לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

5/2007

203 מילים


אז אמרתי לה, צ'מעי יא שרמוטה, תוך כדי שאני לוקח שאכטה עמוקה מהג'ויינט שלי, אני מתערב איתך על פחית קולה, שעד סוף הערב אני עושה לך ספאנקינג ומזיין אותך בדוגי. מתאים?

 

כל הקוראים מתבקשים לתת דגימת זרע לזיהוי DNA, להצמיד עין ואצבע לסורק, ולעשות ככה עם הידיים, שאחת מלטפת את הבטן והשניה מכה בראש תוך כדי קפיצה במקום על רגל אחת וצעקות "אני דג מלוח". למה? 

כי ברגע זה הפכתי את הבלוג שלי לאתר אינטרנט שמהותו מין (מזיין בדוגי) אלימות (מילולית - שרמוטה, פיזית - ספאנקינג) והימורים (פחית קולה). והוספתי סמים בשביל הכיף, כי סקס על סמים יותר נעים.

יש פה ילדים?

 

במקום לדאוג לחינוך. במקום לעזור להורים להגן על ילדיהם ע"י סיבסוד ועידוד השימוש בתוכנות שבו בדיוק מטרתן (נט-נאני, לדוגמה), באו חברי כנסת ישראל וב 203 מילים (אורכה של הצעת החוק, כולל כותרת, מספר סידורי ועוד בירוקרטיה), מנסים להעביר את כל האחריות לספק השירות. ואת העלויות אלינו, לקוחות הקצה.

נשמע לכם הגיוני? נשמע לכם סביר?

 

אני מודה שהרשת עשוייה לספק לילדים "תמונת מציאות מעוותת ומזיקה" (כלשון ההצעה), אבל אפשר לומר זאת על הרבה דברים (התנ"ך לדוגמה, מתעקש לטעון שיש ישות עליונה שמפקחת על הכל, כמו סטאלין, שאנו אמורים לבטוח בחוכמתו העליונה ושצריך לחתוך לתינוקות את הבולבול).

אבל כמו כל דבר אחר, עדיף להסביר במקום להגביל. לחנך במקום להחשיך.

איך היה יצחק וקנין מגיב לו מישהו היה דורש זיהוי ביומטרי בשביל לקרוא בשיר השירים?

 

ח"כ יצחק וקנין לא טורח לבדוק איך עובדים הדברים, או להגדיר איפה בדיוק נמתח הקו למבוגרים (אבל הוא זוכר לתת קרדיט ליחיאל חזן על הרעיון המקורי, 68 מילים מתוך ה 203). הוא לא מסביר מה יעשו עם רשומות הזיהוי, או איך יפעלו הדברים. האם אני צריך להזדהות בכל פעם שאני מביא ביד, או שמה פעם אחת תספיק? ובכלל, איך מביאים ביד כשיש אצבע על הסורק הביומטרי?

מרשים כמה שזה עלוב.

 

אני יודע שקשה להסביר דברים כאלה ליצחק וקנין או יחיאל חזן, המובלים ברסן כסוסים של אלטע-זאכען ברחובות העיר ע"י ספר אחר. מוסר אחר. דעות אחרות. ואין לי בעייה עם זה. הדמוקרטיה בנוייה על איזונים ובלמים. טפשים וטפשים פחות.

אני יכול רק לקוות ששאר הטפשים יבינו כמה שזה טפשי, ויעצרו את זה בזמן.

 

מצ"ב הצעת החוק, כפי שהיא מופיעה באתר הכנסת. אל תדאגו, זה לא ארוך.

זבנג וגמרנו.

סליחה, סיימנו. אין צורך בהזדהות בשלב זה.

פוסט זה ארוך יותר מהצעת החוק.

 

אגב - מי שיחפש את המילה אינטרנט בין הצעות החוק באתר הכנסת יגלה שגם מנסים להגביל "מכירת שירותי אינטרנט לקטינים", לאסור "הימורים והגרלות", לחייב טוקבקיסטים להזדהות, להגביל דרכי גישה לרשת ועוד ועוד ועוד. מדהים מה עושים עם הכסף שלנו.

 

נכתב על ידי טרף קל , 24/5/2007 09:57  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-27/5/2007 13:02



71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)