לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NoName


Give me my life back


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

Like every nghit..


 

 

יאללה צריך להתקדם לכיוון הזה...

רק קודם צריך לקום..

הינה אני קמה

שניה יאנה.. תרימי ראש..

איכ איכ איכ!

תורידי אותו חזרה! זה עושה בחילה!

אוף.. נו אני חייבת לקום..

איך לעזזל אני קמה?!

נוח לי לשבת ככה..

אני לא רוצה לזוז.. אני אקיא!!

לא רוצה להקיא!!

 

אואי איזה חמודה היא הביאה לי מים..

שיט.. איך אני אשתה את זה.. אני צריכה לזוז

טוב נו הינה הינה..

אוווו! איזה מים טובים...

זהו זהו נראה לי מספיק..

שאני לא אקיא בטעו בכוס..

אני חייבת לחזור למצב שישבתי בו אחרת אני אקי..בעעעע

 

איכ! זה כמעט יצא דרך האף!

יואווו אני אני שונאת את זה..

 

טוב שמעי.. תתקשרי לאמא שלי שתבוא לקחת אותי

05447....

אואי שיט

זה שלי..

רגע כעכע

לאלא אני לא זוכרת ת'מספר של אמא

שיט

טוב נו אני הולכת לישון

לאלא יאנה לא להרדם

שיט אני לא יכולה

לילה טוב :)

נכתב על ידי , 2/10/2009 20:10  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קרולינה ב-23/10/2009 09:33



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה




26,733
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyanot אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yanot ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)