לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

1/2005

Happy new year


תסלחו לי על האיחור מרוב חגיגות לא היה לי זמן לכתוב פוסט חשוב זה.

בשבילי השנה מתחילה בראשון לינואר ומסתיימת בשלושים ואחד לדצמבר. עם כל הכבוד לראש השנה העברי, (ויש כבוד), החודשים אצלי נספרים בגרגוריאנית. אני לא יודעת מה התאריך העברי שלי יום הולדתי. אני יודעת שהוא בינואר וזה הופך את החודש הזה לחגיגי במיוחד. כאשר לוח השנה מתחלף בשנה, בשבילי מבשר הדבר על תחילת העלייה לקראת האביב, הימים זה עתה החלו להתארך, תחושת התרגשות של התחלה והזדמנויות חדשות אופפת אותי.

בשנה שעברה כתבתי על המסורת המופלאה של New year resolutions ועל כך שהחלטות שאנו עושים, התכוונות שלנו ליעד מסוים כבר מקרבת אותנו אליו. כל התחלה היא הזדמנות להתחדשות והשנה הקדשתי מחשבה רבה ליעדים שלי בשנה הקרובה.

  1. לרדת במשקל. לאחרונה נוספו לי כמה קילו מיותרים אשר עושים את ההבדל בין רזה לעבה. הם צריכים ללכת. האמת היא שרוב חיי לא הייתי עסוקה בענייני משקל. גם היום אני נעה בגבולות של 2-3 קילו אבל הגוף שלי משתנה וזה מפריע לי. הכי קשה זה להתחיל את השינוי בהרגלי האכילה. ברגע שאני נכנסת לזה, אני נהנית מההרגשה ומהתוצאות אבל הקריז מהחסך בפחמימות עושה אותי עצבנית ותמיד יש לי תירוץ למה רק עוד עוגיה ועוד פרוסה וכו' וכו'…….

  2. לימודים. השנה חזרתי ללמוד אחרי הרבה שנים. אני רוצה להמשיך השנה. ללמוד דברים מתוך עניין.

  3. לבלות יותר זמן עם אבא שלי. לסלוח לאמא שלי. הורי לא נעשים צעירים יותר. אבא שלי בן 75 והוא פעיל וצלול. אני אוהבת להיות איתו, לדבר איתו ואני לא מגיעה לזה מספיק. עם אמא שלי מסתמנת תחילה של מחילה.

  4. פרסום. במסגרת התפתחות הקריירה שלי, אני רוצה לבדוק אפשרויות של קשרים עם חו"ל בעיקר בניו-יורק. אני רוצה לעסוק השנה בפעילות ציבורית ולהרחיב את מערכת הקשרים שלי גם בארץ. השאיפה היא להרחיב את קהל היעד של הפעילות שלי.

אלה היעדים העיקריים. הסיבה שכתבתי אותם היא כדי לתת כוח גדול יותר למחשבות ולהתכוונות שבראש.

בשנה הבאה אודיע לכם אם הצלחתי.

 

נכתב על ידי , 2/1/2005 19:26  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-9/1/2005 12:43




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)