לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לרקוד עם מלאכים


בגולת עיר המלאכים, במרחק אוקיינוס או שניים מהמזה"ת המהביל, קורים דברים. חלקם משונים, חלקם משעשעים, חלקם אפילו - למה להכחיש - אמיתיים (למחצה). הוליווד טרם קנתה את זכויות הסרט, אך זוהי רק שאלה של זמן, אולי כסף, לפני ששפילברג ירים לח"מ טלפון (או לא).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

בלדה לבלוגר


הבקר קמתי וצחצחתי שיניים. שמתי לב שהמשחה עומדת להגמר. וואו - איזה בעסה, אני חייב לקנות חדשה. תזכירו לי בתגובות שלכם, בבקשה, שאני צריך לקנות משחת-שיניים. אני סומך עליכם בנושא, מתוקים שלי.

אח"כ נסעתי לעבודה. אני לא אוהב את העבודה שלי, אבל אני צריך את הכסף. נכון שזה עצוב? לדעתי זה קורע לב. טוב, מתוקים, לא התכוונתי להרוס לכם את היום, ואני כבר עובר לנושא אחר.

אחרי הצהריים נסעתי למכבסת הניקוי היבש להוציא את הבגדים שמסרתי לניקוי. היו שם שש חולצות, שלושה זוגות מכנסיים, ז'קט אחד ושני סוודרים. אז כמו שאני מכיר אותכם אתם בוודאי שואלים - איפה הלבנים, הטי-שירטס? שיואו, אתם כאלה מצחיקים. כבר הסברתי לכם שאת כל אלו אני עושה במכונה, אצלי בבית. כמה פעמים אני צריך לחזור על זה כאן?!

אגב, ליד הניקוי-יבש ישב הומלס. הוא היה מלוכלך ולבוש בבגדים קרועים, וקיבץ נדבות בכוס פלסטיק. וואו, איך נשבר לי הלב כשראיתי אותו, וחשבתי עליכם, כמה אתם עצובים איתי בשבילו. נתתי לו דולר, והרגשתי טוב. אגב, את הדולר נתתי גם בשמכם, עמוק בלב, מבלי לומר לו דבר. אני יודע שעכשיו אתם רוצים לחבק אותי. הנה, אני פותח ידיים ונותן ל-כ-ו-ל-ם חיבוק.

כשנסעתי משם חשבתי על המילה "הומלס". מצד אחד "הום" זה בית, אז זה אומר שיש לו בית. אבל מצד שני "לס" זה (ככה אני חושב) אין. אז איך זה שמצד אחד יש לו בית (הום) ומצד שני אין לו (לס). אני בטוח שאתם מבולבלים כמוני. טוב, אנגלית זו שפה של הגויים, וידוע שהגויים לא חכמים כמו היהודים. נכון שכף לנו שאנחנו כולנו יהודים? שיואו, איזו צמרמורת עוברת לי עכשיו בגוף, ואני מרגיש שזה זמן לחיבוק. אז הנה - חיבוק-בוק-בוק לכולם.

בערב הלכתי לשרינק שלי. ספרתי לו, כמו תמיד, על כל ההרפתקאות המרתקות והמחשבות הכי עמוקות שלי. הוא הקשיב כדרכו אבל הפעם הפסיק את הפגישה אחרי עשרים דקות. הוא אמר לי שהוא לא יכול יותר, והציע לי מאה וחמישים דולר אם אבטיח שלא אחזור אליו. לקחתי את הכסף כי היו לו דמעות בעיניים ולא רציתי לפגוע בו. גם חיבקתי אותו, אבל אז הוא התמוטט נפשית ויצא מהחדר בריצה תוך שאגות בהונגרית. נורא מוזר, לא? הוא מזה נראה לי מצוברח. אולי אני אחזור אליו בשבוע הבא, לעודד אותו.

משם נסעתי לסופרמרקט כי רציתי לקנות כמה דברים - עגבניות, מלפפונים, בצל, גזר, חסה וצנוניות. בחיים לא הייתם מנחשים מה אני מתכוון לעשות עם כל זה. שיואו, אתם ממש מצחיקולים, אין לכם מושג. טוב, אז אני לא אחזיק אותכם במתח - אני הולך לעשות סלט ירקות. כן, כן - מה ששמעתם.

לפני שעה עשיתי דוש, חפפתי ראש ושיניתי את הפס בשיער מצד מימין לשמאל. לא, זה לא אומר שומדבר על הדיעות הפוליטיות שלי, יקרים. אני עדיין מקווה ששלושת המפלגות הגדולות תקבלנה כל אחת 50% מהקולות וככה תהיה לנו ממשלת אחדות, בראשות אביגדור ליברמן ממר"צ. נכון שממשלת אחדות תלכד אותנו? אני מרגיש כ"כ מלוכד וקרוב אליכם, ואני מחבק אותכם חיבוק גדול.

טוב, אני הולך לישון. עבר עלי יום ארוך ומרתק, ואני שמח שעידכנתי אותכם בכל מה שעבר עלי. אני יודע שאתם צמאים לעוד מידע, ואני מבטיח לשתף אותכם גם מחר בהרפתקאותי השונות ומשונות. כי בשביל זה יש לי את הבלוג, לחלק איתכם את מה שקורה לי, ואני מתכוון לכל מה שקורה לי. אני יודע שמחר בבוקר אמצא כאן אלפי תגובות, ומליון חיבוקים ונישוקים. גם אני אוהב אותכם. הנה, אני לא רק מחבק אותכם אלא גם מנשק - מואאאאה - את כולכם, מתוקים.

אגב, תזכירו לי בתגובות, בבקשה, לקנות משחת שיניים.

לילה טוב.
נכתב על ידי , 5/2/2006 11:50  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבא של מאיה ב-21/2/2006 18:29



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבא של מאיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבא של מאיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)