לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2004

קנה אותי


אני מכירה מישהו שבכל יום חמישי בשעה שש בערב לוקח את שני ילדיו לארוחת ערב במגה. כן, כן, הסופר השכונתי, המציע מגוון רחב של טעימות מוכנות וכל זאת חינם אין כסף. יופי של סידור. בכל פינה דיילת קולנית מציעה פיתויים מגרים. אני אתמול טעמתי חומוס צבר עם רוטב גרגרים וגם שמתי בעגלה. זה הרעיון, לא?

שיווק is the name of the game.

דרושה יצירתיות רבה במקצוע הזה. איך לעורר את תשומת ליבו של האדם הפשוט ולגרום לו לקנות משהו שהוא בכלל לא התכוון. כמו חופשה בישראל, למשל. אתמול בשגריר שוב הבנים התעלו על הבנות. זה כבר מתחיל לשעמם הבנות מקטרות ולא מגובשות והבנים עובדים כמו מכונה משומנת היטב. הרעיון של הצוללן הערום היה מבריק. הבנות הצליחו בעיקר בגלל שהן יפות ולקסם נשי יש את היתרונות שלו. אני אתמול שועשעתי קשות מהחיבוקים הרבים של הבנים. בנות, שמתן לב איך גברים מתחבקים?? הם מצמידים רק את הצוואר ונותנים שתי צ'אפחות על הגב. אין בזה שום דבר אינטימי, אין הצמדות גוף מן ג'סטה נבוכה ומגוחכת שכזו.

חזרה לענייני שיווק. כל הזמן אתה צריך להמציא את הגלגל מחדש כדי למשוך תשומת לב. לאחרונה היו ברחבי העיר שלטים אדומים קטנים על איי התנועה, שעליהם כתוב "שמור". ניתן היה לחשוב שהעירייה יצאה בקמפיין שמירת הטבע (כך אני חשבתי) ותהיתי על אותו תמים שחשב ששלט כזה יחזיק מעמד יותר מכמה שעות לפני שיאומץ כקישוט אצל תושבי העיר... מסתבר שזה באמת קמפיין פרסומי אבל של מכוניות (סיאט).

אבל יש חברה אחת המולכת בתחום השיווק חברת אורנג'. הפרסומת החדשה שלהם גרמה לי התרגשות של ממש לראות את רחובות ניו-יורק הסואנים ריקים מאדם WOW. מיד ניסיתי לדמיין את הטכניקה הממוחשבת בהם השתמשו כדי להעלים את המכוניות ואת האנשים אבל להשאיר ציפור החוצה את הרחוב אין לי מושג בתחום הזה אבל אני בטוחה שעם האמצעים הטכנולוגיים שיש היום זה ממש לא בעייה, והנה, להפתעתי, קראתי אתמול בעיתון שבאמת סגרו את הרחובות!!! ביום ראשון בשעה שבע בבוקר, בה התנועה דלילה ממילא. יותר מזה את הרעיון הגו במשרד פרסום ישראלי. כבוד!!!!

אנחנו כבר מתרגלים לרמה גבוהה בתחום הזה ולכן מאד הופתעתי אתמול, במהלך ארוחת הערב במגה, כאשר דיילת של יופלה (שגם להם קמפיינים מאד יצירתיים) פנתה אלי ושאלה: "האם שמעת על היוגורט החדש של יופלה?" "כן", עניתי (איך אפשר להתעלם מהפרצופים המעוותים האלה בפרסומות). על זה לא היה לה מה להגיד ואני המשכתי לקינוח.

נכתב על ידי , 2/12/2004 07:54  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של peacemaker ב-6/12/2004 14:35




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)