לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

miss kitty fantastico


תהא השטחיות מרבץ רגליכם והרדידות - מאור לנשמתכם. עיבדוה!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

Sold


בתחנת האוטובוס יושבת אישה, קוראת ספר ובוכה. האישה הזו היא אני.

אני קוראת עכשיו ספר שהוא נורא במופלאותו ומופלא בנוראותו, קוראים לו Sold מאת Patricia McCormick. הספר הוא על ילדה נפאלית בת 13 שנמכרת לזנות בהודו.

הקטע הבא ימחיש בצורה הטובה ביותר מה אני מרגישה כשאני קוראת אותו:

"ואז הוא מושיט לי עפרון. הוא בצבע צהוב מבריק ומריח מעופרת ומגומי. ואפשרויות.

'בשבילך', הוא אומר...

דמעה נופלת במורד לחיי. היא רועדת לרגע על קצה אפי, ואז ניתזת על חצאיתי, משאירה עיגול כהה וקטן.

הוכיתי כאן. ננעלתי. חוללתי מאות פעמים. ואז עוד כמה מאות פעמים. הורעבתי ונבגדתי. רומיתי והושפלתי.

כמה מוזר זה שאפשר לבטל הכל באמצעות טוב לבו הפשוט של ילד קטן עם עפרון צהוב."

 

וגם:

"לא סופרת. עברו 12 ימים מאז שהגבר שחיבק אותי בא.

החלטתי להפסיק לספור את הימים עד שישוב".

 

"עדיין לא סופרת. עברו שלושים יום מאז שהגבר שחיבק אותי בא.

החלטתי שהוא לא ישוב עוד."

נכתב על ידי , 9/2/2007 13:31   בקטגוריות ספרים רבותיי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nilly ב-12/2/2007 19:49



Avatarכינוי: 

בת: 18

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss kitty fantastico אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss kitty fantastico ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)