לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

7/2007

זיכרון ילדות


בתיכון יש לך מלא אנרגיה.

מלא.

ערימות.

אפילו לי היו ערימות של אנרגיה, וזה לא דבר של מה בכך.

איפשהו באיזור כיתה י"א בואכה כיתה י"ב, כלומר איפשהו בין שנת 1992 לשנת 1993 (לאחרונה אני נוטה לציין בקול רם כמה זמן עבר מאז, כדי להזכיר לעצמי שאני מזדקן, כנראה), אני וחבר מרעי דאגנו להתגנב, כמעט מדי לילה, לחניית בית הספר ולסמן בתרסיס צבע לבן קו אחד על חניית מנהל בית הספר.

 

הקו הקטן הזה הפך בכל לילה את המילה "שמור", המסומנת באספלט חניית המנהל, למילה "שמוק".

משעשע, לא?

אני נשבע לכם שבגיל 17 זה היה היסטרי.

 

הקו הקטן הזה נמחק, כמעט מדי בוקר, לפני הגעת המנהל או רוב התלמידים.

כששמנו לב שאף אחד לא מחפש אותנו, פשוט הפסקנו עם זה. ככה זה. איפה הכיף במרדנות חתרנית (עלאק! בכל זה, גדלתי בהרצליה), אם זה לא מטריד אף אחד מלבד אותו אב-בית אומלל שמדי בוקר מרסס את המקום בתרסיס אפור.

 

לאחרונה (אני מקווה), מישהו משחזר את מעללי ילדותי, בכיכר השוטר ברחוב בוגרשוב, ובטח חושב שהוא מקורי להפליא. נראה שאב הבית של הכיכר מתמהמה עם התרסיס האפור. אני מניח שכמו אותי, בימי קדם, גם את העבריין הזה המשטרה לא מחפשת. אולי בגלל זה מגיע להם.

 

בכל מקרה, אני עדיין לא החלטתי אם זה משעשע אותי או לא. כך או כך אני מגלה שרוב הילדים משעממים אותי (ובהכללה - רוב בני האדם משעממים אותי).

 

כיכר השוטר, רח בוגרשוב, ת"א

 

(צולם בלילה, במצלמת טלפון, בלי פלאש, בעוד הצלם שיכור משהו. תעשו לי טובה, נו! גם עכשיו אני שיכור משהו)

 

נכתב על ידי טרף קל , 26/7/2007 00:49  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרף קל ב-26/7/2007 16:27



71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)