לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על אקזיסטנציאליזם ובתי שימוש


הגות ורוח במוח חולה - תענוג לכל מעיינת וקורא

Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איזו בחורה מסכנה


אני האיש שדוחף את היד אל החרא

אני האיש שפותח סתימות

אני האיש שרץ מול אש מקלעים צולבת

אני האיש שמנקה לכם את הרחוב

 

אני איגור

אני אפטאמו

אני איסמעיל

אני האיש בעל ידי הפחם

אני נהג האוטובוס של החיים

 

אני יכול להיות הומו

אני יכול להיות אישה

אני יכול להיות משורר אקספרסיוניסטי שלובש שמלה שחורה

אבל אני לא גר בתל אביב

 

אני פועל שחום עור

אני גר בבת-ים

או בטבריה

או בעכו

אני גר בפיצוצייה שבקצה רחוב הרצל

ועם הנובלס והכרס השעירה

אני רואה את העולם חולף מולי

וצוחק בקול גדול

 

אני צוחק על הזבל ועל השתן ועל הגועל

ועל המוכרת הענייה שבפיצוצייה

איזו בחורה מסכנה

ברוסיה היא הייתה דוקטור לפיזיקה

ועכשיו היא מוכרת סיגריות לבני חמש-עשרה

וקוראת לזה חיים

 

נכתב על ידי , 24/1/2015 20:00   בקטגוריות אבסורד, אידיאליזם, אנושות, בדידות, גזענות, מרד, ניצול, צדק, ציונות, קיום, שוויון, שירה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר ילדים לא לילדים בשניים וחצי חלקים


הבחור

פעם מזמן אהבתי בחורה

בוקר אחד לא התעוררה

אירגנתי בשבילה לוויה מכובדת

הקמתי עליה מצבה מפוארת

לשבעה הביאו פשטידות ועוגות

חשבתי עליה ימים ולילות

 

פעם מזמן אהבתי בחורה

בוקר אחד לא התעוררה

חשבתי עליה ימים ולילות

כל תמונה על הקיר עשתה לי לבכות

עד שבאה השכנה עם החזה הגדול

חיבקה אותי חזק כך שהרגשתי הכל

התכופפה לעברי ובשקט אמרה

'תהיה חזק, שכן יקר, זה באמת לא נורא'

 

הבחורה

היה לי אהוב מכל אהובים

היה לי חייל של מאות ליטופים

בכל הלילות היה רק שלי

 

אהבתי אותו עד בכי, עד צחוק

הוא היה לי הכל, גם מר גם מתוק

בכל הלילות היה רק שלי

 

לא רציתי אותו לעזוב כך פתאום

אךבלילה אחד עלה לי החום

בכל הלילות היה רק שלי

 

בבכי רב הוא חפר לי את הבור

בטח חזר כבר לחלום ולנחור

בכל הלילות היה רק שלי

 

עכשיו לא אדע אם עוד חי הוא או מת

אם היה רק חלום או שאולי באמת

ואם בכל הלילות יישאר רק שלי

 

השכנה

ואני רק באתי לנחם

לא חיפשתי את האבל לקלקל

ועכשיו, חמש שנים אחרי

אני והוא

כדת משה וישראל

נכתב על ידי , 2/1/2015 16:05   בקטגוריות אבסורד, אהבה, גזענות, מוות, קיום, שירה, צדק  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיר עבות


הו חברון

לעת יורד בך הלילה

אני שוב נפחד ומתבודד

וקצת נרעד ומסתודד

עם כל מי שדיבר עלייך בחייו

 

הו חברון

לעת שקט בין כתלייך

אני נמהר ומסתתר

ומתגלה לכל עובר

המים בחלון זורמים, סמיכים כמו יין

 

אני נכנס אל האמבטיה

מחפש בה את הדת

ידעתי שאני לבד

כשהתנ"ך שלי נפל

רציתי לבקש סליחה

אך לא ידעתי מי חטא

אולי אני או אלוהים

תבין, אולי זה גם אתה?

 

הו חברון

לעת נשטף בך השחר

אני יוצא אל העמדה

חמוש קסדה ומסיכה

אני לא הטוב ולא הרע, אז אל תביט בי

 

הו חברון

לעת נזרקת בנו אבן

שוב את מתגלה

כל-כך שפלה ואצילה

אני רוצה אותך איתי,

אני רוצה את העולם!

 

אני נכנס אל האמבטיה

מחפש בה את הדת

ידעתי שצריך לשטוף

את כל הגשם והבוץ

מתוך חורי ניקוז קטנים

שמסתירים את השבילים שלך

חברון, אהובתי

אני רוצה אותך איתי

 

ומי האיש אשר שירת העשבים בליל שבת

תחשוף אותו מתחת לפחדים

מי סר מרע, מי רע בכלל, נשארנו רק אני ואת

חברון, תפשיטי לי את הבגדים

נכתב על ידי , 14/1/2012 19:05   בקטגוריות אבסורד, אהבה, אידיאליזם, אלוהים, אלימות, אמונה, אנושות, גזענות, הגשמה, המאה העשרים, יהדות, מלחמה, מרד, צדק, ציונות, קיום, שוויון, שירה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעומר ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עומר ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)