לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reflection



כינוי:  סופי הקטנה

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

some sushi


התחברה למסנג'ר שלי משהיא שקוראים לה אורית

המחשבה הראשונה במוחי היתה : " פאק ! אורית ! היא הבוסית של המעבדה בעבודה שלי ! "

המחשבה השניה : " מה היא עושה במסנג'ר שלי ! ? "

 ( זאת לא היא אבל הפרניה מדברת בעד עצמה )

 

אני זוכרת איפה שמתי 20 מפתחות של רכבים שונים , ומתוך 50 איש מי שטף את האוטו היום ומי שוטף מחר מתוך החברה

אבל אני מסוגלת לאבד את המפתחות שלי !

 

אני יודעת מה אני לובשת לעבודה .

לוקח לי חצי שעה להחליט מה לזרוק על עצמי כשאני יוצאת מחוץ לבית ( לא לעבודה )

 

הגעתי למסקנה !!!!

 

אני צרכה חופש מהעבודה !

חחחח

 

לסיום , סושי בכמות מוגבלת :]






נמשים ... נמשים... נשמים.....

 

 

"  תוכנית היא קו ישר , רצון הוא גל " באדולינה.

 

אגב , בדאלינה - של ניצן גבי

שווה , מאד שווה , ספר שגורם לחייך , לצחוק ובעיקר לחשוב .

מומלץ !

 

באהבה , נצח.

נכתב על ידי סופי הקטנה , 4/7/2007 15:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,169

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופי הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופי הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)