לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

2/2008

מסר מסתורי על מצבי הנפשי


לפעמים דברים יכולים לשבת ממש מתחת לאף תקופה מאוד ארוכה לפני שנבחין בהם. צריך רגע אחד של תשומת לב (או מחשב שמשום מה מתעקש לעבוד בעברית) בשביל להפנים מסר חיצון מישות עליונה.

 

וכך ביום עבודה רגיל, מתגלה מסר מסתורי על כפתור אחד בסרגל הכלים של גוגל:


ומה איתך?


וגורם לי לתהות:

חלונות קופצים אמנם מאושרים, ואתה?

נכתב על ידי טרף קל , 26/2/2008 11:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-11/3/2008 15:23
 



תפתח חלון


יום אחד, היום, אני יושב לי במשרה החלקית שלי ומשוחח במסנג'ר, כשפתאום אני קולט בזווית העין, בתחתית חלון השיחה, את ההפניה הפרסומית הבאה:


רוצה, בטח רוצה!

 

תועבה! חשבתי לעצמי מיד, ולחצתי על הלינק.

בשביל לנזוף בהם כמובן, לא בשביל להציץ לה למקלחת בכלל, מי שהיא לא תהיה, כמובן.

 

לדאבוני, הלינק הנ"ל מוביל לאתר תדמית/פרסומת של דיאט קוקה-קולה, תחת הסיסמה:

Do what feels good, in the winter

 

(לא מצרף לינק בכוונה).

 

בעצם, קוקה-קולה אומרים לי שבחורף, אני צריך לעשות מה שטוב לי, ורק לי.

בלי לחשוב על מוסר, חוק או טעם טוב.

 

כלומר, מיד אחרי שסיימתי עם המחוייבויות המעצבנות שלי לאונס קטינות, עושק קשישות, ואובך ביצות, אני יכול לשבת בשקט בבית, ולהרגיש בסדר עם עצמי, כשאני מרים את הרגליים על אדן המרפסת, פותח פחית דיאט קוקה-קולה קרירה ביד אחת (טסססססססססס), את רוכסן המכנסים ביד השניה (בזזזזזז), ומציץ לשכנות שלי למקלחת, כאילו אין מחר!

 

באמת פרסומת מוצלחת.

רק שמישהו יפעיל את הבויילר, בבקשה, קר בחוץ, ואני מרגיש מלוכלך.

 

נכתב על ידי טרף קל , 13/2/2008 14:08  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חסה. ב-16/2/2008 09:46
 





71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)