לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

השמיים הם לא הגבול.



Avatarכינוי: 

בן: 31

ICQ: 201666958 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

תודה שאת קיימת !


"אולי זה אני

או שאולי רק נדמה

ואולי השתנה בי הכל

מי שמושך בחוטים

תפסיק למשוך רק ממני

כי כבר נמאס לי נמאס לי לסבול !

 

אבל את את לא  נותנת לי ליפול

לא את לא נותנת לי ליפול

ושתי עיניי דומעות

עד שאני לא יכול לראות עודדדדדד....

 

ואני או שאולי רק נדמה

ואולי לא הספקתי הכל

גם זה קורה לפעמים ולפעמים זה קורה לי

אז נמאס לי נמאס לא יכולללל

 

אבל את את לא נותנת לי ליפול

את לא נותנת לי ליפוללללל ושתי עיניי דומעות

עד שאני לא יכול לראות עודדדד לאאאאאאא.... "

 

לא סתם העלתי את השיר הזה.

יש ילדה שהיא כל כך חשובה לי מאז שהכרתי אותה..

החזקתי את זה בבטן המון זמן, למעשה, מאז שהכרנו.

לא האמנתי שפגשתי את הילדה הכי מדהימה בעולם, הכי מתחשבת, הכי תומכת, פשוט הילדה הכי הכי הכי אוהבת בעולם !

אין מילים לתאר אותה, את כמות ההשפעה על החיים שלי, על ההחלטות שלי ועל ההשקפה שלי על החיים.

אני מודה לאלוהים על זה שהפגיש בינינו..

לא האמנתי שהיא תשפיע לי על החיים בצורה שכזו.

בהתחלה לא התחברנו אחד לשני... לאחר שהכרנו אחד את השני הבנתי שנפל בידיי אוצר גדול.

אם על כל פעם שגרמת לי לחייך הייתי מקבל שקל, הייתי עכשיו מילארדר.

אני מפחד לאבד אותך.. או שננתק קשר.. את מאוד חשובה לי.

כל השיחות שלנו, הצחוקים שלנו, הבכי שלנו, זה כל פעם גורם לי לחייך ולהבין עד כמה שאני אוהב אותך.

טוב שיר, זאת את שא נותנת לי ליפול (:

מאמי שלי אני כל-כך מעריך אותך ואת הדאגה שלך פולנייה שלי (;


אש לא !?

 

 

 

נכתב על ידי , 4/3/2008 19:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-9/4/2008 17:40



4,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאווווור (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אווווור (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)