לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

9/2004

35 דקות בת"א בצהריים


צהריים. אני יושב באילנ'ס על אבן גבירול ורוצה שכל האוטובוסים יהפכו לנשים על אופניים.

 

לפני 25 דקות פיטרו אותי.

 

נשים על אופניים, ישבן מתהדק, שיער מתנפנף, הדבר היפה ביותר בכל הלכלוך והרעש של תל-אביב. אני יושב עם הקפה ורוצה לשמוע רק רשרוש של שרשראות וגלגלי שיניים. נשים על אופניים, חולפות מדי פעם על המדרכה לידי. אני מלטף אותן במבט כשהן מתקרבות, מתרחקות.

 

לפני 30 דקות פיטרו אותי, אחרי פחות משבועיים של עבודה.

 

נשים על אופניים. כמה שאני אוהב נשים על אופניים.

"Just follow my ass", היא היתה אומרת, בכל פעם שרכבה לפני, מובילה אותי למקומות בעיר שלא הכרתי. אהבתי לעקוב אחרי התחת שלה על אופניים.

 

לפני 35 דקות פיטרו אותי, אחרי פחות משבועיים של עבודה, כי עמדתי על שלי.

 

יש משהו מקסים בנשים על אופניים. עם חצאית לבנה ארוכה וקרסול שנחשף ומוסתר, עולה ויורד במעגלים קטנים. יש משהו סקסי בלראות כתם גריז שחור מהשרשרת, שנוצר לפעמים על פנים השוק. משהו סקסי בקו התחתונים שנלחץ אל המושב.

"Just follow my ass".

 

לפני 40 דקות פיטרו אותי, אחרי פחות משבועיים של עבודה, כי עמדתי על שלי. כי ביקשתי משהו.

 

"Just follow my ass" היא היתה צוחקת. במכנס ירוק קצר וגופיה לבנה, מנפנפת בשיער הבלונדיני שלה, הקלוע לצמות, לבקשתי.

"Just follow my ass", גם כשידעתי את הדרך, עם ספר ושמיכה ויין, בדרך אל הפארק.

"Just follow my ass", אל בית הקפה הפורטוגזי מסביב לפינה.

"Just follow my ass", בדרך לקולנוע.

 

לפני 45 דקות פיטרו אותי, אחרי פחות משבועיים של עבודה, כי עמדתי על שלי. כי ביקשתי משהו, שהובטח לי בתנאי ההעסקה ולא קיבלתי.

 

שקט של אופניים בעיר אירופאית. "Just follow my ass", בסוודר אדום ומכנסיים שחורים. אחרי הופעה בלילה, כשהאוויר עומד על 5 מעלות ויבש. כשפרקי האצבעות שלי מלבינים. "Just follow my ass", לאורך הנהר, אחרי כוס יין חם. הקפה נגמר לי ואני מזמין שני.

 

לפני 50 דקות פיטרו אותי, אחרי פחות משבועיים של עבודה, כי עמדתי על שלי. כי ביקשתי משהו, שהובטח לי בתנאי ההעסקה ולא קיבלתי. כי לא הסכמתי להתפשר.

 

נשים על אופניים. כמה שאני אוהב נשים על אופניים. אני מדמיין את חיכוך הירכיים. אני רוצה למחות להן את טיפות הזיעה מהמצח. איזה קצב שונה. יש משהו כל כך אדיש וחזק בנשים על אופניים. משהו ארעי ושמח. "Just follow my ass".

 

לפני 55 דקות פיטרו אותי... כי סירבתי להתפשר.

 

"Just follow my ass", בשבילי האופניים שחובקים את כל העיר, מעל גשרים ותעלות, בין בתי קפה ומדשאות.

"Just follow my ass", בבית, בדרך למקלחת בוקר משותפת.

"Just follow my ass", במטבח ובשדות תעופה על חופים ובמסיבות.

"Just follow my ass", על אופניים ישנים, בלילה קר, כשהאף קופא, כשהרוח מורידה לי דמעות, כשהגרון מתייבש... כי החיוך מחזיק לי את הפה פתוח, והאוויר הקר נכנס.

"Just follow my ass". הייתי מתגנב אליה בבקרים, אל מתחת לשמיכה, מעביר לחי עם זיפים על התחת החשוף שלה. כמה שהיא אהבה את זה. כמה שאהבתי אותה.

 

לפני בדיוק שעה פיטרו אותי... ולא באמת אכפת לי.

 

"Just follow my ass".

נכתב על ידי טרף קל , 20/9/2004 21:50  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרף קל ב-3/11/2004 19:07



71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)