לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

11/2010

דו"ח תקלות


בחמישי בבוקר הלפטופ שלי שבק חיים. גמרנו. מת. בן פחות משנה. המחשב מספר לי שהוא מסרב לעבוד כי קובץ המערכת מושחת. מושחת. לא מקולקל. לא קרוע. לא פגום. מושחת. כנראה מן היסוד. ברמה שלא ניתן לתקנו. מושחת. קצת כמו צחי הנגבי שהפסיק לעבוד, מסיבות דומות.

הלפטופ שייך לעבודה שאין לי יותר, ולכן אני לא מאוד מוטרד ממצבו באמת, מלבד העניין הזה שיש לי אותו עד סוף החודש, ואני מתכוון להנות ממנו עד אז, רק שהתיקון דורש ממני להתעסק איתם. מייגע.

אבל גרוע מכך, קורות החיים המעודכנים שלי אבדו. שכבו עליו. חיכו למשלוח. חיכו להשלח. אבדו.

קורות החיים שלי אבדו. הקובץ. אולי גם קורותי.

 

יש בזה משהו סימבולי, בקורות חיים שהולכים לאיבוד בעיצומם של חיים שבעצמם קצת טועים בדרך. אולי אם אמצא את הדרך שלי אמצא גם את הקובץ, אם כי, אז, כשדרכי כבר תימצא, מה הוא יעזור לי בכלל. בכל מקרה, ספק אם מציאת הקובץ תעזור לי למצוא את הדרך.

זה לא עובד בכיוון הזה. זה כנראה גם לא עובד בכיוון ההפוך.

קצת כמו הלפטופ, זה פשוט לא עובד.

 

 

נכתב על ידי טרף קל , 12/11/2010 21:47   בקטגוריות הפופיק שלי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Duke D'Harlequin ב-17/11/2010 02:19



71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)