לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Suck My balls..! Bitch shalalalla

Avatarכינוי:  Psycho_Ann=>Bitches

בת: 31

ICQ: 252652533 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

דרכים לעבור דאון.. =/


אוקע קצת נרגעתי מהבוקר.. ><

כנראה שאני אסע אליה מחר..הלוואי..

ואחרי זה..יקרו דברים..*גבות*

מוחעחעחעחע

אני צרכה לעשות עכשיו כביסה כדי שהכל יהיה נקי למחר....

כי אתמול בלילה לא יכולתי לשים וניסיתי לכבס ביד..><

כל הידיים שלי פציעות..OMG וזה כואב..=/

הייתי כ"כ בדאון בבוקר.... >< ורק מקס3> הצליח להצחיק אותי..=)

ממ אז כדי שהמזן יעבור מהר ..שאלון שנגנב מקטיה.. XDD

 

1. שם: אן..(יש כאלה שקוראים לי אנה)

2. תאריך לידה: 25.11.92..קרוב מאוד *ריר*
3. כתובת: חיחיפה.. ><
4. איפה עוד גרת? אוקראינה
5. בית ספר: עירוני ה' כיתת מוגבלים.. ד_ד
6. מזל: קשת הכי סקס
7. מידת נעליים: 37-38
8. גובה: 1.65 נמוכת קומה.. XD
9. מוצא: אוקראינית
10. חיות מחמד: אין =\
11. אחים: 20 אחים ו2 אחיות גדולות ממני ב-30 שנה
12. צבע שיער: חום מזדיין כזה.."-_- (צובעת לשחור או שחור ובלונד פלטינה)
13. אורך שיער: ממ קצר ושובב D:
14. צבעת פעם את השיער? אכן...אבל רק פוני וקצוות..
15. באיזה צבע? אדום D:
16. כיתה:ט'..
17. מצליחה בבית ספר? כן בטח... XDDD
18. תחביבים: מוזיקה,מסן,חברים..^^
19. ריח אהוב: נרות,גשם,בושם נחמד כזה XD
20. איזה שפות את מדברת? רוסית,עברית,אנגלית..רוצה ללמוד גרמנית..^^
21. אוהבת ספורט? לאלאלאלאלא אני פדלאה שמנה
22. איפה נולדת? אוקראינה
23. את בן אדם של לילה או של יום? אני ינשוף..אז תחשבו לבד D:
24. רגישה לדיגדוגים? יאפ...><
25. מאמינה באלוהים? אכן..
26. יש לך כינויים ? יש כמה XD
27. מה הם? ואמפיר(כי מישו אמר לי:" אנה הואמפיר כי יש לי ואמפיר)ו איזבראשיינקה(סוטה ברוסית)
28. יש לך גשר? לא..0_O
29. יש לך משקפיים- עדשות מגע? ניין..D:
30. מה תרצי להיות כשתהיי גדולה?עורת דין..(בחלומות וכאלה..) אולי מעצבת שיער..אחרי מה שעשינו לקטיה יש לי עתיד XD
31. איזה יום היה הכי גרוע בחיים שלך? 13.11.2000
32. מה הדבר הכי מביך שקרה לך? ממ הייתי בת 3 או 4 והשתנתי בספריה ציבוריתXD
33. איזה יום היה הכי טוב בחיים שלך? ממממ....6.10.07 נראה לי D:::::
34. מה הדבר הכי חשוב לך? משפחה וחברים..
35. יש חבר- חברה? לא..מוחעחעחעחעחעחעחעחע
36. ממה את הכי פוחדת? חרקים..><
37. אם היה לך עוד זוג עיניים איפה היית שמה אותם? בגב! XD..מסכימה עם קטיה XD
38. על מה את חושבת בדרך כלל לפני שאת הולכת לישון? ממ ..מפנטזת על אנשים וכאלה XD (טוקיו הוטל בעיקר XD)
39. למה את הכי מתנגדת? ניסויים בבעלי חיים..או כןןן!!!!!
40.לאן את יוצאת? מממ..עכשיו לשום מקום...אולי לדאש או משו..
41.עם מי? דאשה..(?)
42.מי יודע עלייך הכל? דאשה..ואנה.. D:
43.מה סגנון הלבוש שלך? סקיני שחור,חולצה עם איזה דמות(הפי טרי פרינדס נגיד)חגורת ניטים..אולסטר עם סקוצ'ים וציור גולגולת..
חולצה עם שרוול ארוך מעל..תיק מגניב וזהנו XD
44. טעם גלידה אהוב: קרם ברולה..ווניל
45. פרי אהוב: פסיפלורה,תותים ודובדבנים XD אה וגם מנדרינות XD
46.חג אהוב: ..פסח בגלל החופש ופורים כי יש תחפושות מפגרות XD
47. צבע אהוב: שחור,הוט פינק,לבן,תכלת.
48. שם לבת:ג'סיקה,אמילי,נו וכל השמות מחו"ל XD
49. שם לבן: ביל,טום(בלי קשר לט"ה זה שמות ממש יפים),מקס(XD) ממ..זהו XD
50. קבוצת ספורט אהובה: מנצ'סטר יונייטד XD..ראסמי XD
51.תוכנית אהובה: "האי" XD רציני אחלה סדרה ><
52. חבר/ה לאימייל: מממ מזה אימייל ><
53. חיה אהובה: כלבלב D: ונחשים..ראר
54. משפט שאת ממציאה עכשיו: תתפסו על הר הבשיקטש XDDDDDDDDDDDDDDD
55. ספר אהוב: הארי פוטר..שולטט השישי כזה מגניב..(כן קראתי את ה-6 ות'-5)
