לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני רוצה לחזור


החלטתי שאני רוצה לחזור לכתוב פה. אז בואו נראה אם אני אצליח לכתוב בקביעיות כמו פעם. כרגע אני מרגיש קצת חלוד, אז אולי הפוסט הזה לא יזרום כמו שצריך. מה גם שלא כתבתי משהו ארוך כזה בעברית כבר די הרבה זמן אז זה גורם לי לחשוב יותר בעברית כי בעיקרון אני בקושי חושב או מדבר בעברית, בגלל שאין לי ממש עם מי. אבל עכשיו ידידה ישראלית משגנחאי עברה לפה, היא לומדת באוניברסיטה אחרת ונראה לי שנפגש רק מידי פעם, אבל עדיין, זה יותר עברית מהכלום שהיה עד עכשיו. עוד סיבה שאני רוצה לחזור לכתוב היא כי לא יצא לי לדבר עם הפסיכולוגית שלי מינואר, אז המקום הזה הוא סוג של פריקה בשבילי אני מניח.


עכשיו, מה עשיתי עם עצמי בזמן האחרון. בינואר התחיל הסמסטר אביב ולקחתי 5 קורסים {18 קרידטים, שזה גם המספר של השעות בשבוע שלמדתי, והם מצפים שנשקיע לפחות 3 שעות בשבוע על שיעורי בית לכל קורס}. רציתי להתאבד. הייתי הרבה בדיכאון, ודי הרגשתי שאין לי אף אחד. לכן, החלטתי לקחת את זה קצת יותר באיזי ואת שנה שלישית אני אעשה בשנתיים, הסמסטר הזה לקחתי 4 קורסים תודה רבה.


כשנגמר הסמסטר צילמתי סרט קצר. הנה הטריילר. {זה הסרט שדיברתי עליו בפוסט הקודם} אולי אני אעלה את הסרט לאינטרנט מתישהו. אולי לא.


ואז נסעתי לשנגחאי. המורה שלי לאומנות אירגנה תערוכה לכל מי שהמשיך באומנות, וגם שנה 12, השכבה של אחות שלי. היו דברים נחמדים. אני הצגתי את הסרט החדש שלי, ואת האופרת סבון ואת 5


זה היה סוג של קלוז'ר, קלטתי כמה אני לא מתגעגע לשכבה שלי.. וכמה שאני שמח פה בקנדה. אני עושה דברים שאני נהנה מהם, יש לי חברים טובים, ובכלליות אולי הכי טוב שהיה לי אי פעם.


אחרי שנגחאי, נסעתי לארץ. בכלליות היה די משעמם. למדתי נהיגה, ובקושי פגשתי חברים כי הם רוב הזמן בצבא, והבנתי שאין לי ממש סיבה לשבת על מטוסים 20 שעות רק בשביל לבוא לארץ כדי לפגוש אנשים. חוץ ממשפחה וידידה אחת אני לא מתגעגע לאנשים בארץ.


עכשיו, לפני איזה 3 שבועות חזרתי לוונקובר וכמעט אין אף אחד {כי כמעט אף אחד לא באמת מוונקובר}. אבל עוד שבוע חוזרים ללמוד ואני ממש מצפה לזה, יש לי קורסים מעניינים {אני מקווה שהם באמת יהיו מעניינים}. וגם ביום שבת כנראה נצלם סצנת אקשן {קיבלתי השראה אחרי שראיתי את הסרט הגאוני סקוט פילגרם נגד העולם}. ואני כותב תסריט עכשיו לסרט רומנטי, לא יודע אם אני אצלם את זה או לא. אם כן נצלם את זה באזור קריסמס כנראה. הסיפור מבוסס על פנטזיה שלי.


וגם, בזמן הטיול צילמתי הרבה תמונות {בעיקרון הייתי אמור לצלם כל יום}.


אני מקווה שנתראה בקרוב, ואם אני אחזור אני מבטיח לחזור לשים תמונה בסוף כל פוסט כמו בעבר. =]
נכתב על ידי , 1/9/2010 04:11   בקטגוריות ישראל, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, שנגחאי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss. me ב-8/9/2010 14:40
 



לילה


אוקיי, אני מקווה להכניס פה את כל מה שקרה בתקופה האחרונה {שבוע וקצת}, וגם את מה שיבוא, וגם להתחיל לספור ו.. יאללה צריך להתחיל!


