לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טרף קל


לנער היטב לפני השימוש!
Avatarכינוי:  טרף קל

בן: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2004

פוסט קצר לפני תחילת הילולת סוף השבוע


הילולת סוף השבוע ממשמשת ובאה... ויש לומר שהיא רק ממשיכה את הילולת כל השבוע.

 

התקשרה?

לא התקשרה?

ניחושים אחרונים............

 

כן ולא.

 

שתיים לפנות בוקר רוטט לי הטלפון בכיס. אני ער ובחוץ.

התקבלה הודעה קולית... הטלפון לא צילצל. היתה קליטה כל הזמן. היא חייגה ישר לתא הקולי שלי מבלי לגרום לטלפון לצלצל (כן זה אפשרי, שאלו את האישה המניפולטיבית הקרובה לאיזור מגורכם על אופן הפעלת השרות)

תוכן ההודעה:

"רק שתדע שאני כועסת עליך, על איך שהתנהגת ועל זה שלא התקשרת. אנחנו נהייה מחר [היום, יום ו'] בפולה. ביי"

 

סבא שלי היה מלח בצי הסוחר, סיפורים שעוברים במשפחה מדברים על אשה בכל נמל ("לא נכון, הוא היה איש  טוב" סבתא היתה אומרת)... אני מקשיב להודעה וחושב על סבא, מנחש שהוא משועשע מכל העניין. "זיסע'לה" אומרת לי רוחה של סבתא, "מתי תפסיק עם השטויות האלה ותתמסד, אתה כבר לא ילד". אני מחייך וטורק לה את הטלפון (המטאפורי) בפנים. להכין ממולאים זה דבר אחד... לשבת לי על הווריד שנתיים אחרי שהיא מתה... זה כבר דבר אחר לגמרי.

 

שנה לפני שניפטרה סבתא, התחתנה בת דודתי הצעירה ממני בשנה. זהו, כל הנכדים נשואים (חוץ מהקטן בן ה 17 ואני... על סף גיל 30). סבתא ידעה שהסרטן אוכל לה את הכבד (בלי בצל) והקישקע ושלא נותר לה עוד הרבה. מיד אחרי החופה סבתא זינקה עלי (ומי שלא ראה פולניה בת 75, מטר שישים על מאה ועשרים קילו, מזנקת... לא ראה ספורטאי ענק מימיו), חיבקה אותי כמו מתאבקת רוסייה ולחשה לי באוזן... "עכשיו אני מחכה רק לך".

Don't hold your breath אמרתי.

למרות העצה שלי... כעבור כשנה היא עצרה את נשימתה. לתמיד.

מאז היא מעיקה עלי לפעמים (שוב להזכיר, מטר שישים, מאה ועשרים קילו)... זה לא נעים. אבל מה אני יכול לעשות. להתווכח עם פולניה מתה שרק רוצה לראות עוד נינים, למרות שכבר שנתיים היא וסבא מחזיקים ידיים מתחת לשיש בקריית שאול?

 

"רק שתהייה מאושר" היא היתה אומרת לי, ומספרת לי שוב את הסיפור על בן אחותה שעזב מישהי שאהב כדי להתחתן עם אישה עשירה וסבל מזה עד שבסוף חזר לאהובתו הישנה.

"טוב לי כרגע" אני אומר לה.

היא מותחת את העין שלה כלפי מטה עם האצבע... "אתה שוכח עם מי אתה מדבר, זיסע'לה".

"זה כל מה שאני יכול כרגע" אני אומר לה.

"רק שתהייה מאושר" היא אומרת לי שוב, "תבוא ביום ראשון, אני אכין ממולאים כמו שאתה אוהב"

"את מתה" אני מזכיר לה.

"אה... שכחתי" היא עונה.

 

אני מקנח את האף והדמעות והולך להתקלח ולשתות קפה.

ומה אח"כ... אח"כ אני אהיה בפולה וכל הסיפור יתחיל שוב. זה כל מה שאני יכול כרגע.

 

מי שרוצה... מוזמן לבוא לחפש אותי על הבאר, עם וויסקי, וחבר שיכור מהצבא, וחבר שיכור מהתיכון... ושתי אחיות... שלא ברור מה יהיה איתן.

