לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2004

לעשות או לא לעשות - זו השאלה....


בחיים, יש את אלה שעושים ויש את אלה שמדברים.

הבת שלי עושה היום מסיבת פיג'מות. היה לנו משא ומתן נוקב על מספר הילדים, תוך כדי מניפולציות מתוחכמות (של הילדה) להגדלת הכמות, ועמידה על גבולות (שלי) כדי שהעניינים לא יצאו לגמרי מכלל שליטה. עכשיו אנחנו עומדים על 14 ילדים והבוקר היא קמה עם כאב צוואר. "את לחוצה"? שאלה האם, "ממש לא", ענתה הילדה. "אולי קצת, בעצם"...."ממה"? שאלה האם? "מזה שאולי יהיה משעמם, שאולי לא יהנו... בקיצור – אני מצטערת שזה לא אצל מישהו אחר". סיכמנו שכשאשוב מהעבודה, נעשה רשימה של פעילויות אפשריות כדי שהיא תרגיש מוכנה למצבים שונים.

היא לא חייבת לעשות מסיבת פיג'מות. אבל היא החליטה לקחת על עצמה פרוייקט. הסטטוס הזה הוא בעייתי. לקיחת יוזמה הופכת לנטל.  זאת אומרת – אתה גם טורח וגם חשוף לביקורת. יותר גרוע מזה – אתה מזמין אנשים ולא ממש מתלהבים לבוא – יש גם מצבים כאלה.

זוהי אנלוגיה מוצלחת לחיים. גם אני נמצאת עכשיו במין סיטואציה שכזו. עשיתי משהו שלא הייתי חייבת. אני מצפה שעצם העשייה תקבל התייחסות ובינתיים אין. זאת בגלל שיקולים של פוליטיקה ברנז'אית.  זה מרגיז אותי כי הרבה פעמים, בגלל שיקולים שהם לחלוטין לא ענייניים, דברים טובים לא מגיעים למודעות הציבור.

אפשר לראות את זה בכל תחום: למשל, כאשר מוסף הספרים של הארץ ממליץ על ספר זה או אחר – בטח יש עוד המון ספרים מופלאים שאני לא יודעת עליהם כי המו"ל שלהם פחות מקושר ולכן לא נכתבה עליהם ביקורת. הביקורת יכולה להיות טובה או רעה אבל היא גורמת לאנשים לרצות לבדוק בעצמם.

צר לי, שאני לא יכולה להרחיב אבל אני חושבת שאני מנסה לתאר תחושה של תיסכול של מי שמקפידה על איכות אבל פחות טובה בלהתחנף למי שצריך כדי שיכתבו על זה.....

נכתב על ידי , 10/12/2004 13:17  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-12/12/2004 22:22




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)