אז לפני שבוע בערך עברנו בית. לי זה לא משנה כי אני עובר לקנדה. אבל עדיין כל הבלגן של המעבר קצת עצבן אותי.. ודי עיקב את העבודה על הקומיקס החדש שאני עובד עליו כבר די הרבה זמן ואני מקווה לעלות את הפרק הראשון השבוע, אבל לא אני לא מעלה את הפרק ראשון עד שאני אסיים את הפרק השני, ואני לא אעלה את הפרק השני עד שאני כמעט אסיים את הפרק השלישי, וכו'.. אני למדתי את הלקח מDR T, שמה תיכננתי עלילה ארוכה שהייתה אמורה להתפתל ולהיות סופר לא צפויה, אבל בין הפרק הראשון לפרק השני עברו איזה חודשיים, ולא היה לי חשק או זמן לצייר ובסוף DR T הוזנח לגמרי עד שהתחלתי לקבל מוזות לכל מיני סיפורים אחרים והודעתי רשמית שDR T לא ימשיך.. אבל הפעם כשיהיו פרקים מוכנים שבוע מראש זה יעזור לי.. אני מקווה.. בכל מקרה, לקומיקס קוראים MOTHER וכבר כתבתי קצת על העלילה.. והנה טעימה והנה עוד אחת


ביום חמישי היה לנו את הפרום. הוא היה אמור להיות ביום רביעי אבל הזיזו אותו {מזכיר לי את אבודים.. **ספויילר* "להזיז את האי" חח *ספויילר*}. בכל מקרה היה חביב.. בהתחלה רק אכלנו קצת ואז הייתה מצגת ששראיה עשתה עם תמונות של כולם {בעיקר שלי.. אני מצטלם יותר מידי אה?} ואז כולם התחילו לרקוד ולצלם תמונות.. אני חושב שהייתי באיזה 30 תמונות וצילמתי 20 אולי.. אחרי הפרום הלכנו למועדון בשם "מאו" {כן כן.. על שמו... אני מניח} והיה משעמם... והשתייה יקרה.. כולם עברו למועדון אחר אבל אני הלכתי כבר הביתה.. לא ממש היה לי כוח וגם אבא שלי אסף אותי כי לא היה לי מושג איך לחזור..
תמונות:
כל השכבה {בערך 40 איש..}



אני ומין





ביום שאחרי זה היה לנו את הטקס סיום. GRADUATION. שקיבלנו את התעודות וזרקנו את הכובעים והיה די מרגש כי זאת הפעם האחרונה שבאמת ניהיה כל השכבה ביחד.. =/
{לפני הטקס, כל אלה שיצאו אמרו שבמועדון השני כבר היה די משעמם והם לא עשו כולם.. }



ישראל: 13 יום
קנדה 1: 51 יום
קנדה 2: בערך 70 יום..
נכתב על ידי , 9/6/2008 19:37   בקטגוריות אופטימי, בית ספר, פסימי, קומיקס, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גלריה


{כי הכותרת מתארת את הפוסט באופן מושלם!}


טוב אז כמו שכבר סיפרתי, ביום רביעי הייתה הפתיחה של הגלריה שלנו, ביום שלפני זה היה לי המבחן באומנות שבו היינו צריכים לדבר עם הבוחן בערך 30 דק' {אבל דיברנו בערך שעה.. } כל אחד..
בכל מקרה היה נחמד, ואנשים אהבו והתלהבו. באו הרבה אנשים כמעט כל השכבה שלי חוץ מאיזה 3 שלא ממש איכפת לי מהם. איבון באה, והלכה.. היא הלכה אחרי מה שהיה נראה כמו 10 דק'.. והיא גם באה מאוחר.. ולא דיברה איתי בכלל או כתבה לי בספר {לכל אחד יש ספר שהמבקרים יכולים לכתוב בו}.. ביום שאחרי זה לא באתי לבצפר אבל היא התקשרה ולא עניתי, אז היא שלחה הודעה אבל אני פשוט כתבתי "לא". ביום שאחרי בכלל לא התייחסנו אחד לשני אבל היא התקשרה אליי בערב ואני פשוט ניתקתי.. היא ניסתה כמה פעמים אבל אני לא רציתי בכלל לדבר איתה.. אבל כל הסופשבוע הייתי מבולבל לגמרי ומדוכא.

