לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


!!!SKATE OR DIE, BITCHES

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

תשובות לשאלון השבועי


מתי פתחת את הבלוג שלך? האם זה היה בעקבות אירוע מיוחד?
פתחתי ב-7/1/06, מתוך שיעמום ובגלל שחברה שלי פתחה בלוג גם, וזה נורא עניין אותי.
זה משהו להקיע בו.....

האם הבלוג שלך אנונימי ומלא מיסתורין? מדוע?
לא ממש.
כל החברים שלי יודעים על הבלוג שלי.
אנשים שקוראים את הבלוג שלי יודעים מה הגיל שלי, התחביבים שלי, עיר מגוריי, מוזיקה שאני שומעת, סרטים, ספרים ושמות של האנשים הקרובים אליי.

האם את נוהגת להזמין אנשים שאת מכירה לבלוג שלך?
בטח!
את חבר שלי, את החברה הכי טובה שלי, ו....טוב. אלה הם בערך העולם שלי :).

האם הכרת מישהו דרך הבלוג ונפגשתם במציאות?
לא.
אבל דרך פורום סקייטבורד באתר אדרנלין, נפגשתי עם החבר שלי.
הכל התחיל ברצון שלי להפגש עם מישהו מחולון שילמד אותי תרגיל בסקייט.

האם את נוהגת להגיב בבלוגים אחרים, או שאת נמנית על הקוראים השקטים? האם אי פעם כתבת דברי נאצה או ביקורות קוטלות כתגובה בבלוג של מישהו אחר?
אני מגיבה מדי פעם, אבל רק על פוסטים שיש לי מה להגיד על הנושא שלהם.
אני לא כותבת דברי נאצה, כי אין לי שום סיבה. אם יש לי משהו שלילי להגיד, אני אומרת בצורה של ביקורת בונה.

האם הורייך או בן זוגך יודעים על קיומו של הבלוג שלך? האם הם קוראים אותו?
חבר שלי יודע על הבלוג, וקורא אותו.
אמא שלי לא יודעת על הבלוג, אבל אני לא מסתירה אותו או משהו כזה....

האם אי פעם השתמשת בבלוג כדי לספר משהו למישהו שידעת שקורא אותו, כי לא יכולת להגיד לו/ה את זה ישירות?
ממש לא. אני ישירה וכנה.
אס.אמ.אס., טלפון וכל התקשורת שהיא לא פנים מול פנים לא הולכת אצלי כדי להגיד משהו.

האם צינזרת דבריך בבלוג מחשש לפגוע במישהו ספציפי שקורא אותו, למרות שמאוד רצית לפרוק רגשותייך?
אממממ... לא עד כמה שאני יודעת......

האם את כותבת את הבלוג בשביל עצמך (כיומן אמיתי), או בשביל לבדר את הקוראים?
גם וגם.
אני כותבת דברים. מי שרוצה- שיקרא.
אני כותבת על על מוזיקה, סרטים וכל מיני דברים כאלה שאני ממליצה. ולפעמים אני כותבת על החיים שלי.

האם היית מגדירה את עצמך כמכורה לבלוגים? אם לא, אז איך היית מגדירה בלוגר מכור?
אני לא מכורה לבלוגים.
איך אני מגדירה?
אחד שנמצא רוב הזמן שלו על המחשב, קורא המון בלוגים, ומגיב המון.....

נכתב על ידי , 12/5/2006 20:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,338
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsimply jamie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על simply jamie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)