לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Suck My balls..! Bitch shalalalla

Avatarכינוי:  Psycho_Ann=>Bitches

בת: 31

ICQ: 252652533 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

חזרתי מבית חולים..=/


טוב..-לא-

אללה עדכון..

לא נכנסתי לישראבלוג שנה.. ><

נפל לי האינטרנט..בוהו ><

אני אצל אנקה..וגם דאש פה.. ואלכסיי המוכה XDDD

נמנמ..אלכסיי,הביא לי 20 ש"ח XD מוחעחעחעחע אני עשירה

נקנה וודקה.

אנקה קנתה מצלמה, אז אנחנו מצטלמות כל שניה כמו זונו8ת מצלמה XD

__

נמנמ.. משהו חשוב:

 

רוקייי

כ"כ המון מזל-טוב.(באיחור)

אני כ"כ אוהבתך =))

הרבה בריאות ועושר ושמחה 33333>

את ילדה כפרע!

ואני 3> אותך!

 


 

קטקה שלי:

את החברות היותר טובות שיש לי!

אני תמיד יכולה לסמוך עלייך,ולא משנה מה!

את אחד האנשים היותר יקרים לי בחיים האלה..|מסמיק|

אז..הרבה בראיות,אהבה,הצלחה

ותשארי כמו שאת!

אוהבת אותך מפה ועד אין סוף!

 

so..Bay losers xD

 

נכתב על ידי Psycho_Ann=>Bitches , 30/11/2007 19:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של †Not alonE† ב-2/12/2007 10:44



5,979
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPsycho_Ann=>Bitches אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Psycho_Ann=>Bitches ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)