 

נכתב על ידי טרף קל , 30/7/2004 10:59  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרף קל ב-1/8/2004 09:51
 



מונולגים מהאיפה?


תמיהות לגבי "מונולגים מהואגינה":

קחו לדוגמה אדם כמוני, שבדומה לרוב בני מינו... אין לו ואגינה (לפחות לא מחוברת לגוף באופן קבוע). מאיזו באר אמור הוא לשאוב את המונולוגים שלו, שהרי לאחרונה משם הם באים?

שמא שואב אני את מונולוגי מואגינה תת הכרתית קולקטיבית?

 

אכן ניתן לטעון כי כל המונולגים שלי יוצאים מואגינה כלשהי. אני אישית מאשר. מואגינה באתי ואל ואגינה אני הולך. כולנו נסוגים מואגינה כזו או אחרת בנקודות רבות בחיינו. ואני מניח שאותן ואגינה-אינטראקציות הן המניע היצירתי שלי (שלנו).

 

שאלה נוספת לגבי "מונולוגים".... האם יש דיאלוגים מהואגינה?

בתמימות ניתן לחשוב שואגינות אינן משוחחות אחת עם השניה.

ואגינה לואגינה זאב?

שמא אין לואגינה א' על מה לשוחח עם ואגינה ב'?

להחליף רשמים או מתכונים? לדסקס פילוסופיה או שירה?

לא.

ואגינות נואמות. או שמא נוהמות.

ואם ישנם  ואגינה-דיאלוגים... האם אין הם ראויים לכתיבה? להמחזה?

 

האם כל מונולוג נשי הוא בהכרח מן הואגינה?

התשובה החד משמעית היא לא!

מונולוגים יכולים להגיע גם מפתחי גוף אחרים.

 

מי מאיתנו יכול לנחש מאין מגיע המונולוג הבא? (קצר ומפתיע ככל שיהיה):

"עוד כואב לי משלשום, אבל אני מתה שתבוא ותזיין אותי בתחת"

 

אמנם משפט אחד בלבד.... אבל איזה מונולוג רב עוצמה!

אני מפותע מחדש בכל פעם שאני שומע אמירה כזו.

 

אהההח... אילו חיים מוזרים יש לי כרגע.

 

עד כאן תהיות מטופשות לגבי ואגינות ומונולוגים, להלן הסיטואציה המלאה שממנה נשאבה הפנינה הספרותית דלעיל:

 

תאור כללי:

זמן: היום!

השעה: 15:30.

המיקום: חוף הים התיכון.

הפוזיציה: שריעה על החול, עם עיתון ובירה וחבר ילדות שלא ראיתי חצי שנה. כמעט ההוויה הגברית במהותה הטהורה ביותר (כל אחד ישלים כאן את מה שחסר לו להשלמת ההוויה הגברית המלאה כראות עיניו).

 

הטלפון מצלצל (למה בכלל הבאתי אותו לים?):

-הלו

-עוד כואב לי משלשום, אבל אני מתה שתבוא ותזיין אותי בתחת [לא שלום, לא מה נשמע, לא מה אתה עושה. כלום. גוש בשר אני... וכנראה שזה באשמתי]

-לא יכול עכשיו (ידי מלאות בטלה)

-אז בערב

-לא יודע

-אני מתגעגעת!

 

היתה לי תחושה שהשלב הזה מגיע!

אני מנתק את השיחה ומכבה את המכשיר. [חרא של בנאדם]

את מתגעגעת?

מאחר ואני לא מעוניין בה, יש לעקור את יבלית הרגש ממערכת היחסים הזו מייד. למען הסדר הטוב והמשך קיום יחסי מין ללא נקיפות מצפון ואשמה (שלי... שלי).

מתישהו, ועדיף מוקדם על מאוחר, יש להבהיר את מהות מערכת היחסים.  אם אפשר, לפני קיום יחסי מין בכלל. הייתי משוכנע שזה היה ברור לה.

מסתבר שלא.

אני מניח שניתוק השיחה הבהיר שהיא חרגה מתנאיו של איזה חוזה נעלם.