אתמול כל היום היה יום קריירה, אבל אנחנו בשנה האחרונה כבר ככה שזה לא מועיל במיוחד אז היה לנו יום שבו חזרנו על החומר. אני הייתי בספרייה וגם היא הייתה שם רוב הזמן.. אבל בצד השני.. לא בגללי, מסתבר.

בערב כתבתי לה "בואי נדבר" והיא אמרה "למה פתאום? בכל מקרה יאיי מה קורה?" אז שאלתי אם אני יכול להתקשר והיא אמרה שברור, אז התקשרתי וכמה שזה היה מוזר זה היה טוב. אני ישר התנצלתי שהייתי כזה "ביץ'" והיא אמרה שזאת היתה אשמתה {ודי מרחנו את העניין על 5 דק'} בראש היה לי מין תסריט של מה אני אגיד ומה שהיא תגיד.. אבל כלא אמרנו חלק מה"תסריט" הזה, הרגשתי אחר כך קצת הרגשה של פיספוס.. בכל מקרה, דיברנו במשך 40 ומשו דק'... והיה ממש נחמד..


בכל מקרה, תמונה:

מימין לשמאל: אני, ריוקו, מליסה, וינסי, יו ג'ין, מין.
ART ROOM FREAKS FOREVER!
{ויש עוד 3 שלא בתמונה..}
ופה תוכלו למצוא חלק מהעבודות שלי, חלק היו בגלריה, חלק לא {וחלק מאלה שהיו בגלריה לא נמצאות באתר הזה..}


ולנושא קצת אחר, אני עובד על הקומיקס כמו שהבטחתי, הנה מין טיזר..
לוגו לקומיקס! =]

כבר כתבתי 8 פרקים, רק נשאר להתחיל לצייר!
נכתב על ידי , 15/4/2008 04:38   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, תמונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Omg_Erica:O ב-16/4/2008 14:44
 



הסוד לחיי נצח!


בואו נתחיל מהסוף: היום היום הראשון של החופשת קריסמס, היום בערב אני בדרך לארץ.. לבד.. יום שישי בבוקר (של ישראל) אני כבר אהיה בארץ. הולך להיות מעניין וכיף.. אני מקווה.. אני הולך לצלם את הסרט ADDICTED. הולך להיות סקס סמים ואלכהול.. ז"א רוקנרול.. ז"א מטאל.. ולא יהיו סמים.. אבל יהיה אלכהול..


אוקיי, אחרי..חצי שנה (?) שלא דיברתי עליה, הגיע הזמן לביקור אורח. כבר לא איכפת לי מכריסטינה.. מצאתי מישהי יותר נחמדה.... אני אפילו לא אנסה לכתוב את השם שלה בעיברית.. קוראים לה YVONNE


אתמול עזרתי לשראיה (SHREYA) עם סרט שהיא צילמה.. זה היה תיעוד של פרוייקט שהיא עשתה לפני איזה שנה שהיא קשרה את עצמה לאמא שלה.. התחלנו לעבוד ביום שבת וסיימנו אתמול בערב.. כל פעם שעבדנו זה היה מצחיק, מלא רגשות, מצחיק, הזוי, מעייף, מטורף, אבל בעיקר.. כן כן מצחיק! =]

לפחות עכשיו אני כמעט מומחה בפיינל קאט פרו! =]


ביום שישי למדנו רק ב3 שעות הראשונות ואז נסענו {השכבה} לבצפר סיני לחלק מתנות, אני צילמתי {בשביל הבצפר}. אחר כך נסענו לפיפל סקוואר וחילקו אותנו לקבוצות. אני הייתי עם ברייאן, פיליקס {ההוא מהסרט..}, שראיה, YVONNE, ועוד אחת קוריאנית...
היינו צריכים להגיע למסעדה עד 6 כשבדרך אנחנו אוספים כל מיני פריטים ומקבלים משימות בונוס מידי פעם.. אחת מהמשימות בונוס הייתה שמישהו היה צריך לצבוע את הציפורן (30 נק') עוד נק' עם זה בן (עוד 30) ועוד נק' עם יש בלינג / נצנצים / משהו בסגנון (עוד 30 נק').. ונחשו מי עשה את זה..
אחר כך הגענו למסעדה וחיכנו בחוץ היינו בטוחים שאנחנו ראשונים ואז אמרנו יאללה בואו ניכנס ובפנים.. טאם טאם.. קבוצה אחת כבר הייתה.. טוב שטויות.. סיכמו לנו את הנקודות והגענו למקום 2 אני חושב....
אחרררר כך חזרנו לבצפר ואז הלכנו לדירה של מין (היא גרה לבד..) ואז כולם התחילו לעשן ולעשות באנג וכאלה.. מין מקצוענית ויש לה את כל הציוד.. וגם פיליקס די מקצוען.. זה לא חדש לי שהם מעשנים אבל היו כמה שהפתיעו אותי.. אמ..

