לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

1/2007

הדברים שקורים בחומוסיות


יש לי חבר שסובל מאלופסיה אוניברסלית, כלומר, אין לו שערה אחת על הגוף. לומר שהוא סובל זה לא ממש נכון, אבל הוא לא ממש נהנה מזה (אם כי, זוגתו לא מתלוננת). פרט לכך הוא בריא, שומר על כושר גופני ותזונה נכונה, ואם נתעלם מהעובדה שאין לו גבות, ריסים, שיער באף או בביצים, האיש הוא סמל הבריאות, אם כי, מזכיר בחזותו חולה סופני.

למה זה משנה?

ובכן, לפני כמה שנים ישבנו ביחד בחומוס אשכרה, בירמיהו, וירדנו עם עוד כמה אנשים על קומפלט עם ביצה. לפתע, מאחת הפינות הגיע אדם זר, לקח את ידו, לחץ אותה חזק ואמר, ככה באמצע החומוס, בלי לחכות לתגובה:

-תהיה חזק, אח שלי. תהיה חזק. לא רואים עלי, אבל לפני כמה שנים הייתי כמוך. הייתי כמוך ויצאתי מזה. הרבה טיפולים, הרבה סבל, אבל תראה, אני חי. יצאתי מזה.

ואז הוסיף וחידד:

- אמנם, הורידו לי ביצה אחת, אבל יצאתי מזה.

 

ככה, עומד מולנו איש זר, מול חומוס קומפלט, עם ביצה אחת (האיש והחומוס), ומאחל לחברי (עם ביצה אחת בגרון) החלמה מהירה ממחלה שאין לו. לא נותר לחברי אלא למלמל תודה מתנצלת. ולחכות עד שהוא יצא כדי להחנק מצחוק, ולספר שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו.

 

למה אני מספר לכם את זה?

יש נשים, בארץ, שאוהבות למתוח את שיערן הכהה אחורה במין קוקו הדוק שכזה, חלקן, גם מעשנות, ולחלקן, יש גם משקפים מלבניים. וכולן, אבל כולן נראות בדיוק כמו טלי פחימה!

עכשיו כשהיא מחוץ לכלא, נדמה שכמות הנשים שנראות כמוה צמחה פלאים. וכך אני מוצא את עצמי יושב בחומוס באסם בנחמני (מסבחה עם ביצה, הפעם), ובוהה במישהי כזו, שנראית בדיוק כמו טלי פחימה, אבל לא נראית כאילו ממש עכשיו יצאה מהכלא (ולמה שפחימה תלך לאכול חומוס בתל אביב, כשהיא מכירה ערבים מג'נין), ותוהה אם ללכת לספר לה שיש לי ביצה אחת (בחומוס, בחומוס), ושתהיה חזקה.

 

למען שלום הציבור, נשים עם מראה "פחימה" מתבקשות להתיר את הקוקו בשבועות הקרובים.

 

נכתב על ידי טרף קל , 7/1/2007 11:09  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Jack's Raging Guts ב-12/10/2007 22:41



71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)