לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

2/2005

חוויות מהקניון


אקדים ואומר שאצלנו במשפחה אוכלים לפני אירוע. לא נאה להגיע לחתונה רעבים ולהתנפל על המלצרים עם הנשנושים. על אותו משקל, יצאתי היום לקניות לקראת נסיעתי לניו-יורק. זאת מכמה טעמים, שהעיקרי בהם הוא התזמון הבלתי הגיוני של מכירות סוף העונה. בפעם האחרונה שהייתי בניו-יורק במרץ, בגדי החורף שנותרו מהסיילים הורחקו לפינה האחורית של החנויות. נכון שאפשר למצוא דברים עובדה שקניתי ג'קט מדהים של דונה קארן בבלומינגדיילס אבל אם את צריכה משהו מסויים לא הייתי בונה על זה. אני צריכה קודם כל מגפיים לכמה קוקטיילים אליהם אני מוזמנת. קניון רמת-אביב הוא הקניון החביב עלי לקניות מסוג זה. הוא שקט ונעים ויש בו את החנויות המתאימות. כך לפחות היה פעם. בפעם האחרונה ראיתי שם את הכדורגלן אבי נמני ופמלייתו. לא התרשמתי בכלל. היום ראיתי חבורות של שחקני כדורגל. האמת היא שאני לא בטוחה שהם שחקני כדורגל (כי אני ממש לא מתמצאת) אבל אם הם לא הם נראים כאילו הם כן. יש להם גם חברות שאולי הן דוגמניות. לא ראיתי פרצופים מוכרים אבל אם הן לא הן נראות כאילו הן כן.יחד איתם מתגודדים גברים עם זיפים בני ארבעה ימים שנראים כמו עסקנים. בקיצור מעוז חדש

 

שלטי המכירה האירו את עיני ומשכו אותי אל עבר החנות של קום איל פו. אני אוהבת את הקמפיין הפרסומי שלהם עם שלוש נשים מדליקות בנות 70 ומעלה. מדדתי זוג מכנסיים אדומות מאמממממות האמת תאמר מזמן לא הרגשתי כל-כך נוח במכנסיים. לשמחתי כי רבה, הם היו בהוזלה מיוחדת תחזיקו את עצמכם 399 ש"ח בלבד. נו טוב, כל-כך הודיתי למעצבות על הגזרה ולהוגות הקמפיין התדמיתי וכל-כך נהניתי לראות איך הם יושבים עלי שביקשתי לסמן לי תיקון מכפלת וניגשתי לקופה. שם הודיעה לי המוכרת בטון דרך אגבי שבגלל סוף העונה, התיקון יעלה 25 ש"ח. הייתי ממש בשוק. אמנם סוף עונה אבל לא בדיוק מחיר שווה לכל נפש, לא כן? אמרתי לקופאית שאשמח אם תעביר להנהלה שכל ההשקעה שלהם בתדמית ירדה באותו רגע לג'ורה. פעם אחרונה שאני קונה אצלם. את המכנסיים קניתי (בטח שקניתי) אבל אתן לתיקון לתופרת שלי שהיא תרוויח.

 

נעליים זה גם סיפור. בפנטזיה אני רואה את עצמי על עקבים שפיציים סטייל סקס והעיר הגדולה (הלא לשם מועדות פני) אבל בפועל כל פעם שאני מנסה, אני כמעט שוברת את הרגליים בתוך החנות אז הסתפקתי בעקב סביר ולא דקיק אבל עם שפיץ חזיתי אופנתי (לא כמו שלך, פמה.).

 

בעודי יורדת במדרגות הנעות, עלתה מולי לקוחה עשירה ומפורסמה. עוד לפני שאמרה שלום הסתכלה על השקיות. ראתה קום איל פו ואישרה בחיוך. תראה לי את השקיות שלך ואראה לך מי אתה…….

נכתב על ידי , 2/2/2005 17:13  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סלשה ב-6/2/2005 15:46




כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)