לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

תמונה אחת שווה אלף מילים


הצצה קטנה לחיים שלי, לרוב אני מתבכיינת גם כאן וגם במציאות, כאן שופכת את הלב, אף אחד חוץ מאדם קסום קטן, לא יודע על המחבוא והבריחה הקטנה שלי, כך שהכל או כלום.

כינוי:  בלונדינית מזויפת

בת: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

לאבא


כבר שנתיים עברו מהפעם האחרונה בו נישקתי אותך,

כבר שנתיים עברו מאז שדברתי איתך,

כבר שנתיים עברו מאז שליטפתי אותך,

כבר שנתיים עברו,

אבא,

כבר שנתיים שלירון מיקה ורועי גודלים בלי סבא,

שומעים את הסיפורים על הסבא החזק שאהב אותם כל כך

הביא להם ממתקים ומתנות בסתר כדי שלא נראה שאתה מפנק יותר מדי.

אבא,

כבר שנתיים שהלב שלי כואב, שבור

כל צעד שלי בדרך אני חושבת, מה היית אומר.

אבא,

כבר שנתיים שאני בוכה מדי לילה מהגעגוע אליך, מהשיחות

מהעידודים, החיזוקים.

אבא,

כבר שנתיים שלא אמרתי את המילה אבא,

אומרת בלשון עבר כדי להראות שאני חזקה.

אבל איך אפשר להיות חזקה כשאבא שלי לא לצידי.

אבא,

כבר שנתיים שאני סובלת מהסיוטים מבית החולים,

חס וחלילה עליך- אלא על הדרך, על צורת טיפול שלא נראת לי.

אבא,

אתה שלי, ולא משנה כלום תמיד אתה תהיה רק שלי.

אבא! אני אוהבת אותך כל כך רוצה לגעת בך פעם אחרונה, לדבר איתך, להסביר לך

אבא, אני אוהבת ומתגעגעת

שלך, ורק שלך

סיון

 

נכתב על ידי בלונדינית מזויפת , 12/10/2008 23:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלונדינית מזויפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלונדינית מזויפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)