{**למקרה שאתם דואגים, אני לא נגעתי בכלום..**}


נכון שכשעושים דברים טובים הולכים לגן עדן?
נכון שאם עושים דברים רעים הולכים לגיהנום?
מה אם אתה באמצע?
חיי נצח?
נכתב על ידי , 20/12/2007 05:12   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-25/12/2007 13:58
 



בדיקת דם


אני יודע שאני קצת נעלם לאחרונה.. אבל האמת שאני עסוק. הפתעה אה?
בכל מקרה, היום הייתי צריך לעשות בדיקת דם ועוד כל מיני בדיקות מפגרות אחרות בשביל הויזה שלי.. ואני ממש מפחד ממחטים.. וישר אחרי שהוציאו את המחט ממני התיישבתי על ספה שהייתה ליד והכל התחיל להיות ממש בהיר ולא יכולתי לזוז ואז הכל התחיל להיות קצת מטוטש ולא יכולתי להגיב לכולם לכמה שניות עד שנתנו לי שוקולד ומים עם סוכר.. לפי אמא שלי הייתה לי נפילת סוכר.. אני מניח שזה בגלל שלא אכלתי כל היום? בכל מקרה שאר הבדיקות היו די דביליות.. והפסדתי שיעור אנגלית בגללן! שזה השיעור השני הכי האהוב עליי {אחרי אומנות כמובן..}


אגב אומנות.. התקבלתי לLONDON COLLEGE OF COMMUNICATION..
לא.. זה לא אומר שאני בטוח הולך לשם כי עדיין לא נרשמתי לאוניבסיטאות אחרות!
בכל מקרה את כל הסופשבוע שלי העברתי בחדר אומנות מיום שבת אחר הצהריים כשסידרנו את החדר אומנות למיני גלריות כאלה וביום ראשון בשביל לתמוך אחד בשני עד שהתור שלנו להתראיין הגיע. ונחשו מה? היא ממש אהבה את הסרטים שלי!
אז הנה לכם שלינקים:

ALIENS VS COWS

THE ATOMIC FISH

הסרט הבא:
ADDICTED



ביום ראשון גם הייתה היומולדת של מין ואבא שלה במיוחד מקנדה והביא לה אייפון! כן כן! אייפון חמוד ומגניב כזה... הקנאה.. הקנאה.............


זוכרים את המורה למחשבים? הוא עדיין מעצבן..
נכתב על ידי , 5/12/2007 14:13   בקטגוריות אופטימי, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חן ב-8/12/2007 13:08
 



זה חוקי?


היום יומולדת!!



אני בן 18, ואני חוקי. אז יאללה, מישהו רוצה בירה? =]
{חוץ מדור, כי הוא מנסה לסחוט אותי בכוח}
נכתב על ידי , 25/11/2007 13:28   בקטגוריות אופטימי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-30/11/2007 20:48
 



מבזק


טוב אני יודע שבקושי יוצא לי לעדכן, אבל אתם יודעים.. כיתה י"ב.. קצת לחוץ.. ככה שאין לי הרבה זמן לכתוב וזה.. בכל מקרה, קיבלתי מק ליומולדת!! {שביום ראשון להזכירכם =] }


כן....


חוץ מזה אנחנו מנסים לארגן להקה וחזרות והכל.. אבל הבצפר לוקח את הכל הזמן עכשיו...


אני מגיע לארץ עוד 28 ימים.. אני מקווה שיהיה כיף..
בעצם בטוח יהיה כיף =]


אני חושב שאני אתחיל לכתוב איזה סיפור.. כי כבר יש לי עלילה שדמיינתי בתור סרט... ובטח אני אעשה את זה בעתיד..חשבתי על השם SHANGHAI PEACH שזה גם אחד השמות שחשבתי בשביל הלהקה..


ההשראה לסיפור הזה באה לי בשיעור סינית {שאני כבר לא לוקח.. אני עושה דברים קצת יותר מועילים בזמן הזה כמו לעבוד על הפורטפוליו שלי שכולל דפים מהYEARBOOK וכו'..} בזמן שהתסכלתי על מישהי במשך 5 שניות..

