לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2004

שוב לבד


בסך הכל היתה פה פעמיים וכבר התייאשה מה יהיה איתי, תגידו לי? אני מוכרחה להשתנות להיות יותר נוחה לבריות, להיות ותרנית, להעלים עין. לא לראות כל דבר. אז מה אם החלונות במטבח הפכו אטומים אחרי שהיא "נקתה" אותם? מזה לעשות סיפור? הרי פעמיים עברה עליהם -מספיק, לא? (החומר היה מקולקל מסתבר שיש דבר כזה). אבל מה היא חשבה לעצמה? להשאיר אותם ככה? את הפח של האמבטיה שמתי בתוך האמבטיה. מה זה אומר, ילדים? נכון שצריך לנקות אותו!!! "לא אמרת לי, נשמה", אמרה זהבה את המרפסת טאטאה אבל את השולחן השאירה מלוכלך אבל הרצאה על איכויות החיטוי של האקונומיקה עם רמיזות על כך שאני לא מספיק נקייה בגלל שאני לא שופכת אקונומיקה בכל הבית, קיבלתי גם קיבלתי. היא משתמשת רק באקונומיקה היא רצתה לנקות את התריסים עם אקונומיקה (היא אמרה שהם מסריחים תריסים מסריחים?????). הסברתי לה שאקונומיקה ומתכת לא הולך ביחד. הסברתי לה גם שאקונומיקה ואבן טבעית גם לא הולך ביחד. מה אני אעשה? זה חשוב לי לשמור על הבית שלי. עם כל הכבוד לעוזרת שרוצה חיים קלים (אקונומיקה לא עושה קצף ואז לא צריך לעבור פעמיים).

או קי שכנעתי אתכם שאני צודקת (אולי) אבל זו שהמליצה עליה מאד מרוצה ממנה וגם שכנתי, אצלה עבדה פעמיים בשבוע שעבר אמרה שיהא אחלה. אבל הן אולי לא שמות לב לדברים האלה..

אחרי מסיבת הפיג'מות של יום ששי והחגיגה של אתמול דווקא שמחתי לקראתה הבוקר.

 

היא פשוט לא באה.  גם לא ענתה לי לטלפון.....

 

לא צריך.

נכתב על ידי , 12/12/2004 08:45  
79 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-17/12/2004 18:56




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)