 ב24 שעות האחרונות...
56. היתה לך שיחה רצינית: נופ..
57. חיבקת מישהו: את מאדר.. XD
58. רבת עם חבר:לא..נראה לי
59. בכית: יאפ.. :(
60. צחקת: חח כע בקטנה
61. גרמת למישהו לצחוק: לא דעת..אם כן אז תגידו לי D:
62. קנית משהו? ממ כן אתמול בשעה הזאת קניתי שוקולד XD
63. הסתפרת? לא..
64. הרגשת טיפשה? יאפ..תמיד
65. דיברת עם מישהו/י שאת אוהבת: אוהבת..( אבל לא אוהבת אוהבת)..אז כן XD
66. התגעגעת למישהו/י? יאפ..
 האם אי פעם...
67.השתמשת בסמים? ג'וינט..נחשב?
68.אכלת קופסא שלמה של אוריאו? יאאאא כןןןןן!!!!!!
69.נזרקת על ידי מישהו? מממ..פעם קטיה רצתה להעיף אותי מהבית שלה XD
70.מישהו בגד בך? תלוי..באיזה מובן
71.נשארת בבית ביום שישי בערב סתם כי התחשק לך? יאפ..
72.היית מאוהבת? לודעת ><
73.ראית את הבית הלבן? כע יש מלא כאלה בחיפה D:
74.ראית את מגדל אייפל? טלויזיה.. ><
75.עישנת? לע..מזה? ><
76.שתית אלכוהול? יש משקה בשם אלכוהול..? איזה מוזר.....0_O
77.עישנת מריחואנה? ג'וינט
78.שיחקת מונופול? כן..
79.ראית טיטאניק? כן..נראה לי 50 פעם
80.נישקת מישהו? כן "-_-
81.התנשקת צרפתית? כן o_o
82.עם מי את רוצה להתנשק? חעחע עם מלא אנשים..ועם ביל XD וטום ועוד כמה ששמם חסוי *האמ האמ*
83.ניסית דיאטה? כן XD
84.ביקרת בארץ אחרת? ממ נולדת בארץ אחרת..
85.צבעת בספר צביעה?"-_-
86.עשית אמבטית קצף?אכן והיה ממש כיף D:
87.טסת? יאפ
88.שטת? XD נופ ><
89.נסעת ברכבת? יאפ............
90.היתה לך תאונת דרכים? לאלאלאלא..למרות שפעם רציתי שתהיה XD
91.רכבת על פיל? לא..אני מפחדת מהם
92.הכנת אתר אינטרנט? כן..XDDD
93.שיחקת בברביות? כן ונהנתי|אדיש|
94.נשארת ערה כל הלילה?מלא פעמים
95.דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להראות יותר נקי?עליתם עלי..><
96.שברת עצם? כן.
97.ראית ג`רי ספרינגר? זה זה המנחה הזקן מהערוץ האמריקאי??
98.דיברת בשיעור? כן.......
99.פחדת מהחושך? לפעמים..אבל בעיקרון חושך זה דבר יפה 3>
100.היית בבית חולים (לא לביקור)? ממ כן.."-_-
101.עשו לך תפרים? לא!בלעט חופריםםםםםםםםםםםםםםםם
102.זרקת מישהו והתחרטת על זה? לא
103.יצאת עם יותר מבנאדם אחד באותו זמן? לא
104.שיקרת? כן
105.נעצרת על ידי המשטרה? חקירות נחשב??
106.נרדמת בשיעור? כןןןןןןןןן
107.השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה? מלחמות אוכל  וכאלה...0_O
108.פגשת סלבריטי? אמג כןכןכןכןכ עם ביללללללל3>>>>>>>> וטוםםםםםםם שנגעתי בוווווו D::
109.עברת על החוק? מלא..
110.אהבת מישהו כל כך שזה גרם לך לבכות? ממ לא><
111.שנאת את עצמך? זה שגרה יומית..
112.נשבר לך הלב? אי אפשר לשבור אותו..><
113.שברת למישהו את הלב? XD עכשיו אפשר..
114.רצית להרוג מישהו? מלא פעמים ככה עם איזה נבוט בראש XD
115.נפלת מכיסא? כע בשיעור "-_-
116.נתת למישהו שוקולד? ממ כן..אם יש לי משו איתי ואנשים ליד אני מכבדת..לא שמנה כמוכם
117.הלכת מכות? כן..ולא פעם אחת..
119.הריח השנוא עלייך? ריח של רגליים מסריחות כאלה XDD
120.מה הקללה האהובה עליך? בלעטטטטטטטטטט(עם ל' ממושכת),י'בן זונה.כוסעמק,ס'עמק.ביץ'
121. משפט לחיים: אני חושבת..."תחיה כל שניה" יענו תעשה חיים כל שניה חעח
122. לפני המוות: למצוא את מקומי ולהיות מאושרת..
 
בחסות דאשה....*תמחה לי כאפיים*


 
דביבון דלביוב..XD
 
ביי ביצ'ס!
נכתב על ידי Psycho_Ann=>Bitches , 19/11/2007 13:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של †Not alonE† ב-21/11/2007 23:28



5,979
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPsycho_Ann=>Bitches אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Psycho_Ann=>Bitches ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)