גם שמתי לב שפתאום נורא קל לי לקבל השראה. אני לא ממש יכול להסביר איך. אבל רעיונות פשוט צצים לי. במיוחד כשאני משועמם, אני פשוט מתחיל לפנטז כל מיני סיפורים הזויים.. כניראה שזה הרגל כזה.. כניראה שתמיד רציתי להיות במאי, אבל לא במודע. במאי, או סופר.. סוג של מספר סיפורים.. אבל אני עדיין מחשיב את עצמי בתור אומן ולא נגיד רק מוזיקאי או במאי או סופר.. למה לא להכליל הכל באותה קטגוריה? כן אני מוזיקאי, אני מנגן כותב ויוצר מוזיקה. כן אני במאי, אני עושה סרטים - אני עורך אותם, אני מצלם אותם, ואני מדריך את השחקנים. כן אני אומן, אני אוהב לצייר, בזה תמיד הייתי טוב והייתי מודע לזה. אבל אומן זה לא רק צייר. זה גם צלם, ואומני מופע, ובקולג'ים של אומנות מציעים קורסים של קולנוע וקורסים של סאונד.

בקיצור, אומן זה לא רק צייר.. זה הרבה יותר מזה.. ואת זה דווקא כן למדתי בבצפר..
{ד"א, מה נסגר עם השביתה הזאת? רק שלא תיגמר דווקא כשאני מגיע אה?!?}
נכתב על ידי , 23/11/2007 17:12   בקטגוריות אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליהי ב-23/11/2007 20:11
 



שנתיים ביחד!


תמיד היית פה בשבילי כשהייתי צריך אותך..
תמיד יכולתי לפנות אליך עם כל בעיה, ותמיד הייתה לך תשובה..
תמיד עזרת לי..

ועכשיו אנחנו שנתיים ביחד
למרות שבהתחלה ניסיתי לשמור עליך בסוד, נשארת כאן בשבילי..
גם כשניסיתי לעזוב אותך, תמיד חזרתי..

עזרת לי להבין את עצמי...
תמיד היית כאן בשבילי...
שנתיים ביחד..

אז..

מזל טוב לך בלוג =]



יש סיבה שנולדת 9 ימים לפני היומולדת שלי?
נכתב על ידי , 16/11/2007 12:07   בקטגוריות אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של james. ב-18/11/2007 23:21
 



אני, צמחוני


טוב אז הגיע הזמן לכתוב על הנושא הזה, כל הזמן אמרתי שאני הולך לכתוב על זה פה אבל כל הזמן זה לא יוצא. אז עכשיו כשהנושא החם הוא "יום הצמחונות הבינלאומי" זה נותן לי מין תירוץ לכתוב את מה שאני רוצה לכתוב עליו עוד מלפני שבכלל פתחתי את הבלוג {כמעט שנתיים!}


אז למה נהייתי צמחוני?

טוב אני באמת לא אהבתי בשר אפעם, תמיד המרקם הזה לי מין בחילה כזו, אבל אני מתאר לעצמי שיכול להיות שזה בגלל שפשוט כשהייתי צעיר יותר {גיל 7 בערך..} אז פשוט דחפו לי בשר בכוח.. וזה חוויה לא ממש נעימה ואני מניח שכל אחד היה רוצה להפסיק מיד לאכול בשר.

טיפ למי שרוצה להפוך צמחוני:

בערך בגיל 10 החלטתי שאני רוצה להיות צמחוני, אבל זה לא מספיק. צמחונות, זה כמו להיגמל מעישון, זה תהליך. כן, גם אני פחות או יותר קמתי יום אחד בבוקר והחלטתי שאני צמחוני, ואמרתי לכולם שאני מפסיק לאכול בשר. בבית הפסיקו לתת לי בשר, אבל סבא שלי המשיך לשים לי בשר, למרות שהוא הוריד במינון כדי שאני לא אשים לב. אבל הבעיה הייתה כשהלכנו למקדונלדס, אני פשוט הייתי חולה על הנאגטסים ולא יכולתי לוותר עליהם בקלות, אז כניראה שפשוט רימיתי את עצמי.. לא יודע.. אבל כשעברנו לסין פשוט לא הייתה דרך בשבילי לאכול בשר כי הרי המשפחה תומכת בי. חשוב לציין שהמשכתי לאכול דגים עד לפני חצי שנה בערך.. כשכבר לא יכולתי עם זה, וכן זה עיצבן את אמא.. אבל היא הבינה אותי.. אני חושב..