בכל זאת... העצם הפולנית מנקרת לי בראש... "לא יפה, יינג'לה, לוחשת סבתי המנוחה באוזני"

 

אני חוזר הביתה ומתקלח. נשכב ערום על המיטה ומרים לה טלפון. צליל החיוג מעורר לי זיקפה חלקית... טוווווו (אני מדמיין אותה מתפשטת).... טוווו (אני נזכר ביום שישי)... טוווו....

-הלו

-היי

-בן זונה

ומנתקת.

כנראה שהיא הבינה קצת יותר מדי טוב מה ניסיתי לומר.

 

מי מכם רוצה לנחש כמה זמן יעבור לפני שהיא תתקשר שוב?

אני מהמר על היום בערב, גג מחר. ואם לא היא... אז אחותה.

 

נו... כנראה שהיא צודקת באבחנה שלה. בן זונה. מה יש לומר. בן זונה לתפארת. לפעמים אין לי מצב רוח להיות שום דבר מעבר לזה. והעובדה שהזדיינו בשירותים של פאב שעתיים אחרי שהיכרנו (ולא זכרתי איך קוראים לה) לא קשורה לזה בכלל.

הייתי בן זונה עוד לפני, במהלך השיחה המקדימה (משחק מקדים?)

זה מוזר אבל ידעתי כל הזמן שאיתה אהיה בן זונה. כמו שעם אחרות ידעתי שאהיה רגיש, או עדין, או קשוב, או כל דבר אחר. איתה ידעתי מראש שאהיה בן זונה.... ויותר מהכל... ידעתי שזה יטרף לה את המוח (במובן החיובי). זה נורא. אני יודע שהיא מקללת / סובלת כרגע. ואני יודע שהיא תתקשר שוב.

אין לזה הסבר. זה קורה לפעמים. איפשהו בשלב מוקדם בהיכרות אני מאבד כל כבוד (גם עצמי) לכל האופרציה ומשחרר ארס בכל הזדמנות.

קורה.

 

אכן... חיים משונים פוקדים אותי לאחרונה!

נכתב על ידי טרף קל , 28/7/2004 18:04  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרף קל ב-24/8/2004 19:38
 



תמונות מסוף השבוע


יום א', 11:00 יקיצה טבעית. לא סגרתי את התריסים והאור מעיר אותי.

כאב הראש הוא הדבר המובהק ביותר. המחשבה הראשונית היא שאני לא אשתה כל כך הרבה בקרוב... מצד שני... זה היה בדיוק מה שעבר לי בראש אתמול בבוקר.

 

סיכום הוצאות מיום שישי בבוקר ועד עכשיו... בסביבות 350 ש"ח... אם הייתי שותה פחות אולי הייתי יודע בדיוק.

רכישות שבוצעו בסכום הנ"ל: וויסקי, בירה, קפה, בראוניס, סיגריות, קונדומים.

סיגריות + קונדומים +  קפה + בראוניס = בסביבות 100 ש"ח => מסקנה ישירה... כ 250 ש"ח הושקעו בשחמת הכבד.

 

שעות שינה מצטברות לפרק הזמן שבנידון: לא ברור. לא מספיק.

 

נשים: שתיים, אחיות (לא דומות). תחילה אחת ואח"כ שתיהן ביחד. האחת בשירותים בפאב ושתיהן ביחד בדירה של אחת מהן.

אלוהים אדירים איך הצלחתי בכלל לנהוג לשם. אסור היה לי לנהוג.

אני לא זוכר בכלל שנהגתי לשם, אבל כשיצאתי הרכב שלי היה למטה. אני מניח שלא היה כאן אקט פילנטרופי טלפתי מצידם של שגריר.

 

איפה הכל התחיל?

בפולה (בן גוריון פינת בן יהודה למי שלא מכיר).

 

אחרי ארוחת ערב אצל אחותי אני קובע עם חבר ומתיישבים על הבאר. הוא מנסה נואשות למשוך את תשומת הלב של מישהי בצד השני אבל עם כל לגימה נוספת שהוא לוקח אני הופך להיות יותר ויותר נבוך מההתנהגות שלו. אני משאיר אותו לעניניו.

