לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2004

יומני היקר


אתמול התחיל די נאחס. אחרי שהבנתי שהעוזרת אכן לא תבוא, התייסרתי כל היום על חוסר הגמישות שלי ועל כך שאני אישה עם דרישות. נשארתי בבית. אני מנסה להנהיג נוהל חדש שבו יום ראשון הוא יום חופשי, יום להעשרה, העמקה, קניות, חברות לפי החשק. כל הבוקר ישבתי כאן מול המחשב ופתאום נהיה צהריים. בין לבין עשיתי טלפונים לאנשי מדיה וזה היה נורא. אני לא יכולה לתאר לך, יומני היקר, כמה זה משפיל , שאני צריכה להתקשר לאנשים, שלא תמיד יש לי הערכה מקצועית אליהם ואת חלקם אני בכלל לא מכירה, ולמכור להם את עצמי. זה אחד הדברים הכי קשים לי. בתור נסיכה באקינגהמית מפונקת אף פעם לא רדפתי אחרי דברים הם תמיד הגיעו אלי לצלחת. עכשיו בחרתי לשחק במגרש חדש שיש לו חוקים אחרים.

האוזניים שלי שמעו את הקול שלי וזיהו משהו שונה, קצת קשה. בצהריים הבנתי מה הסיבה - היום הזה בחודש. כל חודש הוא מגיע בעוצמות הרסניות ומשבש עלי את דעתי, משבש לי את התקשורת עם העולם. הקול שלי נשמע יותר כמו נביחה וכל דבר מוציא אותי מהאיזון. אם, למשל, מישהו חותך אותי בכביש, אני מרגישה זעם נוראי עולה מתחתית הבטן ולולא הגיון מזערי שעוד נותר בי, הייתי פשוט נכנסת בו. משהו נוראי.

 

רק אחר הצהריים, בזכות פעילות יצירתית מספקת, השתפרה הרגשתי. בטח שהלכתי לקורס! להלן התכשיטים החדשים שלי:

 

 

בערב הכנתי לביבות בטטה לבני משפחתי ושלחתי אהבה לבני ששמר עד שתיים בלילה בקור של בית-אל.

 

תודה על עוד יום.

נכתב על ידי , 13/12/2004 08:27  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pussycat ב-15/12/2004 11:36




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)