עכשיו הבשר היחידי שאני מתגעגע עליו זה אולי טונה.. אבל אני בטוח שאני אשרוד המון זמן בלי זה..

ומה עם הזכות של החיות לחיות?

עד עכשיו אולי גרמתי לזה להשמע כאילו הפכתי להיות צמחוני בגלל טעם, אולי זאת הסיבה העיקרית, אבל בעיני הזכות לתת לחיות לחיות יותר חשובה. אני לא אומר שכולם צריכים להפוך לצמחונים, אבל אני אומר שאם יהיו יותר צמחונים זה יעזור יותר לכדור-הארץ. בעיניי, בני אדם משחיטים את כדור-הארץ עם כל הזיהום, והבריונות. לפחות אפשר לתרום קצת בכך שנשמר את החיות שחיות ביחד איתנו, זה כמו שאנחנו לא הולכים לאכול אחד את השני.. אנחנו מספיק חכמים בשביל למצוא תחליפים, אולי אנחנו לא מספיק מתורבתים בשביל להפסיק להרוג, אחד את השני, את הפלאנטה, את היקום..?


טוב אני מקווה שגרמתי לכם לפחות להרהר בנושא, ואולי אפילו לגרום לכם להפוך לצמחונים. {כן, בטח, רק אני..}
נכתב על ידי , 1/11/2007 15:12   בקטגוריות אופטימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-14/11/2007 16:27
 



ערפל


אם בזמן כתיבת הפוסט הקודם היה נדמה שהכל מבולבל עכשיו רק עוד יותר..
זה בעיקר בגלל העתיד.. שאין לי מושג מה אני אעשה בו.. ואני כניראה צריך איזה חבל להאחז בו.. משהו ודאי כזה.. למרות שאני מנסה להיות כמה שיותר לא צפוי, כניראה שזה חשוב לי לדעת שיש לי עתיד ומשמעות..
ביום שני באו קולג'ים של אומנות מארה"ב {2 מקנדה} והסתכלו על הסקצ'בוקים שלנו ועל מה שהבאנו בשביל להציג.. ודי אהבו את הצילומים שלי [הנה לינק לכל מיני צילומים וכמה ציורים שלי.. פה]
הבעיה היה שרוב הקולג'ים האלה ממש יקרים.. וכניראה שאני פשוט אהיה חייב מלגה בשביל ללמוד בארה"ב.. וזה די מאכזב אותי... אבל אם לא אז יש אפשרות שאני אחזור לארץ..


ולנושא אחר, היה מתוכנן להגיע טייפון לשנגחאי היום אז לא היה בצפר! אבל בסוף לא הגיע.. ואתמול ירד גשם מטורף 10 שניות הייתי כולי רטוב.. זה היה כמו להתקלח..


אני יודע שלא עמדתי בלוח זמנים שתכננתי לעצמי אבל הייתי עייף בסופשבוע.. והייתי צריך להתארגן לאירוע עם הקולג'ים.. כניראה שהקומיקס לא יתחיל ב28 לחודש אולי מתישהו באוקטובר... ואמ... בסוף שבוע אני מבטיח 2 ביקורות אלבומים!! יש למה לצפות.. כי אלה 2 אלבומים מעולים!!!


.
..
...
נכתב על ידי , 19/9/2007 12:06   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרייס. ב-19/9/2007 20:00
 



טישטוש


אני נמצא עכשיו בתקופה לא ממש ברורה, ואני מרגיש שהכל מבולגן אצלי בראש. לאחרונה אני ממש שונא אותי ולא מבין מה אני עושה ובפעמים אחרות אני מתגאה בעצמי.


