לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על אקזיסטנציאליזם ובתי שימוש


הגות ורוח במוח חולה - תענוג לכל מעיינת וקורא

Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

במקום שאליו אני הולך


במקום שאליו אני הולך

הלכו רבים כבר לפניי

השאירו בור, השאירו סלע

קיר שמות דומם וחי

אני רואה את צעדיי

אני רואה את צעדיי

בהם טבוע דם אחיי

 

במקום שאליו אני הולך

היו נשים, היו גברים

קולם הולך ונעלם

ונותרתי רק אני

אני חובש את הקסדה

ומתקדם ברעדה

בשני טורים אל גורלי

 

היה לי חבר

היה לי אח

הושיט לי יד כשצרח

היה לי חבר

היה לי אח

נותרה רק אבן לרגליי

והוא הולך לי ונשכח

 

במקום שאליו אני הולך

הולך איתי המון העם

אוחזים ביד אחת בדגל

ובשנייה איבר מינם

השביל מואר, מוצף בדם
אני עומד מולו דומם

ואין כבר דרך חזרה 

נכתב על ידי , 26/2/2015 09:39   בקטגוריות אבסורד, אידיאליזם, אנושות, זיכרון, מלחמה, ציונות, שירה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עץ הדר


בלילה חלמתי שאני תרנגול
הולך בקרחת של יער
חלמתי שאני קלמנטינה
מתקלף עד שלא נשאר בי דבר

הייתי משנה הכל
אם הייתי יודע לאן ללכת
כמו בבוקר ההוא שאמרו לי שהמג"ד נהרג
והייתי תקוע בעמדה כמו עץ הדר בחורף
עומד בגשם ומסתכל
איך הוא זורם בחזרה אל הים
איך הפירות נופלים על הארץ
נרקבים
והופכים לאדמה
נכתב על ידי , 14/2/2015 20:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עקידה


לא מבין את התשוקה
לא מבין את הרגש
פעם הכל היה בהיר כמו שמש
היום הכל עכור כמו ים

מה קרה בנסיעה הזו בנגמ"ש
כשהיד שלי נגעה בשלך?
איזה שד התעורר בי פתאום
איזו מפלצת פתאום התגלתה

לא מבין כלום
מסתכל על עצמי במראה
ורואה את הגר ואברהם עושים אהבה

לא מבין דבר
מסתכל על עצמי דרך חלום
ורואה את יצחק על הר המוריה
נכתב על ידי , 1/2/2015 09:12   בקטגוריות אהבה, אבסורד, בדידות, יהדות, קיום, שירה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעומר ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עומר ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)