שתי נשים נכנסות. בתחילה הן עומדות מאחורינו. אח"כ התפנה כסא אחד, ואז עוד אחד... והן התיישבו לידי. אחרי כמה דקות אחת מבקשת סיגריה. נותן. מבקשת אש. נותן. אח"כ אחת הולכת לשירותים וכשהיא חוזרת היא פוגעת לי במרפק עם הכסא.

אני מעיר הערה טפשית, היא מגיבה בתשובה טפשית ומתחילה שיחה.

5 דקות שיחת חולין ואני מנתב את השיחה לסקס ויחסי אדון-שפחה ("את תמיד מרביצה לגברים בפגישה הראשונה?", טפשי אך אפקטיבי). מסתבר שהגברת בענייני משחקי תפקידים ושליטה וכו'. השיחה הופכת להיות יותר מעניינת.

זה נמשך כשעה, עם הפסקות לשיחה עם החברה שלה, שמסתבר שהיא אחותה הגדולה, ולשיחה עם החבר שלי, ולדרבון החבר שלי והאחות שלה להתחיל לדבר.

היא לובשת שמלה שחורה ארוכה ונעלי עקב שחורות, די קולעת לטעם שלי. מצד שני... שמלה שחורה ונעליים שחורות זה די נפוץ... ויותר מזה... מאוד נפוץ בקרב אנשים עם נטיות דומיננטיות / כנועות.

היא מתחילה לתחקר אותי לגבי הנטיות שלי... הרפתקאות מיניות... העדפות... נסיון עם כנועות, נסיון עם מלכות... היא שואלה מה ממש מדליק אותי... אני אומר "מקומות ציבוריים" ומניח לה יד על הירך.

היא לא מזיזה אותה. ממשיכים לדבר ואני מושך את השמלה שלה לאט כלפי מעלה ומשחיל את היד מתחת. נוגע בירך חלקה וחשופה. עור רך ונעים.

"אתה עושה דברים כאלה כל הזמן?" היא שואלת

"את הראשונה שלי" אני עונה והיא צוחקת.

 אני מחליק את היד עמוק יותר כלפי מעלה ופנימה אל בין ירכיה. היא יושבת משמאלי. אני עם כתף ימין לכיוון הבאר, כתף שמאל צמודה לכתף ימין שלה, יוצרת אשליה שהאנשים מאחורינו לא רואים מה אני עושה. יד ימין ממשיכה לזחול במעלה הירכיים.

"אין לך מושג מה אתה עושה לי" היא אומרת

"יש לי" אני מגחך, "אם תבקשי יפה... אני אמשיך.

היא לא אומרת כלום ואני מושך את היד החוצה. "תבקשי יפה" אני אומר.

"בבקשה" היא אומרת ומלטפת לי את הירך.

אני מחזיר את היד. זה כל כך קל.

בינתיים החבר והאחות מדברים... אבל עושה רושם שזה לא עושה כלום לאף אחד מהם. האחות מביטה בי כל הזמן מעבר לכתף של החבר. מחייכת, מסיתה מבט, מסתכלת שוב.

היד מגיעה למפגש הירכיים (זה נשמע כמו סטקייה בצפון, אבל כוס זו מילה מגעילה). אני מרגיש את חום הגוף שלה דרך התחתונים.

אני מסתכל לאחות השנייה בעיניים כשהיא מסתכלת אלי שוב, ובאצבע אחת מסיט את רצועת הבד הצרה שבתחתית התחתונים של האחות שאיתי הצידה ונוגע בה. תחילה מלטף בקצה האצבע. מרפרף... אח"כ נוגע קצת יותר, ולבסוף מחדיר בעדינות, עד המפרק הראשון... רק בשביל המשחק. היא לוחצת לי על הירך ומלטפת לי את הזין דרך המכנס.

 

אני מתנתק באיטיות. "אני הולך לשירותים" אני אומר, ומבלי להביט אחורה קם ועולה למעלה, היא הולכת אחרי. יש אדם אחד בתור. היא עומדת מולי.

השירותים מתפנים ואני נכנס. מהססת, היא צועדת פנימה אחרי. אני נועל את הדלת.

