראש השנה :)


טוב, הרבה זמן לא עדכנתי והאמת היא שדי הזנחתי את הבלוג בגלל כל מיני דברים שקרו לאחרונה שהשפיעו עליי.

אז חזרתי ובגדול :)

 

אני מתחילה הפעם ממשקל 60 וגובה 1.67, והמטרה היא להגיע למשקל 55 מחוטבת !

אז ראש השנה עבר יחסית בסדר, הרבה אוכל אבל הצלחתי איכשהו לשמור, הסוד הוא לעמוד בפיתוי ולדמיין מאזניים ענקיים ולהגיע למסקנה מה יותר שווה, לאכול המון ובלי גבול, או שלאכול בריא וסדיר ולהגיע למטרה שלנו ?!

 

היום המשפחה שלי עשתה על האש ככה שיצא לי לאכול די הרבה אבל אני מפסיקה לאכול להיום כי הארוחת צהריים פיצצה אותי בערך לשבוע חחח

 

בוקר- פרוסת עוגת שוקולד קטנה+ נס קפה

 

צהריים- חצי סטייק אנטריקוט, פרגית, 3 חתיכות כבד+ סלט ירקות על האש + טחינה

 

(מתנחמת בעובדה שהצלחתי להתגבר על הרצון לאכול צ'יפס מטוגן גם כי גודלים לי מלא פצעונים בגלל השמן, יאיי לי )

 

אימון- שעה הליכה+ 40 כפיפות בטן+ 15 סקוואטים

(אני לא כל כך בכושר, ומיום ליום אני אעלה בהדרגה)

 




המשך יום דיאטטי לכולן :)

נכתב על ידי health. , 5/9/2013 15:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,153

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhealth. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על health. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)