לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

1/2005

ערב בנות


ישנה תמיד הילה של מסתורין סביב "ערבי בנות". גברים תמיד תוהים על מה הן מדברות להן שם, הרחק מאוזניהם הסקרניות כבר הייתי בלא מעט ערבים כאלה וכל אחד הוא אחר. הייתי בערב אינטימי וחושפני, הייתי במסיבות טאפרוור, הייתי בערב איפור, הייתי בערב תקשור ואתמול הייתי בערב קריאה בקלפים. אקדים ואומר היה גרוע.

לכבוד יום הולדתה, הזמינה חברתי את חברותיה לערב עם המורה שלה לקריאה בקלפי טארוט. כמה חברות יש לה משהו כמו 20. חבורה של צפוניות שמיד התנפלו על סלטים מדהימים, קרפצ'יו סלמון, קיש כרישה, קיש תרד כאילו משקל זה לא אישיו וכאילו אנחנו יכולות לאכול את כל מה שבא לנו לזכותה ייאמר האוכל היה משובח. אבל אז הגיע זמן התוכנית האמנותית וכולנו התיישבנו במעגל רחב סביב הקוראת בקלפים. היא נראתה ונשמעה כמו סוהרת מסטאלג 17. בקול רועם ציוותה על כולן לשבת, בנות לכבות טלפונים ולא לדבר אני לא יכולה לעבוד כשיש רעש.

ישר היא לא מצאה חן בעיני כי במשך חצי שעה, עוד לפני שהיא חילקה קלפים, היא דיברה על שרלטנות. זה מיד מעורר חשד בעיני. למה שאחשוב שהיא שרלטנית? על ראש הגנב בוער הכובע, כנראהכמה קל להגיד דברים כלליים שמתאימים לכל אחת "האם יש כאן מישהי שיכולה לומר שהיא לא סובלת מבעיות הורמונליות?? האם יש כאן מישהי שאין לה כאבי גב? האם יש כאן מישהי שממצה את הפוטנציאל שלה?" בבקשה. אם אומר למישהי שיש לה בעיות הורמונליות, כאבי גב והיא טרם מילאה את הפוטנציאל שלה ברוב המקרים אהיה צודקת!!!! אבל כמובן שזה לא חוכמה. החוכמה היא להגיד למישהי תוך חצי שנה תיכנסי להריון, למשל או תוך חצי שנה אבא שלך ימות זאת חוכמה!!!!".

אז הגיע עת הקלפים. היא עצמה חילקה אותם שניים שניים תוך כדי הצהרה על כך שגם אם נדמה לנו שזה מקרי אז אין מקריות. כל אחת מקבלת בדיוק את מה שהיא צריכה. כך, למשל, קיבלה המבוגרת ביותר את קלף ההריון. היא אמרה שזה לא נראה לה והקוראת ענתה אין לדעת כבר היו לי מקרים טרלי טרלה. רק בסוף הערב סיפרה בשקט שמזמן הוציאו לה את הרחם. לסקיפרית שחיה ביכטה במרינה אמרה שהיא יציבה ביותר ושתי הרגליים שלה עומדות חזק על הקרקעלאחרות אמרה בדיוק את מה שהן רוצות לשמוע. לי היא אמרה שהיא מקווה בשבילי שאני עורכת דין בגלל שחוש הצדק זה הדבר הכי מפותח אצלי.(אני לא....)

לאט לאט בנות החלו לנוע באי שקט בכסאותיהן, קמו לעשן, לשתות, בקיצור העניין התפוגג לו והקוראת חזרה לגליל, לא לפני שחילקה כרטיסי ביקור עליהם היה כתוב שיש לה גם צימר מדהים..

נכתב על ידי , 5/1/2005 17:45   בקטגוריות לפעמים בנות זה לא מספיק  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-13/1/2005 19:54




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)