לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


אוהבת טבע בעלי חיים וכל מה שקשור למיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית בבלוג אכתוב את מחשבותי על החיים ומידי פעם גם סיפורי בעלי חיים גם טיולים, קוראת בקלפי טוטם החיות , מרפאת בתדר הצליל בעזרת קולנים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2005

מלנכולניה לפני הממולדת שלי ..........[יוצאת דופן]


תמיד לפני  הממולדת שלי יש לי מצב רוח  מלנכולי .......................  מאמר מענין בנושא  קבלת האחר  העלה  לי הרבה מחשבות על הנושא, כמה אנחנו מקבלים  את האנשים  מסתתרים מאחורי הכינוי , האם יש לנו אכזבות , ציפות בטוח שיש. {נדמה לי שגם אמא פרסמה משהו דומה  על אותו נושא אבל עצלנית לחפש אותו}

למזלי  רוב המפגשים שלי היו  קסומים , ועם חלקם היו פגישות נוספות  , טוב מה לעשות רובם גרים במרכז או בדרום. ואני לא ממונעת  רוצה לשתף קצת בהרהורים  שעלו לי  . על חלקם  אולי  כבר כתבתי  בעבר.

כל  חיי  כילדה נערה בוגרת וגם כאם הרגשתי יוצאת דופן בסביבה שגדלתי  וחייתי בה , אפילו  היו לי רגשות אשמה שאני לא כמו כולם , בגלל  חינוך ומסרים שלילים  שקבלתי  בילדות........ גדלתי  עם חוסר בטחון עצמי גדול בעצמי , ביכולות שלי, ובשריר הקבלה, המודעות לנושא עלתה הרבה יותר מאוחר  אבל עדיין יש עוד הרבה עבודה בתחום הזה  , יש שיפור  מאז שכותבת כאן  ובתפוז , העידוד והתמיכה והיכולת שלי להעלות לשחרר דברים  עוזרים  לי להכיר אותי  להשלים עם  חלקים שונים שלי  כמו הילדה הפנימית 

שנים ידעתי שהאויב הכי גדול שלי הוא אני עצמי, טוב מזל דגים  מאופיין בפיצולים.....................

לא היתה לי חברת ילדות , בעצם גדלתי כילדה  בודדה  , חלק מהזמן אפילו  היה חרם כתתי  שמלכת הכתה, הטילה עלי.

הסטטוס החברתי שלי  של חוסר בניידות, כסף  , ועוד כמה דברים  הרחיק  אנשים  , אנשים לא כל כך אוהבים כאלה עם  בעיות................... כאלה שיוצאי דופן בחברה  הרגילה  החומרנית.

 

רוב הקשרים  שהיו לי   בעבר   נעלמו ואינם  כי זו אני שהייתי שומרת על קשר  ,  הרגשה של מרובעת מדי לאנשים רוחניים ,  ואסטרונאוטית  לגבי  מרובעים  .......... חיה  באויר .

 

גם את האנשים שהכרתי ביער  , חלקם  יש עדיין קשר רופף , למרות שיודעת כשאני נפגשת עם  אותם אנשים  , זה כאילו שאתמול נפרדו , ושיש לי הרבה קשרים  שממשיכים ברמת הנשמה.

 

שנים  היתה בי מלחמה פנימית   של  אני לא מספיק ...............  כמעט בכל תחום , עדין מחפשת את החתיכה החסרה  שתקשר בין הידע הפנימי  התאורטי  אפילו  לפעמים החוויתי [שזה יותר  מתסכל]  לבין חיי היום יום שלי

 

רק בשנה  האחרונה  העזתי להגיד  דברים שאני עושה בלי  להרגיש  שאני " לא בסדר" , וממקום יותר שלם

 

גם כאן באיזה שהיא מידה  אני  קצת יוצאת דופן , הרבה כפתורים ,התחרויות , וכדומה .[עושה את כל מה שלא העזתי בילדות ובנערות  ..............]

למרות שפה יש לי תחושה של  משפחה חברים וחברות........... שמפרגנים  באמת,

 בתפוז זה לפעמים  יותר קל  כי הדברים שאני כותבת שם הם פחות אישיים ,[זה  דעתם של הכלבים   הם הכותבים ............ למרות שהם לא מוותרים  לי ] 

 דבר אחד יודעת שאני  פשוט אוהבת לפרגן  לחגוג ולשמח אחרים, ויש לי את היכולת לשלוח אנרגיות  של ריפוי ואור ,[למרות שאין לי מושג איך זה עובד]  כשלמדתי ביו אנרגיה  המורה שלי אמר שיש את היכולות הכי גדולות  מהאנשים בקורס.

 

למדתי  ועדיין לומדת לקבל   וזה  לא  תמיד קל  לי , הרבה פעמים נבוכה  לקבל  אהבה או מחמאות .

 

הרבה פעמים בחיי הרגשתי שאני מביטה על העולם מבעד לזכוכית חד כוונית , כלומר רואה  מושיטה עוזרת  , אבל  בלתי נראת לאחרים , דברים עדין לא מגיעים אלי בקלות  

עדין צריכה להלחם   ............... בבירוקטיה  , בחוסר תקציב , בתחושה של מילכוד במערכת היחסים שלי  עם בן זוגי .

  זהו הוצאתי גם קצת קיטורים       ..................

 

ועכשיו לעבור לאיחולים שאני רוצה להגשים  לקראת השנה החדשה 

 

אני מאחלת לעצמי בריאות טובה יותר ,  התאמנות  של שריר הקבלה........... לקבל את הדברים בשמחה  בלי מבוכה ..........

לשפר את מצב הכלכלי שלי    ממצב של חוסר  למצב של שפע  כלכלי     ובכלל שפע בכל התחומים.

לפתוח מעגל נשים  אצלי , לצאת מהמילכודים שיש לי בחיי

כמובן  להוציא סוף סוף רשיון נהיגה   .............. כדי שאהיה יותר ניידת  להגיע לכל מיני מקומות  בארץ

לטייל  בחו"ל,  לפגוש עוד  חברים   וחברות מכאן ומתפוז  ....................... ולהמשיך לשמח אחרים  וכמובן  לאהוב ולקבל  את עצמי בלי תנאים ............ למצות את הפוטנציל של הכשרונות שלי       אז המשך  יום קסום  ועוד   24 שעות  אהיה  גדולה  בעוד שנה  ................



התמונה צולמה בשנת 91 בירושלים

נכתב על ידי snow שיהי לכולם יום קסום , 14/3/2005 15:25  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  snow שיהי לכולם יום קסום

בת: 71

ICQ: 290455314 

תמונה




61,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnow שיהי לכולם יום קסום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snow שיהי לכולם יום קסום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)