לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

סיפורי שנגחאי


כן, אז כבר די הרבה זמן לא כתבתי איזה פוסט רציני ועסיסי כזה. זה לא שאין מה לכתוב. אפילו יש די הרבה {אני מצפה לפוסט די ארוך}. רציתי לכתוב כבר בכל מיני הזדמנויות אבל פשוט לא היה חשק..
בכל מקרה!
בואו, תתקרבו, בעצם לא כי זה לא ממש בריא, והקשיבו {האמת תקראו.. אבל הקשיבו נשמע יותר דרמטי} ל..


סיפורי שנגחאי


{אה כן זה כבר בכותרת של הפוסט..אופס.. }


בואו נתחיל איפה שהפוסט הקודם הסתיים:
אז יצאנו ל"חופש" שבו אנחנו לומדים למבחנים ובאים רק לעשות את המבחנים. וביום שישי היה המבחן האחרון אחרון, ואחרי זה בערב יצאנו למסעדה. מתוך 40 אנשים באו בערך 20. אחרי המסעדה {בסביבות 10 וחצי} הלכנו לבר בשם "ווינדוז". היה נחמד, כל אחד לקח איזה משקה והייתה איזה להקה חביבה.. אחרי חצי שעה בערך החלטנו ללכת למועדון בשם "מיורל" שמה הכניסה עלתה 100 והשתיה חינם. היה נחמד ביותר והיו איזה כמה {מהשכבה} שהגיעו כבר שיכורים מ"ווינדוז" והם היו הזויים לגמרי. וכל כמה זמן מישהו הלך והביא שוטים {ככה לא השכרתי בכלל חה חה}. היינו שם איזה שעתיים ואחר כך החליטו שהולכים למועדון בשם "מיוז". שמה הכניסה חינם אבל השתיה יקרה לפי מה שאמרו.. אפילו לא בדקתי.. הלכנו ישר ליד הרמקול והיה צפוף וקיצר אי אפשר היה לשמוע כלום אז ריוקו, ג'רי ואני יצאנו החוצה לנשום קצת ואז חזרנו וישבנו די בכניסה. אחרי כמה דקות ראינו את איבון הולכת החוצה עם איזה בחור, לא בסוף הם לא הזדיינו. קיצר אחר כך נכנסנו שוב לכמה דקות ואז יצאנו והחלטנו ללכת הביתה.. ואיבון התחילה עם עוד איזה 2 בחורים.. ואז הבנתי שאני אידיוט.


אחות שלי יכולה להיות בנאדם ממש מצחיק אם היא רוצה, אבל היא גם יכולה להיות הכלבה הכי גדולה שיש.. אם היא רוצה..

ביום שבת היא רצתה לצאת, ומותר לה לצאת רק אם אני מצטרף. אז כן. הצטרפתי. גם טל, טופז, וגלוריה באו. שתי חברות של אחות שלי היו אמורות לבוא אבל הם הגיעו רק כשאנחנו הלכנו. המועדון הזה היה ממש גרוע, והיה משעמם. שתייה עולה הרבה הרבה יותר מידי. 45 למים? וואט דה פאק? קיצר היה משעמם כי לא ממש הכרתי אפחד חוץ מאיזה שכן שדיברתי איתו פעם. הוא רצה לחזור איתנו כדי שנתחלק בכסף של הנסיעה, ואנחנו לא רצינו שהוא יבוא אבל בסוף איכשהו הוא ראה אותנו הולכים או משו.. ובנסיעה היה מצחיק אבל עוד נחזור לאלוויס {ככה אחות שלי החליטה שקוראים לו.. השם האמיתי שלו זה קלמטץ או משהו כזה.. אלוויס נשמע יותר טוב}

גלוריה הכירה כמעט את כולם נראה לי, ואנחנו הגענו די מוקדם ולא היו הרבה אנשים בהתחלה, אז דיברנו אם איזה קבוצה של תיירים מהוואי או משהו כזה... ואיזה צרפתי מעצבן אחד.. ואלוויס..

