לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Suck My balls..! Bitch shalalalla

Avatarכינוי:  Psycho_Ann=>Bitches

בת: 31

ICQ: 252652533 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אדון חורף.


אחחח סתם XD

אז..

גשם.עננים.קור.רוח.חורף..

אני לא יצור של חורף..

אני גם לא אוהבת להתלבש כמו בצל..

עם כל השכבות האלה..ממש כמו בצל "-_-

החורף הזה כ"כ משעמם..><

הוא משעמם תמיד..אותו הקור, אותו הגשם..

והדכאון שתמיד בא עם מר.חורף..

אני שונאת את התקופה הזאת..

אני אוהבת את האביב..כשהכל מתחיל לפרוח D:

הריח של הטבע..תקופה טובה.

אתמול שלשום..היה משעמם תחת >< יצאנו אני אנקה דאש ואנדריי "-_-

ואנקה צבעה לבלונד עם פסים בורדו\אדום D:

איזה יופי..תתחדשי 3>>

ואין שום דבר מעניין...

מחר סינימטק D: אנחנו מתכננות להשאר עד הבוקר XD

יהיה נחמד..

אוףף כ"כ רציתי שרוקי תגיע..אבל כוסעמק אין רכבות ביום שבת >< ארגגגגג

ואני גם לא באתי אליה בסוף..ולא נסענו למקס "-_- חרא (תבואו לחיפה פדלאות XD)

ולכל הלא מעודכנים..רוב הסיכויים שאני עוברת לקריות..

קרית מוצקין הכי בולטת..וכן, לא אכפת לי..אולי אני אמצא את עצמי שם..

כמובן שאני לא עוברת בצפר..ואני אגיע לחיפה כל יום..אימא תקנה לי חופשי חודשי וכאלה..

יהיה טוב D:

אני באה למפגש ט"ה 100%..אז מי רוצה שידבר איתי =)

אני ורוקי מביאות קונדומים וננפח אותם XD ונבריח באוויר...

אני מקווה לפגוש את כולללםםם..

וגם את מור..שגרה איתי באותה העיר "-_-

-

ונסים בנימה אופטימית זו..

סייאה ביצ'ס D:

נכתב על ידי Psycho_Ann=>Bitches , 22/11/2007 08:56  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ka®iNa™ ב-26/11/2007 14:54



5,979
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPsycho_Ann=>Bitches אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Psycho_Ann=>Bitches ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)