לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

7/2007

ברוכים הבאים למחנה מעצר "ישראל" (שלט עתידי בשדה התעופה)


אני לא מכיר את יעקוב גנות באופן אישי. לא בקיא בפרטי הפרשות בהן נקשר שמו. לא בקיא, מעבר למה שכתוב בכתבות פה ושם, בהיסטוריה המקצועית שלו, אבל, אני חייב לשאול:

אני היחיד שזה נשמע לו מוזר, שהמועמד לתפקיד "ראש מנהל האוכלוסין" היה עד לא מזמן "נציב שירות בתי הסוהר"?

(http://news.walla.co.il/?w=/9/1132834)

 

בואו נחדד לרגע את הקשר הזה: מבתי הסוהר -> למנהל אוכלוסין. 

 

האם כך רואה רוני בר און, האיש שמינה את גנות, את האוכלוסיה? קבוצה של אסירים בפוטנציה. או לחלופין, מדינת ישראל כמחנה מעצר אחד גדול?

אם נתחשב בתנאי "השחרור" של ואנונו, בתנאים המגבילים (בעבר) של מרקוס קלינברג ובנסיון למנוע את שחרורו של נחום מנבר בהווה, כנראה שהאופציה השניה קרובה יותר למציאות.

מדינת ישראל מתחילה, להפוך למקום שבו ריצוי העונש שגזר בית משפט, אינו בהכרח מסיים את ריצוי העונש.

המעבר הישיר של גנות מבתי הסוהר למנהל האוכלוסין, רק שם דגש קל על תחושת הבטן הזו שלי.

המעבר הישיר מניהול מתחמי כליאה לאחריות ישירה על, בין השאר, כניסה ויציאה מהארץ, עושה לי לא נעים.

 

אולי אני טועה. אולי גנות הוא המועמד המתאים. אולי גנות יעשה מהפכה במנהל האוכלוסין. אבל הקשר המאוד מיידי הזה, מבתי הסוהר למנהל האוכלוסין, צורם לי. ברמה המילולית, וקצת יותר מזה.

נכתב על ידי טרף קל , 8/7/2007 10:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרף קל ב-8/7/2007 16:12



71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)