והנה תיכף מגיע ווידוי קטן, תמשיכו לקרוא.. תמשיכו.. כן.. =]
אני יצאתי כדי לא לחשוב יותר מידי אבל כשאין כל כך מה לעשות אז חושבים.. ויותר מידי.. קצת לפני שהלכנו דיברתי אם אלוויס ושאלתי אותו אם יש לו סיגריות או אמר שלא אז אני באתי להגיד שלא חשוב אבל הוא כבר הלך להשיג אז אמרתי סבבה ולקחתי והוא ישר ידע שאני לא מעשן למרות שניסיתי כבר כמה פעמים.. לבד.. אז הוא אמר לי תעשה ככה וזה יותר מגניב ככה.. אז אני אמרתי לו "זדיין".. אבל הוא נראה לי היה חצי שיכור.. אבל לא משנה.. זה די עזר.. אני לא יודע אם אחות שלי או טופז ראו אבל אני מקווה שלא..

אחר כך הלכנו הביתה עם אלוויס.. נראה לי הוא התחיל קצת אם אחות שלי.. אבל שטויות או נראה נחמד..


היום מדדנו את הגלימות של טקס סיום {כן כן כמו בסרטים!} ואחר כך ג'רי סיפרה לי שהיא כועסת על חברות שלה {איבון למשל} כי הם מתעלמות ממנה.. מוזר.. או אולי.. מוכר?


ורק שתדעו שאני באמת עובד..
נכתב על ידי , 26/5/2008 06:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-31/5/2008 04:12
 



CLOVERFIELD






למרות שהסרט הזה לא באמת מחדש משהו, בעניי הוא גאוני ואחד הסרטים הטובים שראיתי. אני לא רוצה להרוס למי שלא ראה לכן אני ממליץ לראות את הסרט בלי לקרוא עליו או לראות טריילרים. פשוט לראות ולהנות. לכן, אני מרשה לעצמי לכתוב ספויילרים בביקורת (רק שתי הפסקאות הבאות).

**אה, רק אזהרה קטנה: בבתי קולנוע בארה"ב שמים שלטים שאומרים שהסרט יכול לגרום לבחילות ומחלות ים וכל מיני.. אז, על אחריותכם..**


הדרך שבא הסרט מצולם זה לא כזה חידוש גדול. כבר ראינו "צילום-חובבני" ב"פרוייקט המכשפה מבלייר", אבל יש משהו שמושך אותי בסגנון הזה, בעיקר כי הוא מתאים לסרטי אימה, וכמובן שסרט אימה על מפלצת ענקית, סטייל גודזילה / קינג-קונג, יהיה משעמם וצריך למצוא דרך לגרום לו להיות יותר מעניין, אז מה עושים? עוברים ל"צילום-חובבני" כמובן!

הסרט מספר על רוב שקיבל עבודה ביפן וזה הלילה האחרון שלו בניו-יורק, אח שלו מארגן לו מסיבת פרידה ונותן לחבר הכי טוב שלהם לצלם, ואז באמצע המסיבה יש רעידת אדמה, כולם יוצאים החוצה ואז הראש של פסל החירות נוחת באמצע הרחוב (!) די מהר אנחנו מגלים שיש איזו מפלצת ענקית, והגאונות פה, שרק לקראת סוף הסרט אנחנו רואים את המפלצת במלואה. בזמן שהם בורחים מהעיר רוב מגלה שחברה שלו תקועה בבניין והוא מנסה להציל אותה.. כמה חמוד..

הגאונים מאחורי הסרט הם היוצרים של "אבודים" הגאונית (למרות שלאחרונה היא נהייתה יותר מידי בדיונית..). הם שמרו על הסרט בסוד, ואת השם הם שיחררו רק שבוע לפני שהסרט יצא! השחקנים בסרט אנונמיים למדי, ויש סיבה טובה - הם לא רצו לעשות יותר מידי רעש לגבי הסרט, שזה מגניב בעניי, כי השחקנים אחלה.

חוץ מהצילום הגאוני, העלילה קצת קיטשית אפשר לומר, אבל זה לא גורע מהסרט. הסרט טס כל כך מהר (פשוט כמעט ולא נותן לנשום) שהייתי מאוכזב כשהוא ניגמר, לפחות הולך לצאת סרט שני (לא בדיוק המשך לפי מה שהבנתי..). =]

קיצר, מומלץ!

ציון: 9 מתוך 10
נכתב על ידי , 11/5/2008 16:06   בקטגוריות קולנוע, ביקורות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מייקל קרוגר ב-13/6/2008 12:09
 





14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)