לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שומקום



כינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

נמאס


האמת שזה בלוג נורא ישן ואין לי כוח לשנות עיצוב או שם או משהו

רק לכתוב כאן מה אני מרגיש

 

אני עכשיו בצבא, והאמת חרא לי

ולא חרא במובן של "אוי איזה חרא זה צבא" אלא חרא בנפש

אני לא יכול יותר להשאר שם, אבל אמא שלי לא מוכנה לשמוע על לצאת מהצבא..

אני חוזר עכשיו ממסיבת הפתעה לאמא שלי וכבר הספקתי לריב איתה על הנושא הזה.. איזה כיף

אין דבר יותר נורא בשבילי מלקום בבוקר לצבא/בצבא ואין דרך להסביר למשפחה את זה

הם חושבים שזה סתם שביזות/דיכאון זמני אבל זה לא וכבר אין לי כוח להתווכח ולהסביר

אני רק רוצה לצאת משם

ולמרות שהגשתי בקשה למקום יותר טוב אבל יותר קשה, אני לא באמת מאמין שיהיה לי טוב שם

כי בסופו של דבר הצבא זה מה שגורם לי לכל הדיכאון הזה ולמרירות ולבכי (כן, לוחם בצהל בוכה כמו ילדה)

ואין לי כח לזה כבר

פשוט ויתרתי לעצמי ועל עצמי

 

נמאס לי

נכתב על ידי , 20/3/2011 02:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיון ב-26/3/2011 13:54



1,750
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לidi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על idi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)