לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

1/2007

הדברים שגברים מדברים עליהם (כותרת חלופית - "ילדים מבשלים")


שיחה, בפינת הקפה, במקום העבודה שלי, ממש לפני חמש דקות:

א: גיסתי עשתה לחם בירה בסופ"ש יצא ממש איכותי.

ב: לחם בירה? אני יודע לעשות עוף מצויין בבירה.

ג: מה הבעייה, אתה שופך בירה על העוף, ודוחף לתנור עד שזה מוכן. אותו דבר גם עם קולה. רק שיוצא עוף בקולה.

ב: לא, יש יותר טוב. אתה לוקח עוף שלם, מעמיד אותו הפוך, על איפה שפעם היה הראש שלו, פותח בקבוק בירה, ומכניס הפוך בתוך התחת של העוף, עד שהוא מתרוקן. את זה אתה דוחף לתנור, וזה יוצא תענוג.

ג+א: וואלה?

ב:  וואלה וואלה.

-

 

שאלה למערכת: האם צריך להוציא את הבקבוק לפני שמכניסים לתנור, או שמגישים את העוף ככה, עם בקבוק בירה בתחת, כמו חזיר שלם עם תפוח בפה?

 

נכתב על ידי טרף קל , 15/1/2007 17:42  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בילי ב-26/1/2007 13:01
 



השיעול שלו באמת לא מוצא חן בעיני


אם תהיתם לאן לקחת את החמוס החולה שלכם:



עברתי ליד, הבוקר, במקרה. התמונה שצילמתי לא יצאה טוב, אז גנבתי מהאתר שלהם.

 

 

נכתב על ידי טרף קל , 14/1/2007 16:30  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרף קל ב-15/1/2007 09:29
 



תמיד אישה


לפני כמה ימים התקשרו מאיזה מגזין עלום שם, שבעבר היה לי בו טור קבוע, ושאלו אם אני יכול להתפנות מעיסוקי הרבים, ולתרום טור קצר לגליון הבא.

"אין בעיה" אמרתי, "על מה לכתוב?".

"אנחנו מבקשים מגברים לכתוב על איזה אישה, או סוג של אישה, הם היו רוצים להיות. זו יכולה להיות מישהי מהעבר, או מישהי מהווה, מישהי דמיונית או אמיתית. זו יכולה להיות אישה ספציפית או טיפוס של אישה. רק תעשה לי טובה, אל תגיד שאתה רוצה להיות כוסית בלונדינית, כבר יש 4 כאלה בהמתנה".

"אין בעיה" אמרתי שוב, "תני לי קצת לחשוב, אני אחזור אלייך עם איזו אישה הייתי רוצה להיות, ועם טור".

"תודה"

"תודה"

"ביי"

"ביי"

"תנתקי כבר"

טווווווווו טוווווווו

וכו'.

 

ואז מגיע אדם לנקודה שבה אין לו מושג על מי לכתוב.

איזו מין אישה הייתי רוצה להיות?

מתי נתקלתי באישה כלשהי, אמיתית או בדיונית, שגרמה לי לחשוב - "ככה הייתי רוצה להיות"?

האם יתכן והתשובה היא - "אף פעם"?

 

כבר כמה ימים שאני יושב ומחטט בראשי אחר דמויות קולנועיות, ספרותיות, היסטוריות ולא מצליח למצוא.

וזה די מוזר לי. מאוד מוזר לי. הנה פרוס לפני כל מנעד הנשיות לאורך כל ההסטוריה, וזה לא שאני לא מצליח לבחור מבין שלל האפשרויות, אני לא מצליח לחשוב על אחת, ברצינות, שאני יכול לומר בלב שלם, "כזו הייתי רוצה להיות".

 

בסופו של דבר בחרתי. וזה לא משנה במי. זו לא בחירה אמיתית אלא סוג של בדיחה, שזו מין דרך כזו להתמודד עם כל מה שאין לי תשובה עליו.

אבל השאלה עדיין מטרידה אותי.

אין אישה אחת בעולם שהייתי רוצה להיות?

 

 

נכתב על ידי טרף קל , 9/1/2007 10:08  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרף קל ב-6/2/2007 10:45
 



לדף הבא
דפים:  

71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)