לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Elusive Thoughts That Are Becoming Faceless


Every belief, every considering something true is necessarily false because there is no true world


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

משמעת עצמית - חלון למישור אחר.


כשאני עוצם את עיניי...

 

חיבורים עצביים מתעצבים מחדש, ניורונים מתחברים לרשת עצבית על חושית.

הצבעים והצלילים מתמזגים, המגע והריח מתאחדים.

אני חש את התווים הירוקים מרקדים בקצות אצבעותיי, זה מזכיר לי מאוד את הריח של הסתיו.

איורים מלודיים במיוחד מצטיירים על ידי ציוצי הציפורים, והרקיע נבלע כולו לתוך אוזניי.

הסימפוניות של האוקינוסים מלטפות את עורי, ואני משותק כליל מיופיהם של הנחלים הזורמים בהרמוניה לרגלי.

 

שט אני ברחבי היקום ללא שום אמצעי תחבורה, אני שוקע לתוך המישורים של הטרנסנדנטלי בלי תזוזה.

סטטי אך קינטי, מפליג אני אל תוך הלא נודע בתודעה מלאה.

אופוריה משתלטת עלי כשאני שואב את העוצמה לעצמותיי, בעיניים עצומות רואה אני את העולם זורם בורידי.

 



 

 

 

נכתב על ידי , 15/3/2008 02:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 36

MSN: 

תמונה




4,772

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArt of Sombre Ecstasy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Art of Sombre Ecstasy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)