לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צרות טובות


צרות טובות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

לא מתקרב לחרא הזה!


שמע, אני לא מתקרב לחרא הזה! כן, אני יודע, זה נמצא בכל מקום וכבר אי אפשר להסתכל על זה כעל מן תופעה חולפת, ובכל זאת אני אעשה הכל כדי להמנע ממגע עם זה. מה אני יודע מה זה עושה לגוף שלי?! לא רוצה להגיע לגיל מבוגר ובקושי לתפקד. לא מתאים. דע'לך שיצא לי לראות אנשים במצבים קשים. כאלה שרק לפני כמה דקות קיבלו מנה - ועכשיו מתקשים ללכת. "יאללה, ביג פאקינג דיל!" הם אומרים לי..

אנשים! תתעוררו! אפשר להנות מהחיים גם בלי לקחת חלק בעסק הכבד הזה!

 

 - (מרואיין אנונימי מטיף נגד תעשיית הג'אנק פוד)

נכתב על ידי , 24/11/2007 23:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 37




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTingumy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tingumy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)