לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לרקוד עם מלאכים


בגולת עיר המלאכים, במרחק אוקיינוס או שניים מהמזה"ת המהביל, קורים דברים. חלקם משונים, חלקם משעשעים, חלקם אפילו - למה להכחיש - אמיתיים (למחצה). הוליווד טרם קנתה את זכויות הסרט, אך זוהי רק שאלה של זמן, אולי כסף, לפני ששפילברג ירים לח"מ טלפון (או לא).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

נשים


תהרגו אותי אם אתם מוכרחים, אבל אני אוהב נשים.
אני אוהב נשים מכל הסוגים - קצרות וארוכות, חטובות ועגלגלות, יפות, יפות יותר ואלו שנמצאות בשלבי מעבר מברווז לברבור.
נשים כמעט ללא יוצא מן הכלל הן יפות, או שאתה חף מכל דמיון.
אני אוהב נשים.
אני חושב שנשים זו המצאה גדולה, אולי ההמצאה של האלף.

הן מריחות טוב ושעירות פחות מאיתנו, המין המכוער. בעוד שאנו נולדים עם פרווה הן מעדיפות לקנות אותה. הן עגלגלות ומקומרות במקומות הנכונים, רגישות ומתחשבות, אלא אם כן זהו הזמן המסויים בחודש, בו מותר להן עפ"י חוק מנדטורי לירות - לאחר עינויים קשים - בכל מי שחוצה את דרכן.

יש להן את הציוד הנכון, וכל שקע אצלן מתאים לבליטות אצלנו. הן מתהדרות במחשוף ממגנט, נועלות נעלי עקב שגורמות לי להחסיר פעימה וגורבות גרבי ניילון סקסיים שמזרזות את בלוטות הרוק שלי. המהדרות במצווה מוסיפות תחרה וביריות גרב, שיכולות לעשות לנו קצר במוח ולהזרים כמויות דם מסחריות מהראש למקום (הרבה) פחות חכם. וחוטיני - עוד לא דיברתי על חוטיני - שבמקומות מסויימים שוקלים להוציא אותו מחוץ לחוק. הנה, גם עכשיו אני מתקתק בידיים רועדות כשאני מנסה לשחזר בדמיוני את החוט נעלם אי שם, במקום המזמין ההוא, וחוזר וצץ בגן העדן.

ישנן גם שמועות, די פרועות אם להודות על האמת, שיש להן - לנשים - שימושים נוספים מחוץ למין (ובנוסף למין פרוע, מין בלתי חוקי, מין שרק הבעל שלה לא יתפוס אותך, ועוד). יכול להיות שכן, ובהזדמנות ראשונה אולי אחקור את הנושא לעומק, אם לא תהיה אף אישה בסביבה ואוכל להתרכז, ולו לשעה קלה, במחקרים תפלים.

הטבע (או אלוהים, אם עוד לא נפרדתם מהכיפה) עשה איתנו חסד והמתיק לנו את הגלולה המרה - הסיוט ששרלטנים קוראים לו החיים הטובים. הוא המתיק לנו את העונש, ושלח לנו נשים. הרבה נשים. מכל הסוגים והמינים, כדי שנוכל לבחור. ואם בפעם הראשונה (או האלף) זה לא הצליח - תמיד נמצא אחת שעוד לא ניסינו, שתוכל (וגם תסכים, למרבה התדהמה) לחלק את חייה עם היצור הדוחה הזה. זה שחלקנו, מחוסר ידע ובורות עמוקה, קוראים לו גבר אמיתי ולמרבה המבוכה מתהדרים בתואר, תוך טפיחות קולניות על חזה שעיר.

ואני מוכן לעשות הרבה עבורן - להסתכל בהן בעיני עגל כשאני מדקלם עבורן את הליין מהסרט התורכי האחרון, להזמין אותן לכוס קפה גם אם זה על חשבונן, להגיש להן שושנה משומשת ביום ההולדת.

כי אני - אם לא אמרתי את זה קודם לכן - אני אוהב נשים. אני מעריץ נשים. אני חומד אותן, ומשתוקק אליהן.

אני אפילו מוכן לוותר להן אם הן קטנוניות ומתעקשות על דברים מגוחכים - כמו לא לצאת עם אחותה, לחזור הביתה כל לילה, ולעשות ילדים רק במסגרת המשפחה. מה לעשות, הטבע ייצר אותן באופן שונה, והן מגיבות לפעמים באופן מוזר. הן, למשל, חושבות שיש דרך אחרת, טובה יותר, מלהכות עד זוב דם את זה שחתך אותך בכביש, הן איטיות משהו בשליפת סכין קפיצית בסכסוך בין שכנים. אבל, כזכור, הטבע פיצה אותן על חסרונות אלו והעניק להן יתרונות אחרים, כמו השאיפה המרתקת להתמרח בצבעי מלחמה שלא היו מביישים ראש-שבט אינדיאני - אדום על הצפורניים, כחול על העיניים, צהוב על הראש, ועוד.

אני אוהב נשים - בבודדת או בצרורות, בימי חול ובחגים. אני עורג אליהן וחושק בהן, רץ (ונופל) אחריהן, מתבזה למענן. אני מת על נשים רוב ימות השנה, בחורף ובקייץ, וקל וחומר בעונות המעבר.

אז איך זה, תגידו לי אתם, איך זה שגם הלילה אני ישן לבד?
נכתב על ידי , 2/2/2006 13:08  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבא של מאיה ב-4/2/2006 18:37



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבא של מאיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבא של מאיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)