לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

7/2007

אז בין טיל לבין רקטה...


מודה ומתוודה, את עיקר החדשות שלי אני מקבל מאתר וואלה. התוכן החדשותי מגיע מעיתון הארץ וממערכת וואלה. תוכן נוסף כגון תרבות, מחשבים וכו', מגיע ברמה סבירה פלוס מינוס, ומשאיר אותי בתמונה הכללית, די צרכי.

היום פורסמה בוואלה כתבה על כך ש"איטליה" (לא ממשלתה חס וחלילה, אולי נבחרת הכדורגל), כמעט והביאה לשחרור החטופים גולדווסר ורגב ורק פעולה שגוייה לא ברורה מנעה את שחרורם (אגב, גם ישראל היתה קרובה לשחרורם, ורק פעולה שגוייה, מלחמה, מנעה את שחרורם. אבל זה סיפור אחר). כל זה טוב ויפה ונופל טוב במסגרת הדיווח החדשותי הסביר.

 

ואז, בצד שמאל של העמוד, תפסה את מבטי כותרת חשובה לא פחות, שימו לב לסימון באדום:



 

ככה סתם,כאילו כלום,  בין פצצות המרגמה לפועל הבניין שצנח אל מותו, חמש דקות הליכה מדירתי, החליטה מערכת וואלה שמה שחשוב לי באמת לדעת זה שמלי ושמעון גרשון מחפשים דירה חדשה!

היש חשוב מזה?

שימו לב, לא מדובר ברכילות אלא בקטגורית חדשות "בארץ".

באייטם הקצרצר של אדם סרור, הכולל דיווח קצר על הסיבות לחיפוש הדירה (נולד להם ילד, מסתבר) וראיון של שאלה אחת עם מישהו בשם יואב גרוס (שהקשר בינו ובין הזוג אינו מובהר באייטם), מסבירים לי שהזוג מחפש, שומו שמיים, בית יותר גדול, ומפצירים בקוראים לפנות אליו (לגרוס), במידה ולמישהו יש הצעה מעניינת.

 

אז הנה, יש לי הצעה מעניינת:

אם מישהו מכיר את יואב גרוס (או אדם סרור, או מלי או שמעון), תספרו לו ממני, שפצצות המרגמה פגעו בשטח פתוח, ולא נראה שגרמו למישהו לפנות את ביתו (מה גם שישובי עוטף עזה לא ממש מסתדרים עם הרצון שלהם לגור באיזור ת"א). אבל שווה לבדוק עם משפחת פועל הבניין ההרוג, אולי עקב הצמצום המשפחתי הנובע ממותו של האיש, הם יסכימו לחילופי דירות.

 

נכתב על ידי טרף קל , 9/7/2007 16:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללא שם ב-15/7/2007 01:41



71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)