לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

3/2007

טריוויה


לפני יותר משנתיים פרסמתי קטע מרגש על גילוח המבושים. השם ישמור שערות ערוותי הקצוצה.

לאחרונה, עקב התמעטות הכתיבה, וכפועל היוצא, התמעטות הקוראים, אני מגלה מהסטטיסטיקה, שמספק לי הפרו, שאחוזים ניכרים מהאנשים המגיעים לדפי הצנוע, כתוצאה מחיפוש מידע בנושא זה בדיוק. אני לא מדבר על ביקור אקראי כל כמה שבועות. אני מדבר על כמה אנשים בכל יום!

כמה וכמה אנשים בכל יום מחפשים מידע ברשת על גילוח בולבולים, וחלקם מגיע אלי. הייתי אומר שבממוצע, שניים ביום. אבל יש ימים ויש ימים. ככה זה ממוצע.

 

בין צירופי החיפוש הפופולריים - "גילוח זין", "גילוח ביצים", "גילוח זין וביצים" (לקפדניים), "גילוח כוס", "הסרת שיער ביצים" והחקירה הבלתי מתפשרת "איך לגלח זין/ביצים/כוס?" ועוד ועוד ועוד. עד אין קץ.

 

למעשה, מחקר קצר מגלה, שהחיפושים "גילוח ביצים", "גילוח זין" ו- "גילוח כוס" בגוגל מניבים את הלינק דלעיל במקום הראשון!!! אני ראשון!!!!! ראשון שוללטטטתתתתתת!!!!

 

בכל מקרה, אני חייב לציין שזה די מרגש אותי, שהפכתי למין מקור למידע, דל ככל שיהיה, בנושא רגיש זה. כל זאת, למרות שעברו, כאמור, יותר משנתיים מאז אותו המקרה, ומים רבים זרמו על התער שלי מאז. 

לפעמים אני מרגיש כאילו למעט שעשיתי פה באמת יש משמעות עבור מישהו בעולם האמיתי. 

אבל בד"כ אני סתם שמח לגלות שיש אנשים בעולם, שהיום שלהם סובב סביב הזין שלי (חוץ ממני, כמובן).

 

נכתב על ידי טרף קל , 11/3/2007 15:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרף קל ב-12/3/2007 09:42



71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)