למי שלא היה בפולה, השירותים שם ענקיים, כאילו תוכננו לזוגות מזדיינים, ורק שכחו להרכיב מיטה או כיסא. יש מקום למקם שם ספת יחיד.

אנחנו מתנשקים לראשונה. אני מסובב אותה עם הפנים לראי, אוחזת בכיור. אני מרים לה את השמלה  ומתכופף לנשק לה את הירכיים כשאני מפשיל לה את התחתונים.

"מה את רוצה?"

"אני רוצה שתזיין אותי"

"איך את רוצה את זה?"

"מאחורה, כמו שאנחנו עכשיו"

"תפתחי לי את המכסיים"

היא מסתובבת ומכופפת ברכיים. היא פותחת לי את החגורה והכפתורים, מפשילה לי את המכנסיים ומכניסה את היד שלה מתחת לתחתונים, אוחזת בו. היא מורידה גם את התחתונים שלי לקרסוליים ומכניסה אותי לפיה.

"תעמדי" אני אומר אחרי כמה דקות. מישהו דופק על הדלת מבחוץ ומנסה לסובב את הידית.

היא נעמדת, נגיעה בכתף היא מסתובבת ורוכנת קדימה.

אני מלביש קונדום וחודר אליה.

רבע שעה ואנחנו שוב למטה. על הבאר. הייתי שוכב איתה פה מול כולם אם לא היו עוצרים אותי על זה. האחות מסתכלת עלי ועליה. החבר אומר שהוא לא מרגיש טוב ומסתלק. היא והאחות מדברות בינהן, מצחקקות, מסתכלות עלי.

 

"אנחנו הולכות הביתה" אומרת האחות... "רוצה לבוא".

אני מחייך ומשלם את החשבון.

בנקודה הזו כבר אסור היה לי לנהוג.

אני נוסע אחריהן אליהן הביתה, לגבעתיים, דירה נחמדה. לילה נחמד. שתיהן כל כך קינקיות.

ב 7:30 בבוקר אני נכנס לאוטו ונוסע הביתה. שותה בקבוק מיים, מתקלח והולך לישון.

 

יום שבת 10:30, הטלפון מעיר אותי, חבר מהצבא שואל אם אני רוצה לבוא איתו להפליג על יאכטה. אני קם, מתקלח שוב ויוצא. ההפלגה מנקה לי את הראש. אחרי היציאה מהמרינה הדממנו מנוע ופרשנו מפרשים, עמדתי על ההגה כמעט שעתיים ולא שמתי לב איך הזמן טס. כל כך שקט ונקי בחוץ שאפילו להדליק סיגריה לא בא לי.

 

19:30, אחרי הפלגה ארוכה וכוס קפה במרינה אני חוזר הביתה.

התוכנית: אוכל, טלוויזיה ולישון.

 

כנראה שנרדמתי מול הטלוויזיה. ב 22:00 הטלפון מעיר אותי. 

האחות הגדולה מלפנות בוקר. "קיווינו שתתקשר" היא אומרת. "עוד מוקדם" אני משקר "וחוץ מזה, אני רואה שהסתדרתן לבד". "רוצה לבוא?" היא שואלת. "אני צריך קפה. תפגשו אותי עוד שעה בארקפה בהרצליה... ותתלבשו כמו זונות". "כן אדוני" היא מגכחת, ואני יודע שהן יעשו את זה.

אחרי הקפה שתינו עוד איזה משהו, ועוד איזה משהו,טוב לי להיות בחוץ, לראות אנשים,... וכשהראש מסתובב אנחנו שוב בדרך אליהן. וכל הסיפור המלוכלך הולך ומתלכלך עוד יותר.

 

אני לא זוכר מתי יצאתי ומתי הגעתי הביתה, אני חושב שהשמיים כבר התחילו להתבהר.

אני מתקלח, שותה מיים והולך לישון.

כאמור, ב 11:00 השמש מעירה אותי עם כאב ראש נוראי.

 

תוכניות להיום:

לישון... אבל היום רק התחיל.

 

איך היה סוף השבוע שלכם?

נכתב על ידי טרף קל , 25/7/2004 11:57  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרף קל ב-29/7/2004 15:46
 



לדף הבא
דפים:  

71,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרף קל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרף קל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)