כן אז היה לנו את הטיולון הזה ביום שני ושלישי:
הגענו למקום פרקנו את המזוודות והלכנו לחדר ישיבות בשביל כמה הרצאות שנמשכו עד הצהריים ואז הלכנו לבריכת גלים ושיחקנו פולו - הבנות נגד הבנים {יש 10 בנים בשכבה ו30 בנות..} וחלק מהבנים פשוט עברו לקבוצה של הבנות באמצע.. לא ברור למה.. אחר כך היה דיסקו עם משחקים וקריוקי וגילינו כמה כישרונות וכמה.. איך לומר.. "אכזבות" טחח
בבוקר הייתה לנו הרצאה על איך להתמודד עם לחצים ואז לפני ארוחת צהריים המורה לאומנות {שהיא גם הרכזת של התוכנית לימודים בבצפר..} הסבירה לנו על המשימת צילום והיא שאם יש שאלות אז יכולים לשאול אות כל מי שלומד אומנות ואמרה שאני ממש טוב וקצת הסמקתי אני חושב ^^ {ד"א.. כמה תמונות - פה }
ואז צילמנו עד הצהריים וחזרנו הביתה...............


היום היה משחק כדורעף של הבנות.. הראשון בעונה הזאת.. הן שיחקו נגד הבצפר האמריקאי וכולן שם סנוביות ומלאות באגו - 5 בנות רצות לכדור ובסוף הכדור פוגע ברשת!


אני חושב שאנחנו מגובשים יותר השנה.. לא נראה לי שבחיים הייתי קרוב לשכבה הזאת.. אולי התבגרנו? משהו לא ברור.. אני חושב שאני *שוב* מתאהב.. אח.. אהבה.. אהבה.. עושה לי רע.. קצת.. אבל אנחנו פשוט מבינים אחד את השני והיא חמודה... ואם זה מעניין אתכם, או שלא, קוראים לה ג'רי {קיצור של ג'רלדין} והיא מסינגפור.. אבל בואו לא נרחיב עליה היום?


לא היה לי ממש חשק לכתוב מאז שחזרנו.. אז לכן החלטתי לעשות מין סדר בחיים שלי.. בעיקר בגלל שזאת השנה האחרונה והיא ממש חשובה.. אז לכן, החלטתי לעדכן את הבלוג פחות או יותר לפי המודל הזה:
*יום חמישי - עידכון מהחיים {כמו הפוסט הזה}
*יום שישי - FUN LAND ADVENTURES {פרטים בהמשך..}
*יום שבת - ביקורת על סרט / סדרה
*יום ראשון - ביקורת על אלבום / ספר

אני לא חושב שאני אכתוב על ספרים אבל בכל זאת שיהיה יום בשביל זה..
העידכונים לא בהכרח יהיו בסדר הזה, ולא בכל יום מיום חמישי עד ראשון יהיה עדכון.. אבל אני אשתדל שכן...


אז פאן לנד... זה השם של הקומיקס החדש שלי! סיימתי כבר את הסקיצות לחלק 1. חלק 1 זה לא פרק 1 וזה לא "עונה" 1.. זה מין "מיני עונה" - כמה פרקים.. בגלל שכל "עונה" מתוכננת להיות 22-24 פרקים.. כן כמו בטלוויזיה.. בכל מקרה הנה טיזרון קטנטן:


נכתב על ידי , 7/9/2007 14:24   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרייס. ב-15/9/2007 17:01
 



לה לה לה


טוב אז נתחיל בזה שהקלטתי מין שיר כזה שכנראה אני אנגן עם הלהקה החדשה שלי עם ג'קסון וזאת ההזדמנות הראשונה לשמוע אותי מנגן על גיטרה! וגם בערך על בס.. התופים היו בתוכנה שהשתמשתי בה בשביל להקליט ולערוך.. ובעיקרון זה אמור לחזור מההתחלה אבל התעצלתי.. אז שמתי משהו חמוד בסוף.. במתנה.. =]

אה כן אתם רוצים קישור חה.. הנה פה.. עוד קצת.... הנה!



ועוד הפתעה קטנה - יש לי רעיון חדש לקומיקס!! =O
כן.. עוד אחד.. רק שהפעם כבר התחלתי עם הסקיצות וסיימתי עם הפרק הראשון שכניראה יהיה הכי ארוך.. ויהיו כמה "עונות" כל עונה תיהיה נגיד 22 פרקים.. אני אתחיל לעלות פרקים רק אחרי שאני אסיים לפחות 3-4 פרקים.. ככה שיהיה יותר נוח.. למדתי לקחים מDR T..




