לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2004

ושוב איתכם


מאיפה מתחילים? מאיפה ממשיכים, יש לומר? או שמא מתחילים מחדש?

 

קצת קשה לכתוב עם כל הוויסקי הזה בדם.

 

נניח שנתחיל מההתחלה.

חזרתי.

לאלו מכם שלא היה להם מושג שאי פעם הייתי, זה לא משנה שום דבר. אלו מכם שזוכרים שהייתי... אני מניח שמספיק זמן עבר כדי שישלימו עם העדרי.... אני מניח שאתם לא רועדים מהתרגשות בכיסא.

ובכל זאת...

איפה הייתי ומה עשיתי... ומה נגמר עם בית הספר למין אוראלי שהקמתי, והשיעור היחיד שהועבר בו? (נכון להיום).

שלושה? ארבעה חודשים עברו?

 

נתחיל באיפה הייתי.

לא בארץ היא תשובה מספיק טובה אני מניח. החיים לקחו אותי לגור במדינה זרה. לא ממש רציתי לחזור אבל... לצערי, ולשמחתכם אולי... אני שוב כאן.

איזו מדינה אתם שואלים?

לא עניינכם!

למה הלכתי לגור שם?

לא עניינכם!

למה חזרתי?

באמת שלא עניינכם!

 

ומה זה משנה... הנני כאן, חזרתי.

שבתי לדשדש בביצה בה סרחתי מראשית ימי.

אחרי כמה חודשים שבתי גם לבחוש באותם בורות מיים בהם שתיתי... אחרי הכל... מגיע לי חיי מין... ואלוהים... כמה שאני שוב צריך מציצה.

 

עכשיו, סיפור קצר על בית הספר למין אוראלי.

למי שלא זוכר, תקציר... מישהי קראה את הבלוג שלי (ממש כמו שאת/ה קוראים עכשיו), החליטה (ברוב חוכמתה, אני חייב לציין) שניצב מולה משהו שונה ומיוחד... והחליטה לקפוץ למים העמוקים. להפקיד עצמה בזרועותי המסוקסות (אם כי שעירות משהו)... וללמוד שעור או שניים בפרקי אבות והילכות מין אוראלי. למי שהתקציר לא הספיק... תקראו אחורה.

עד כאן מה שדווח לפני כמה חודשים.

 

מה קרה מאז?

דיברתי איתה בטלפון קצת, והתכתבנו קצת.

כשהיא סיפרה לי שגובהה 1.80, דמיינתי לי אמזונה מופלאה ולהלן תיקרא הגברת... האמזונה. ואכן השם מתאים לה.

 

אחרי כמה ימים נקבעה פגישה.

ונפגשנו... ואני חייב לציין שהיה די מוזר.

למרות הנכונות שלי, והביטחון שנסכתי לכל עבר... למעשה כל המעמד קצת הבהיל אותי. קשה לומר למה.

אולי כי היא כל כך הרשימה אותי בשיחות ובמיילים שקדמו למפגש. היא היתה כל כך חכמה ומקסימה ומצחיקה... לרגעים דמיינתי דברים שאינם קשורים רק במין (מערכת יחסים, מתלחשת ברקע הדודה הפולנייה שלי... הוא מדבר על מערכת יחסים).

אולי כי טיפחתי המון ציפיות אצלי ואצלה.

 

כך או כך... נפגשנו!

מסקנה ראשונה וברורה מהמפגש: הגברת לא צריכה שעורים ממני במין אוראלי, לפחות לא בדברים הרגילים... תודה לאל, לראשונה מזה זמן רב, קיבלתי מציצה מצויינת מישראלית. בסה"כ היה די נחמד, יחסית למפגש ראשון... אני לא יודע איך זה אצלכם אבל אצלי זה הולך ומשתפר ממפגש למפגש. זה עניין של נינוחות שבאה עם הזמן ומאפשרת לי להיות אני במלוא תפארתי.

 

בכל מקרה, המיפגש איתה כל כך ריגש אותי, כל כך סיחרר לי את הראש (והיין הוסיף) עד שבנקודה מסויימת דברים נמלטו לי מהראש. דברים שחשבתי ורציתי לעשות, ללמד. לא שהיה לי מערך שעור מוכן... אבל ידעתי מה אני רוצה (לפחות עד שהיא הגיעה וסיחררה לי את הראש עם הגובה שלה... והחזה המופלא שלה).

 

דברים שברחו מראשי, או לחלופין דברים שתיכננתי למפגש נוסף שלא היה כי כמה ימים אח"כ עזבתי את הארץ:

1. גרון עמוק - בסופו של דבר... כולנו רוצים את זה. זה לא נראה יפה... זה אולי לא נעים ליישם (לאשה)... אבל זה כל כך נחמד כשמישהי יודעת לעשות את זה. למי שאין מושג על מה אנחנו מדברים... מדובר במציצה הכוללת החדרה מלאה של איבר המין הזכרי מקצהו ועד שורשו לתוך הפה (ובלית ברירה גם הגרון) של מעניקת השירות. אלו מכם הגברים שזה קורה להם כל הזמן יאמרו כעת דרשני לגבי גודל איבר המין שלהם!

2. הלבשת קונדום עם הפה -  מי מכם שהיה בסיטואציה הזו יודע שמצא את אשת חלומותיו. יש משהו מאוד מרגש במישהי שמחזיקה ביכולת זו בארסנל שלה. זוכרים את הקטע עם הדובדבן ב - "טווין פיקס"... זה הרעיון הכללי. לאלו מכם שלא מצליחים, שוב, להבין על מה אני מדבר... בשלב א' מעניקת השירות מוציאה קונדום מאריזתו ומכניסה אותו אל פיה.  בשלב ב' מעניקת השירות מכניסה את איבר המין של בן זוגה אל פיה. בשלב ג' איבר המין יוצא מין הפה כשהוא מקונדם למשעי ומוכן לשוטט בשדות זרים... או בפתחים אחרים.

 

אני בטוח שהיו לי עוד כמה דברים שרציתי... אבל מאוחר... ושתיתי יותר מדי.

 

נכון להיום אין לי קשר עם האמזונה... אין שום סיבה שהיא תדע שחזרתי לארץ... אבל אני אשמח לשמוע ממנה... להמשיך את החינוך.... ולמען האמת... אני חושב שיש לי דבר או שניים ללמוד ממנה!

 

נכון להיום אני שוב משוטט באתרים ברשת (למרות שבשלב זה... אני די נגעל מכל העסק... מה לעזאזל חיפשתי שם... אה... סקס... כן זה מה שזה היה)... תוך כדי כתיבה הספקתי לדבר עם מישהי שצתה שאשלוט בה ובעבד שלה (וויתרתי... אני לא נוגע בגברים). אני חוזר לשוונג.

תחזיקו חזק.

 

חוץ מזה... לילה טוב...

המשך יבוא... אני מקווה.

 

טרף קל.

נכתב על ידי טרף קל , 21/7/2004 23:34  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לישלושית ב-9/10/2004 20:50



71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)