לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

9/2006

זכרונות מעגל הזהב


תשמעו, יש דברים שאי אפשר להמציא.

כולנו פה מחטטים מדי פעם בדמיון שלנו מתוך כוונה לבדות סיפורים משונים, וסיטואציות כאלו או אחרות שיחקו את החיים או יגרמו לחיים לחקות אותנו. משהו שיעביר מסר או תחושה או סתם סיטואציה של היכרות או של ניכור, של מוכרות או זרות. משהו שיחבר אותנו לילדות של כולנו, ולשינויים שעברנו בדרך.

במוקדם או במאוחר, כולנו מגלים שהמציאות עולה על כל דמיון, ודברים שונים לגמרי קורים שם בחוץ.

 

והנה, פניה אחת מחוץ לשיגרת החיים, לוקחת אותי למקום שמאפשר לי להרכיב את המשפט הבא:

 

בשלוש וחצי לפנות בוקר עלתה לבמה סוזי "סורפרייז" מילר, בבגדים דמויי קאנטרי עם פאייטים מנצנצים וגיטרה, ושרה למקצב טראנסי שכזה, מחרוזת מלהיטי התוכניות ללימוד אנגלית, כשעל הבמה לידה רוקדים שני הומואים שריריים בתחתונים, ציורי גוף וחולצות בית-ספר, עם קוקסינלית בגרבי ברך, חצאית ונעלי עקב, לצידו של זין ענקי מזהב.

 

לא מאמינים?

בבקשה:

 


סוזי מילר משמאל, זין ענק מימין, הומואים וקוקסינלית כל השאר.

 

למי שתוהה למה סוזי מילר היתה שם, מסתבר שנושא המסיבה היה "חזרה לבית הספר".

כך, בעולמו של שירזי, נראה ערב החזרה לבית הספר.

 

ומה אני עשיתי ביום שישי במסיבה של הומואים באומן, אתם שואלים?

גם אני תוהה.

אני גם תוהה מה רבי נחמן היה אומר על זה.

נחמן מאומן, כמובן.

 

 

נכתב על ידי טרף קל , 3/9/2006 11:30  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרף קל ב-27/9/2006 14:36



71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)