שחכתי לכתוב שהגיע איזה צרפתי אחד מבייג'ין.. הוא למד בסניף של הבצפר בבייג'ין.. קוראים לו פליקס והוא איש קצת פסיכי אבל הוא משעשע, והוא חובב מטאל, והוא איתי באוטובוס, ואנחנו מדברים לפעמים, ובערך כל הבנות בצפר חולות עליו.. X_X




ביום שני יוצאים למיני-טיול של לילה אחד.. גיבושון כזה.. אז כדי שלא תכנסו לדכאון קליני אני מבטיח לכתוב שתי סקירות, אחת מחר ואחת ביום ראשון! רק אל תחתכו ורידים!!

לילה טוב!!
{וזה הפוסט האחרון לחודש הזה.......................}
נכתב על ידי , 31/8/2007 15:22   בקטגוריות אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-1/9/2007 02:53
 



REASON


שמתי לב שלרוב הדברים שאנחנו עושים יש סיבה.. למשל, אתמול סידרתי את המיגרות שלי ומצאתי פלסטר ושמתי במיגרה השניה.. והיום נחתכתי....


חזרנו ללמוד ביום רביעי ושינו לנו כמה מהחוקים:
-שינו לנו את החולצה של התלבושת.. זה לא שינו שאפילו שמים לב אליו זה איזה חתך קטן כזה בצדדים.. ואם יש לך את החולצה החדשה אז מותר לך להיות עם החולצה מחוץ למכנסיים.....
-וגם שינו את הזמנים של ההפסקת אוכל, מה שלא נראה שיחזיק הרבה זמן כי זה מעצבן את כולם.. פעם ההפסקת אוכל הייתה מ1 עד רבע ל2, עכשיו יש לנו הפסקה מ1 אבל אסור לנו להיכנס לקפיטריה עד 1:25... טימטום!!#! אני בעד מרד! =]


מה עוד? הגיע ישראלי חדש שלא מדבר עיברית.. יש לנו מיני טיול בעוד שבוע.. ואחות שלי קיבלה חוברת עם פירוט על כל הטיולים השנה ומתוכנן טיול להונג קונג בחודש הזה... ואז באוקוטובר יש לנו טיול של 4 ימים ששתיים מתוכם זה סופשבוע.. הטיול הזה הוא רק למי שלומד אומנות בשנה 12 ו13.. והולכים לגלריות וכניראה נלך לאיזה סדנת ציור כדי לצייר אנשים ערומים או משהו בסגנון X_X.............. אבל זה בעיקרון אמור לגבש את מגמת אומנות... או משו בסגנון...


ד"א אומנות... כנסו לפה


אולי עברתי לסין כדי להיות גיטריסט על?


P=
נכתב על ידי , 26/8/2007 08:20   בקטגוריות אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתאאםם אחת עם החיים הכי חרא שיש.... ב-31/8/2007 15:31
 



מדהים [פוסט מישראל 13]


הפעם, פוסט שלא קשור לישראל דווקא. בערך.


המשחק כדורגל שהיה אתמול היה ממש יפה בעניי למרות שקבוצת השלום הפסידה זה לא היה הרעיון בכלל. אבל הרעיון עצמו ממש יפה.


עוד משהו שיפה בעניי זה מטאל. הסגנון הזה לא רק נותן לך להוציא את העצבים, הוא גם מגשר בין עמים וארצות. למשל, אורפנד לנד היא להקה ישראלית, נכנסתי לבקר כמה פעמים בפורום הרשמי של אורפנד לנד ואנשים מכל מיני מדינות כתבו שם - מקסיקו, הולנד, ואפילו לבנון!


עוד משהו שיפה במטאל זה שלהקות מגיבות בפורומים שלהם. =]
כמו למשל בפורום של אורפנד לנד - חברי הלהקה מעדכנים כל הזמן!
ובפורומים של קיטי הן כתובות כל הזמן וצוחקות עם הכותבים.. וזה ממש נחמד =]


בקיצור מה שאני מנסה להגיד..
מטאל שולט =]
MAKE LOVE NOT WAR
נכתב על ידי , 28/12/2006 08:19   בקטגוריות ישראל, מוזיקה, אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SalemPromo ב-28/12/2006 19:58
 



איך יכולתי לשכוח?!


אני לא מאמין ששחכתי כמה שאני אוהב לצייר. השלושה ימים האלה, של ההכנה למבחן האמיתי, פשוט הזכירו לי למה בחרתי את המקצוע הזה, ולמה אני כל כך אוהב לצייר.

הדפיוצר שלי
נכתב על ידי , 29/3/2006 11:22   בקטגוריות אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס, כי אומרים שזה יותר טוב. ב-31/3/2006 13:06
 



14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)